TOIMITUSTAVAT

HUOM! Pienet lähetykset toimitamme Suomessa kirjepostina suoraan kotiin riippumatta valitusta toimitustavasta. 

MATKAHUOLTO

Toimitus- ja käsittelykulu: 3,95 €
(yli 50 € tilauksiin Matkahuollon toimitus veloituksetta!)


POSTI

Postin toimipisteeseen Suomessa, toimitus- ja käsittelykulu: 4,45 €
Postin pakettiautomaattiin Suomessa, toimitus- ja käsittelykulu: 4,45 € 

Postin kotiinkuljetus Suomessa, toimitus- ja käsittelykulu: 9,95 €

Postitse pakettiautomaattiin Virossa: 4,45 €
Valitsemaasi postin toimipisteeseen Virossa: 5,00 €

Posti EU- alueella: 20 € 


NOUTO

Nouto varastoltamme Keminmaalta : 0 €
Osoite: Valiontie 2, 94450 Keminmaa

Aukioloajat: ma-pe klo 10-18.
Lisätietoja löydät täältä.


 

TILAUSTEN TOIMITUS


Tilauksesi laitetaan matkaan joko tilauspäivänä, tai tilauksen tekoa seuraavana arkipäivänä.
Toimitusaika valitsemaasi noutopaikkaan on 1-3 arkipäivää. Emme vastaa Matkahuollon tai Postin kuljetuksesta johtuvista viivästyksistä. 


Kun tilauksesi lähtee matkaan, saat meiltä sähköpostitse tiedot lähetyksestä ja lähetystunnuksen, jolla voit seurata tilauksesi kulkua. Kun lähetys on saapunut perille noudettavaksi valitsemaasi toimipaikkaan, saat saapumisilmoituksen tekstiviestitse tai sähköpostitse. Tilausta noutaessasi tarvitset mukaan lähetystunnuksen ja henkilöllisyystodistuksen.

Löydät lisätietoa Matkahuollon palveluista täältä.

Lisätietoja Postin palveluista löydät täältä.

Jos tilaat Ruotsissa ja haluat tilauksesi toimitettavan Ruotsiin, siirry tilaamaan osoitteeseen www.disturb.se.

Pienet lähetykset toimitamme Suomessa kirjepostina suoraan kotiin riippumatta valitusta toimitustavasta. 

Ennakkotilaustuotteet:

Jos tilauksellasi on sekä ennakkotilaustuotteita että heti varastossa olevia tuotteita, voit ostoskorissa tehdä valinnan, haluatko kaikki tuotteet samassa toimituksessa vai erikseen.
Jos haluat tilauksesi heti valmiina olevat tuotteet toimitettavan heti, ja jälkitoimitustuotteet myöhemmin ilmoitettuna ajankohtana, tilauksellesi lisätään myös jälkitoimituksen toimituskulut. 

Huomioithan, että jos valitset maksutavaksi postiennakon, ja haluat tilauksesi tuotteet kahdessa erässä, tilauksellesi lisätään myös jälkitoimitustuotteiden toimituskulut. Koko summa peritään ensimmäistä tilauksen osaa noudettaessa noutopisteessä. Tilauksen ensimmäinen osa on lunastettava noutopisteestä, ennen kuin toimitamme jälkitoimitettavat tuotteet.


Huomioitavaa:

Jos valitset maksutavaksi Klarnan laskun tai osamaksun, toimitus postin pakettiautomaattiin ei ole mahdollista. Muut toimitustavat ovat tällöin käytössäsi.

Noutamattomista paketeista aiheutuu Disturbille huomattavia kuluja. Lain nojalla (1211/2013) pidätämme oikeuden laskuttaa aiheutuneet kulut asiakkaalta, jos toimitettuja paketteja palautuu meille noutamattomina. Laskutettava kulu on 19 € per noutamaton paketti, sisältäen toimituskulut, palautuskulut ja käsittelykulut. Huomioithan pakettisi noutoajan, ja ilmoitathan meille, jos et pääse noutamaan pakettiasi noutoajan puitteissa.


Matkahuolto ja Posti säilyttävät toimituksia noutopisteissä 14 vrk.
Postin Pakettiautomaateissa toimituksia säilytetään 7 vrk.
Huomioi pakettisi säilytysaika ja saapumisilmoituksessa mainittu viimeinen noutopäivä, jotta ehdit noutaa paketin säilytysajan puitteissa.

Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.
 


 

VAIHTO- JA PALAUTUSOIKEUS

1. Tilaukset Suomessa
2. Tilaukset Virossa
3. Tilaukset Ruotsissa
4. Tilaukset Suomen, Viron ja Ruotsin ulkopuolella

 

Yleistä:

Sovita tuotetta ennen kuin irroitat tuotelaput. Palautettavassa tuotteessa tulee olla alkuperäiset tuotelaput paikoillaan. Tuotelappujen irrottaminen tuotteesta on ostopäätös.

Palautettavan tuotteen tulee olla alkuperäisessä kunnossaan. Käytettyjen tai vaurioituneiden tuotteiden hintaa emme voi korvata. Mikäli tuotteen saadessasi huomaat siinä jotain kuljetuksen aikana syntyneitä vaurioita, ilmoitathan siitä viipymättä meille sopiaksesi vaihdosta tai palautuksesta. Huomioi tuotetta sovittaessasi, ettei siihen tartu tuoksuja, tahroja tai esim. eläinten karvoja. Emme ole velvollisia ottamaan vastaan asiakaspalautuksina tuotteita, jotka ovat vahingoittuneita tai käytettyjä.

Jos tarpeen, vaihto ja palautus onnistuu helposti Disturbin kanssa asioidessasi.

Lähetä meille sähköinen palautuslomake, jolloin palautuksesi käsittely hoituu sujuvasti.
Sähköpostitse saamastasi Tilausvahvistuksesta löydät linkin, jonka kautta pääset lähettämään sähköisen ilmoituksen.


Tai, jos olet rekisteröitynyt asiakkaaksi verkkokauppaamme, voit lähettää sähköisen palautuslomakkeen myös Asiakastililtäsi, kohdasta Ilmoitus palautuksesta.
Jos et ole rekisteröitynyt, voit lähettää sähköisen palautuslomakkeen myös kohdasta Asiakaspalvelu, Palautukset.
Voit myös ilmoittaa vaihdosta tai palautuksesta asiakaspalveluumme sähköpostitse: info@disturb.fi.


Mikäli huomaat, ettet pääsekään noutamaan tilaustasi, ilmoita siitä välittömästi asiakaspalveluumme.

1. Tilaukset Suomessa:

Lähetä meille sähköinen palautuslomake, jolloin palautuksesi käsittely hoituu sujuvasti.
Sähköpostitse saamastasi Tilausvahvistuksesta löydät linkin, jonka kautta pääset lähettämään sähköisen ilmoituksen.

 
Tai, jos olet rekisteröitynyt asiakkaaksi verkkokauppaamme, voit lähettää sähköisen palautuslomakkeen myös Asiakastililtäsi, kohdasta Ilmoitus palautuksesta.
Jos et ole rekisteröitynyt, voit lähettä sähköisen palautuslomakkeen myös kohdasta Asiakaspalvelu, Palautukset.

Voit käyttää palautukseen samaa uudelleensuljettavaa toimituspussia, jossa sait tilauksesi.
Pussi tulee avata ohjeiden mukaan, jotta sen voi sulkea palautusta varten uudelleen.

Laita palautuspakettiin mukaan tilauskuitti.


Palauttaminen on ilmaista. Huomioithan kuitenkin, että ilmaisten toimitusten raja on 50 €. Jos tilauksesi arvoksi palautuksen jälkeen jää alle 50 €, tilaukselle lisätään toimituskulut 3,95€, mikäli tilauksesi toimitettiin Matkahuollon kautta.

Palautusaikaa on 30 vuorokautta siitä laskien, kun tilaus on vastaanotettu.
Palautuspaketti matkaa meille 2-4 arkipäivää.
Palautukset käsitellään n. 2 arkipäivän sisällä paketin saapumisesta. Emme vastaa Matkahuollon tai Postin kuljetuksesta aiheutuvista viivästyksistä. 

Ensimmäisestä palautuksesta ja vaihdosta aiheutuvat toimituskulut menevät kokonaisuudessaan Disturbin piikkiin. Jos vaihdat tai palautat samalta tilaukselta tuotteita useammin kuin kerran, ensimmäisen vaihdon tai palautuksen toimituskulut menevät Disturbin piikkiin, seuraavista vaihdoista tai palautuksista aiheutuvat toimituskulut maksat asiakkaana itse. 

Säilytä palautuksesta kuitti, jolla voit todistaa luovuttaneesi palautettavan tuotteen kuljetettavaksi. Korvaamme kadonneiden tuotteiden hinnan vain tätä kuittia vastaan.

Palautukset tulee toimittaa meille käyttäen samaa toimitustapaa, jonka valitsit tilauksellesi.

PALAUTUKSET MATKAHUOLLON KAUTTA:
Laita tilauskuitti palautuspakettiin mukaan. Voit palauttaa asiakaspalautuksesi mihin tahansa Matkahuollon noutopisteistä (löytyy Siwoista, Valintataloista, osasta R-Kioskeja ja Matkahuollon omista pisteistä). Palautusta viedessäsi tarvitset Disturbin palautustunnuksen: 9521035. Säilytä palautuksestasi kuitti.


PALAUTUKSET POSTIN KAUTTA:
Käytä tilauksesi mukana saamaasi Customer return- osoitetarraa. Laita tilauskuitti palautuspakettiin mukaan. Toimita palautuspaketti joko postiin virkailijalle, tai Pakettiautomaattiin. Säilytä palautuksestasi kuitti.

PALAUTUS KIRJEPOSTILLE:
Jos vastaanotit tilauksesi kirjepostina suoraan kotiin, voit jättää asiakaspalautuksen Postin toimipisteeseen. 
Postin toimipisteessä ilmoita sopimustunnuksemme: 630944, sekä kyseessä olevan asiakaspalautus Disturb Scandinavia Oy:lle. Säilytä palautuksestasi kuitti.

 


VAIHTO:
Voit halutessasi vaihtaa tuotteen veloituksetta joko eri kokoon, tai kokonaan toiseen tuotteeseen. Mikäli uusi tuote on kalliimpi, sinun tulee maksaa erotus. Me korvaamme erotuksen, jos uusi tuote on ensimmäistä halvempi.

Lähetä meille sähköinen palautuslomake, jolloin palautuksesi käsittely hoituu sujuvasti. Sähköpostitse saamastasi Tilausvahvistuksesta löydät linkin, jonka kautta pääset lähettämään sähköisen ilmoituksen. 
Tai, jos olet rekisteröitynyt asiakkaaksi verkkokauppaamme, voit lähettää sähköisen palautuslomakkeen Asiakastililtäsi, kohdasta Ilmoitus palautuksesta.
Jos et ole rekisteröitynyt, voit lähettää sähköisen palautuslomakkeen kohdasta Asiakaspalvelu, Palautukset.

Laita palautuspakettiin mukaan tilauskuitti.



TALLETUS ASIAKASTILILLE:
Mikäli olet rekisteröitynyt asiakkaamme, voit halutessasi valita, että palautuksesi summa talletetaan asiakastilisi krediitteihin. Näin summa on käytettävissäsi seuraavaan tilaukseesi. Asiakastilillesi kertyneet krediitit näkyvät ostoskorissasi, kun kirjaudut verkkokauppaamme tunnuksillasi.

 


2. Tilaukset Virossa: 

Lähetä meille sähköinen palautuslomake, jolloin palautuksesi käsittely hoituu sujuvasti.
Sähköpostitse saamastasi Tilausvahvistuksesta löydät linkin, jonka kautta pääset lähettämään sähköisen ilmoituksen.

Tai, jos olet rekisteröitynyt asiakkaaksi verkkokauppaamme, voit lähettää sähköisen palautuslomakkeen myös Asiakastililtäsi, kohdasta Ilmoitus palautuksesta.
Jos et ole rekisteröitynyt, voit lähettää sähköisen palautuslomakkeen myös kohdasta Asiakaspalvelu, Palautukset.

Voit myös ilmoittaa vaihdosta tai palautuksesta asiakaspalveluumme sähköpostitse: info@disturb.fi.

Palautukseen voit käyttää samaa toimituspussia, jossa sait tilauksesi.

Jos valitsit tilauksesi toimitustavaksi toimituksen pakettiautomaattiin:

Saat tilauksesi mukana palautusosoitetarran. Laita palautettava tuote palautuspussiin. Täytä mukaan palautuslomake. Sulje palautuspussi huolellisesti, ja liimaa palautuspussin päälle palautusosoitetarra. Toimita palautuspussi pakettiautomaattiin ja seuraa pakettiautomaatin ohjeita. Disturb kustantaa palautuksen postituskulut kokonaisuudessaan.


Jos valitsit tilauksesi toimitustavaksi toimituksen postin toimipisteeseen:
Ota yhteyttä osoitteeseen info@disturb.fi, ja ilmoita haluavasi palauttaa tuotteita. Toimitamme sinulle paluuviestissä palautustarran. Laita palautettava tuote palautuspussiin, ja täytä mukaan palautuslomake. Sulje palautuspussi huolellisesti, ja liimaa palautuspussin päälle palautusosoitetarra saatuasi palautustarran meiltä sähköpostitse. Toimita palautuspussi samaan postin noutopisteeseen, josta noudit tilauksesi. Disturb kustantaa palautuspaketin postituskulut kokonaisuudessaan.

Yleisiä ohjeita koskien toimituksia sekä pakettiautomaattiin että noutopisteeseen: 
Lähetä meille sähköinen palautuslomake, jolloin palautuksesi käsittely hoituu sujuvasti. Sähköpostitse saamastasi Tilausvahvistuksesta löydät linkin, jonka kautta pääset lähettämään sähköisen ilmoituksen.
 
Tai, jos olet rekisteröitynyt asiakkaaksi verkkokauppaamme, voit lähettää sähköisen palautuslomakkeen myös Asiakastililtäsi, kohdasta Ilmoitus palautuksesta.
Jos et ole rekisteröitynyt, voit lähettää sähköisen palautuslomakkeen myös kohdasta Asiakaspalvelu, Palautukset.
Voit myös ilmoittaa vaihdosta tai palautuksesta asiakaspalveluumme sähköpostitse: info@disturb.fi.

Palautusaikaa on 30 vuorokautta siitä laskien, kun tilaus on vastaanotettu. Palautuksesi käsitellään, kun se on saapunut Postin kuljetuksessa asiakaspalveluumme. Palautuspaketti matkaa meille 2-6 arkipäivää. Emme vastaa Postin kuljetuksesta aiheutuvista viivästyksistä.

Palautuksesta ja vaihdosta aiheutuvat postikulut menevät kokonaisuudessaan Disturbin piikkiin. Jos vaihdat tai palautat samalta tilaukselta tuotteita useammin kuin kerran, ensimmäisen vaihdon tai palautuksen postituskulut menevät Disturbin piikkiin, seuraavista vaihdoista tai palautuksista aiheutuvat postituskulut maksat asiakkaana itse postiin.

Muista ottaa palautuksesta kuitti, jolla voit todistaa luovuttaneesi palautettavan tuotteen postin kuljetettavaksi. Korvaamme kadonneiden tuotteiden hinnan vain tätä kuittia vastaan.

 

3. Tilaukset Ruotsissa:

Siirry tekemään tilausta osoitteeseen www.disturb.se.


4. Tilaukset Suomen, Ruotsin ja Viron ulkopuolella:

Lähetä meille sähköinen palautuslomake, jolloin palautuksesi käsittely hoituu sujuvasti.
Sähköpostitse saamastasi Tilausvahvistuksesta löydät linkin, jonka kautta pääset lähettämään sähköisen ilmoituksen.

Tai, jos olet rekisteröitynyt asiakkaaksi verkkokauppaamme, voit lähettää sähköisen palautuslomakkeen myös Asiakastililtäsi, kohdasta Ilmoitus palautuksesta.
Jos et ole rekisteröitynyt, voit lähettää sähköisen palautuslomakkeen myös kohdasta Asiakaspalvelu, Palautukset.
Voit myös ilmoittaa vaihdosta tai palautuksesta asiakaspalveluumme sähköpostitse: info@disturb.fi.

Jos haluat vaihtaa tai palauttaa tuotteita, asiakkaana maksat palautuspaketin postituskulut postiin. Asiakaspalautusten toimitusosoite: Disturb Scandinavia Oy, Valiontie 2, 94450 Keminmaa, Suomi.

Jos haluat vaihtaa tuotteita, ole hyvä ja tee uusi tilaus tuotteista, jotka haluat vaihdossa. Korvaamme sinulle palauttamiesi tuotteiden hinnan, kun palautuspakettisi on saapunut asiakaspalveluumme käsiteltäväksi.

PayTrail

Klarna

PayPal Logo

Disturb.fi tuo saatavillesi laajan valikoiman halutuimpia vaatemuodin virtauksia ja ikisuosikkeja sekä naisille että miehille. Yhdistämme sekä tunnettuja brändejä että ihan uusia, edukseen erottuvia tuotemerkkejä.
Arvostamme asiakastyytyväisyyttä, ja asiointi verkkokaupassamme on tehty turvalliseksi yhteistyössä luotettavien maksuliikenne- kumppaneidemme kanssa.

Verkkokauppamme tuotekohtaiset Mittaoppaat helpottavat oikean koon valintaa. Jos tarpeen, meillä vaihto ja palautus onnistuu helposti, nopeasti ja ilmaiseksi.  

Haluatko tietää lisää yrityksestämme? Lue lisää tästä, tai ota yhteyttä!