Usein kysytyt kysymykset
Tilaaminen
Miten teen tilauksen?
Alle 18-vuotiaalla on oltava huoltajansa suostumus tilauksen tekemiseen.
Rekisteröitymällä sivun oikeasta yläkulmasta voit luoda itsellesi asiakastilin. Asiakastilille tallettuvat tiedot kaikista ostoistasi, mikä kerryttää henkilökohtaista bonussaldoasi. Jokainen kirjautuneena tehty tilaus kerryttää henkilökohtaista bonustiliäsi, jolle kertynyttä summaa voit käyttää tuleviin ostoksiisi.
Tilaaminen onnistuu myös ilman rekisteröitymistä keräämällä tuotteet suoraan ostoskoriisi. Tilaaminen rekisteröitymättä ei kerrytä bonus-saldoa.
Klikkaa haluamasi tuotteen kuvaa, valitse oikea koko ja väri ja klikkaa ”lisää ostoskoriin”- painiketta. Tuote siirtyy automaattisesti ostoskoriisi ja voit jatkaa tuotteisiin tutustumista. Voit tarkastaa ostoskorisi tilanteen ”ostoskorisi”- kohdasta. Voit tarkistaa siitä tilauksesi ja jatkaa maksutapahtumaan, poistaa tuotteita tai palata jatkamaan ostoksia.
Suosittelemme käyttämään koko-opasta oikean koon valinnassa. Tuotteen tietojen vieressä on kohta "Minun kokoni?" Syöttämällä sinne omat tietosi, verkkokauppa suosittelee sinulle suoraan sopivaa kokoa. Huomaathan, että tuotteiden mitoituksissa on eroja eri merkkien välillä. Myös saman merkin eri tuotteilla on mitoitus- ja istuvuuseroja.
Tarkistettuasi ostoskorin valitse toimitustapa annetuista vaihtoehdoista sekä noutopiste tai pakettiautomaatti. Mikäli olet kirjautunut, asiakastilisi tiedot tulevat automaattisesti lomakkeelle näkyviin, ja tilauksesi kerryttää henkilökohtaista bonussaldoasi. Muussa tapauksessa voit täyttää tilauslomakkeen tiedot myös kirjautumatta, jolloin bonussaldoa ei kerry.
Toimitustavan valinnan jälkeen, valitse mieleinen maksutapa. Sivu ohjaa sinua maksutapahtumassa eteenpäin. Onnistuneesta tilauksesta saat aina tilausvahvistuksen ilmoittamaasi sähköpostiosoitteeseen. Huom! Kannattaa tarkistaa myös roskaposti- ja tarjouskansio jos tilausvahvistusta ei sähköpostistasi löydy. Mikäli tilausvahvistusta ei sähköpostissa näy, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme. Toimitustiedot ja lähetystunnuksen saat sähköpostitse kun tilauksesi on varastollamme pakattu.
Miten bonussysteemi toimii?
Parempia diilejä, vähemmän säätöä!
Disturbin jäsenenä saat ostoksistasi bonuksia eli rehellisesti sanottuna rahaa, jota voit käyttää suoraan kassalla. Jäsenenä myös tilaamisesi helpottuu ja nopeutuu ja kerrytät jokaisesta verkkokaupassamme tehdystä tilauksesta 5% bonusta, kun teet tilauksesi kirjautuneena. Voit käyttää bonuksesi tulevissa tilauksissasi. Mahdolliset palautetut tuotteet eivät kerrytä bonussaldoa.
Bonuspisteet saa käyttöön 30 vuorokauden kuluttua tilauksen vastaanottamisesta. Bonukset aktivoituvat asiakastilille bonuspisteiksi ja ovat käytettävissä tulevissa tilauksissa. Kannattaa siis rekisteröityä asiakkaaksemme ja kirjautua sisään omilla tunnuksilla aina tilausta tehdessäsi. Voit valita tilausta tehdessäsi, paljonko bonuspisteitä haluat kullakin kerralla käyttää.
Jos palautat tuotteita, voit halutessasi valita, että palautuksesi summa talletetaan asiakastilillesi bonuspisteiksi. Näin summa on käytettävissäsi vaikka seuraavan tilauksesi yhteydessä. Asiakastilillesi kertyneet bonukset näkyvät kassalla kun kirjaudut verkkokauppaamme omilla tunnuksillasi.
Bonuspisteet vanhenevat automaattisesti 365 päivää niiden ansaitsemisesta ja ne poistuvat automaattisesti käyttäjän bonus saldosta. Käyttäjä saa muistutuksen bonuspisteiden vanhentumisesta 14 päivää ennen niiden poistumista. Bonuspisteiden vanhenemispäivä siirtyy aina eteenpäin, kun kerrytät niitä lisää uudella tilauksella.
Mitä tarkoittaa kun tilauksellani on ennakkotilaustuote?
Osa tuotteistamme on ennakkomyynnissä, mikä tarkoittaa sitä, että niitä ei löydy heti varastostamme. Ennakkotilaustuotteisiin on selkeästi merkitty arvioitu toimituspäivä. Jos tilauksellasi on sekä ennakkotilaus-tuotteita että heti saatavilla olevia tuotteita, toimitetaan tilauksesi kokonaisuudessaan samassa paketissa.
Saat sähköpostiisi ilmoituksen ja paketin seurantatunnuksen kun tilauksesi on lähdössä matkaan.
Kokoni on loppu, mikä neuvoksi?
Uutuuksia ja täydennyksiä saapuu verkkokauppaamme usein! Tuotteita täydennetään saatavuuden ja kysynnän mukaan. Jos oma kokosi tietystä tuotteesta on loppunut ja olet kiinnostunut odottamaan sitä, jätä kokovahti "kerro kun tuotetta on varastossa"-kohdasta. Saat sähköpostiisi ilmoituksen kun tuotetta on taas tilattavissa. Halutessasi voit sitten tehdä siitä tilauksen verkkokaupassamme.
Kannattaa kuitenkin huomioida, että ihan kaikista tuotteista ei tule täydennyseriä. Haluamme tehdä parhaamme rakentaaksemme yhdessä asiakkaidemme kanssa toimivan ja asiakaslähtöisen verkkokaupan, ja siihen tarvitsemme myös sinun palautettasi! Otamme mielellämme tuotetoiveita vastaan!
Disturboidu kanssamme Facebookissa @Disturb.fi ja Instagramissa @disturbofficial.
Tilaaminen ulkomaille
Toimitamme tilauksia myös muihin EU-maihin. Valitse sivun yläpalkista ensin oikea maa ja kielivaihtoehto.
Maksutapana Suomen ulkopuolelle toimitettuihin tilauksiin käy luottokortit ja PayPal. Toimituskulut vaihtelevat maasta riippuen 6,95 € - 20 €. Toimitusaika vaihtelee maittain 2 - 10 arkipäivän välillä.
Ilmainen palautus koskee vain Suomen sisäisiä tilauksia. Muista maista palautus on maksullista. Palautuskulut Ruotsista ja Virosta: 6,95 €. Palautuskulut muista maista: 9,95 €.
Toimitus
Kuinka pitkä toimitusaika?
Me pakkaamme ja lähetämme tilauksesi nopeammin kuin ehdit sanoa "missä mun paketti on?". Tilauksesi lähtee siis matkaan samana tai seuraavana arkipäivänä, kun olet tehnyt tilauksesi.
Tilauksesi toimitetaan valitsemallasi toimitustavalla, joko Matkahuollon tai Postin kyydissä.
Toimitusaikamme on 1-3 arkipäivää. Emme vastaa Matkahuollon tai Postin kuljetuksista johtuvista viivästyksistä.
Saat meiltä sähköpostiisi tiedon lähetyksestä, kun tilauksesi on lähdössä varastoltamme matkaan. Lähetystunnuksen avulla voit seurata paketin matkaa Matkahuollon tai Postin sivuilla.
Kuinka paljon toimitus maksaa?
Matkahuolto
Toimitus- ja käsittelykulu: 4,95 €
Posti
Toimitus- ja käsittelykulu: 4,95 €
Kotiinkuljetus Suomessa: 6,95 € - 9,95 €.
Posti EU- alueella: 6,95 € - 20 € (toimitusaika 2-10 arkipäivää)
Nouto
Nouto myymälästämme Keminmaalta : 0 €
Osoite: Valiontie 2, 94450 Keminmaa
Myymälämme on avoinna arkipäivisin ma - pe klo 8-16. Tervetuloa!
Kauanko paketteja säilytetään noutopisteessä?
Kun lähetys on saapunut perille noudettavaksi valitsemaasi toimipaikkaan, saat saapumisilmoituksen tekstiviestitse tai sähköpostitse. Tilausta noutaessasi tarvitset mukaan saapumisilmoituksen ja henkilöllisyystodistuksen.
Tarkistathan heti tilausvahvistuksen saatuasi, että tietosi ovat oikein. Jos huomaat virheen, ilmoittele välittömästi asiakaspalveluumme asiasta niin ehdimme tehdä tietoihin korjauksen.
Matkahuolto ja Posti säilyttävät toimituksia noutopisteissä ja pakettiautomaateissa 7 vrk.
Paketin noutamatta jättäminen ilman erillistä ilmoitusta ei riitä kaupan peruuttamiseksi. Noutamattomista paketeista aiheutuu Disturbille huomattavia kuluja. Lain nojalla (1211/2013) pidätämme oikeuden laskuttaa aiheutuneet kulut asiakkaalta. Laskutettava kulu on 19 €, sisältäen toimituskulut, palautuskulut ja käsittelykulut.
Jos et itse pääse noutamaan pakettia, voit kirjoittaa valtakirjan luotettavalle henkilölle, joka voi noutaa lähetyksen. Muistathan ilmoittaa asiakaspalveluumme jos et pääse ajoissa noutamaan pakettia.
Toimitusehdot
Suostumus henkilötietojesi käsittelyyn
Tekemällä tilauksen hyväksyt henkilötietojesi käyttämisen. Katso tietosuojaseloste tästä.
Toimitusehdot lyhyesti:
- Kaikki verkkokaupan hinnat sisältävät voimassa olevan arvonlisäveron.
- Alle 18-vuotiaalla täytyy olla huoltajansa suostumus tilauksen tekemiseksi.
- Tuotteillamme on 30 päivän ilmainen palautusoikeus Suomen sisäisiin toimituksiin. Sovita tuotetta ennen kuin irroitat tuotelaput. Palautettavan tuotteen tulee olla alkuperäisessä kunnossaan. Käytettyjen tai vaurioituneiden tuotteiden hintaa emme voi korvata. Huomioi tuotetta sovittaessasi, ettei siihen tartu tuoksuja, tahroja tai esim. eläinten karvoja. Mikäli tuotteen saadessasi huomaat siinä jotain kuljetuksen aikana syntyneitä vaurioita, ilmoitathan siitä viipymättä meille sopiaksesi vaihdosta tai palautuksesta.
- Pyrimme aina mahdollisimman pikaiseen toimitukseen. Käsittelemme tilauksesi arkisin 24 tunnin kuluessa sen saapumisesta. Viikonloppuna tulleet tilaukset käsittelemme maanantaina. Ennen klo 14 saapuneet tilaukset lähetetään pääsääntöisesti samana päivänä. Kun tuotteet lähtevät kuljetukseen, saat sähköpostiisi tilauksen seurantanumeron.
- Emme vastaa siitä, jos tilauksen toimitus estyy, vaikeutuu tai myöhästyy meidän vaikutusmahdollisuuksiemme ulkopuolella olevasta seikasta, kuten sodasta, luonnonmullistuksesta, vienti- tai tuontikiellosta, viranomaisen päätöksestä, yleisen liikenteen häiriintymisestä tai muusta vastaavasta Disturb-verkkokaupan toimintaa vaikeuttavasta tai estävästä toiminnasta.
Toimitustavat:
Tarjoamme asiakkaillemme nopeat ja edulliset toimitustavat. Kuljetuskumppanimme Matkahuolto ja Posti kuljettavat paketit joka puolelle Suomea 1-3 arkipäivässä.
- Matkahuollon paketit 4,95 €
- Postin paketit 4,95 €
- Postin kotipaketti 6,95 € - 9,95 €
- Paketit muihin EU-maihin 6,95 € - 20€
- Nouto Keminmaan myymälästä 0 € (osoitteesta Valiontie 2, 94450 Keminmaa)
Ennakkotilaustuotteet:
Osa tuotteistamme on ennakko-myynnissä, mikä tarkoittaa sitä, että niitä ei löydy heti varastostamme. Ennakkotilaustuotteisiin on selkeästi merkitty arvioitu toimituspäivä. Jos tilauksellasi on sekä ennakkotilaus-tuotteita että heti saatavilla olevia tuotteita, toimitetaan tilauksesi kokonaisuudessaan samassa paketissa.
Huomioitavaa:
Noutamattomista paketeista aiheutuu Disturbille huomattavia kuluja. Lain nojalla (1211/2013) pidätämme oikeuden laskuttaa aiheutuneet kulut asiakkaalta, jos toimitettuja paketteja palautuu meille noutamattomina. Laskutettava kulu on 19 € per noutamaton paketti, sisältäen toimituskulut, palautuskulut ja käsittelykulut. Huomioithan pakettisi noutoajan, ja ilmoitathan meille, jos et pääse noutamaan pakettiasi noutoajan puitteissa.
Matkahuolto säilyttää toimituksia 7 vrk. Posti säilyttää toimituksia noutopisteissä ja pakettiautomaateissa 7 vrk.
Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.
Maksutavat
Voinko maksaa laskulla tai osamaksulla?
Kyllä voit! Verkkokaupassamme on tarjolla Svea Bankin lasku ja erämaksu.
Lasku
Svea tarjoaa sinulle helpon ja turvallisen tavan maksaa ostoksesi laskulla. Valitessasi maksutavaksi Svea Bankin laskun saat aina vähintään 14 päivää maksuaikaa. Viivästyskorko on korkolain mukainen laillinen viivästyskorko eli 7 % + korkolain mukainen viitekorko. Maksuhuomautuksesta veloitamme 5 euroa. Huomioithan myös, että ostajan tulee olla vähintään 21-vuotias.
Avoimet laskusi näet Omat sivut -palvelusta.
Svean laskun käyttö edellyttää hyväksyttyä luottopäätöstä. Hakija antaa luottoa hakiessaan suostumuksen sille, että muilta luotonantajilta saatavia tietoja kysytään Suomen Asiakastieto Oy:n kuluttajaluottotietojen kyselyjärjestelmästä. Tarkistamme lisäksi hakijan luottotiedot. Kielteisen luottopäätöksen saaneella asiakkaalla on oikeus hakea uutta luottopäätöstä toimittamiaan lisätietoja vastaan ottamalla yhteyttä Svea Bankin asiakaspalveluun.
Laskun maksaminen pienemmissä erissä
Ostoluotto on kertaluotto, jolla voit jakaa laskusi sinulle sopiviin kuukausieriin. Mikäli haluat maksaa laskusi pienemmissä erissä, sinun tulee tutustua laskun yhteydessä saamiisi ostoluoton ehtoihin ja hyväksyä ne allekirjoituksellasi. Tämän jälkeen voit maksaa vähintään laskulla ilmoitetun minimierän. Voit maksaa ostoluoton milloin tahansa kokonaan pois ilman lisäkuluja käyttämättömältä luottoajalta.
Voit tutustua luoton ehtoihin täältä: Ostoluoton yleiset ehdot ja Vakiomuotoiset eurooppalaiset kuluttajaluottotiedot.
Erämaksu
Svea erämaksu on kertaluotto, jolla voit valita haluamasi maksuajan kaupassa tarjotuista vaihtoehdoista. Huomioithan, että ostajan tulee olla vähintään 21-vuotias.
Avoimet luottosi näet Omat sivut -palvelusta.
Voit tutustua luoton ehtoihin täältä: Erämaksuluoton yleiset ehdot ja Vakiomuotoiset eurooppalaiset kuluttajaluottotiedot.
Svea Erämaksun käyttö edellyttää hyväksyttyä luottopäätöstä. Hakija antaa luottoa hakiessaan suostumuksen sille, että muilta luotonantajilta saatavia tietoja kysytään Suomen Asiakastieto Oy:n kuluttajaluottotietojen kyselyjärjestelmästä. Tarkistamme lisäksi hakijan luottotiedot. Kielteisen luottopäätöksen saaneella asiakkaalla on oikeus hakea uutta luottopäätöstä toimittamiaan lisätietoja vastaan ottamalla yhteyttä Svean asiakaspalveluun.
Yrityslasku
Svea tarjoaa helpon ja turvallisen tavan maksaa ostoksenne laskulla.
Valitessanne maksutavaksi Svean yrityslaskun saatte aina vähintään 14 päivää maksuaikaa. Viivästyskorko on korkolain mukainen laillinen viivästyskorko. Maksuhuomautuksesta veloitamme vähintään 5 euroa.
Svean yrityslaskun käyttö edellyttää hyväksyttyä luottopäätöstä. Ostaja vakuuttaa olevansa oikeutettu toimimaan sen yrityksen nimissä, jonka tiedoilla on ostosta tekemässä. Svealla on oikeus tarkistaa ostajan nimenkirjoitus- tai muu osto-oikeus kyseisessä yrityksessä.
Yhteystiedot ja asiakaspalvelu
Mikäli sinulla on kysymyksiä laskutukseen liittyen, voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme +358 9 4242 3330 tai yhteydenottolomakkeen kautta.
Avoimet luottosi näet myös Omat sivut -palvelusta.
Svea noudattaa toiminnassaan tietosuojalakia, lue lisää tietosuojaselosteestamme.
Svea Bank AB (publ), filial i Finland (3237195-7)
Mechelininkatu 1a
00180 Helsinki
www.svea.fi-FI
Minkä maksutavan valitsen jos haluan maksaa heti?
Vaihtoehtoja löytyy! Valittavissasi on Shopify Paymentsin ja Svea Bankin tarjoamat maksutavat.
Shopify payments
Verkkokaupastamme löydät Shopify Payments maksujärjestelmän tarjoamat yleisimmät luottokorttimaksut.
Verkkopankkien verkkomaksupainikkeet
Voit maksaa tilauksen minkä tahansa suomalaisen pankin verkkomaksupainikkeen kautta. Kun käytössäsi on oman pankkisi antamat käyttäjätunnukset ja olet maksamassa nettiostoksiasi, siirryt verkkokauppamme sivuilta hetkeksi omaan pankkiisi ja maksat valitsemasi tuotteet suoraan omalta tililtäsi. Maksunsaajana näkyy Svea Payments Oy (tai aputoiminimemme Maksuturva Group Oy), joka huolehtii verkkokauppamme maksujenvälityksestä.
Korttimaksut ja MobilePay (Visa, Visa Electron, Mastercard ja Business Eurocard)
Maksukortilla maksaminen verkkokaupassamme on vaivatonta ja turvallista. Korttimaksamisen ja MobilePay-maksamisen verkkokaupassamme tarjoaa Svea Payments Oy yhteistyössä Payment Highwayn ja Worldlinen kanssa. Maksutapahtuman aikana luottokorttitietoja käsitellään aina suojatussa verkkoyhteydessä. Korttinumeroita ei tallenneta verkkokaupan tai Svea Payments Oy:n tietojärjestelmiin vaan ne käsitellään teknisen palveluntuottajan Payment Highwayn toimesta.
Maksaminen Siirto-sovelluksilla
Verkkokaupassamme voi maksaa helposti ja turvallisesti mobiilissa Siirto-sovelluksilla. Siirto on pankkirajat ylittävä, aivan uusi tapa tehdä verkkopankkimaksuja. Siirto-maksuja voi tehdä Nordean Siirto-sovelluksella, Pivolla sekä OP-mobiililla. Mobiilikäytössä maksaessa käyttämäsi Siirto-sovellus avautuu automaattisesti, selaimen kautta tietokoneella käytettäessä voit syöttää puhelinnumerosi sille varattuun kenttään, jonka jälkeen maksu hyväksytään Siirto-sovelluksessa tai puhelinnumeron perusteella valitussa muussa sovelluksessa. Maksu veloitetaan Siirto-sovellukseen tallennetulta pankkitililtä.
Maksunvälittäjän yhteystiedot:
Svea Payments Oy
Y-tunnus: 2121703-0
Mechelininkatu 1a, 00180 Helsinki
Puhelin: +358 (0)9 4241 7040
Sähköposti: asiakaspalvelu.payments@svea.fi
Voinko maksaa bonuksilla?
Kyllä voit! Kun olet rekisteröitynyt asiakkaamme ja teet tilaukset kirjautuneena omilla tunnuksillasi, kerrytät bonusta 5% jokaisesta tilauksestasi. Bonukset tallettuvat automaattisesti asiakastilillesi kun 30 vrk on kulunut tilauspäivästä.
Voit käyttää kertyneitä bonuksia uudelle tilauksellesi. Bonus saldo näkyy ostoskorissa ja alasvetovalikosta voit valita mieleisen summan tilauksellesi. Huomioithan bonuksia valitessa, että toimituskuluja ei voi maksaa bonuksilla.
Tiesitkö, että voit tallettaa myös palautuksen summan asiakastilillesi? Näin sinulla on jemmassa ostosrahaa ja voit käyttää summan haluamanasi ajankohtana uuteen tilaukseen. Asiakastilin bonukset ovat voimassa 1 vuoden viimeisimmästä talletuksesta tai tilauksesta.
Miten maksan Disturb lahjakortilla?
Jos haluat maksaa Disturb- lahjakortilla, syötä koodi ostoskorin alennus- tai lahjakorttikoodi kenttään. Mikäli et käytä lahjakorttia kokonaan yhdellä tilauskerralla, loppusumma jää samalle koodille käytettäväksi.
Vain yhden lahjakorttikoodin voi syöttää per tilaus. Jos sinulla on useampi lahjakortti ja haluat käyttää ne samalle tilaukselle, ole yhteydessä asiakaspalveluumme. Jos sinulla on asiakastili, onnistuu lahjakorttien arvot tallettaa asiakastilillesi.
Palautus
Sähköinen palautuslomake
Lähetäthän meille sähköisen palautuslomakkeen Palautusportaalimme kautta, jos haluat palauttaa tai vaihtaa tilaamastasi tuotteesta kokoa.
Palautus kohdistuu näin automaattisesti oikeaan tilausnumeroon ja nopeutat palautuksen käsittelyä.
Palautuspyynnön lähettämisen jälkeen saat sähköpostiisi palautusohjeet. Kannattaa tarkistaa tarvittaessa myös roskaposti ja tarjous-kansio.
Palautusportaali
Voinko palauttaa tilaamani tuotteen?
Jos et ole tyytyväinen tilaamiisi tuotteisiin tai koko ei ole sopiva, voit tehdä palautuksen. Palautusaikaa on 30 vuorokautta siitä laskien, kun tilaus on vastaanotettu. Sovita tuotetta ennen kuin irroitat tuotelaput. Palautettavan tuotteen tulee olla alkuperäisessä kunnossaan. Käytettyjen tai vaurioituneiden tuotteiden hintaa emme voi korvata. Huomioi tuotetta sovittaessasi, ettei siihen tartu tuoksuja, tahroja tai esim. eläinten karvoja.
Tee ensin palautuspyyntö Palautusportaalissamme
Mikäli tuotteen saadessasi huomaat siinä jotain kuljetuksen aikana syntyneitä vaurioita tai tuote on viallinen, ilmoitathan siitä viipymättä meille sopiaksesi vaihdosta tai palautuksesta.
Ensimmäinen palautus tai vaihto per tilaus on sinulle ilmaista! Jos vaihdat tai palautat samalta tilaukselta tuotteita useammin kuin kerran, maksat asiakkaana toimituskulut itse. Toisesta palautuksesta perimme 4,95 €/tilaus ja toisesta vaihdosta 9,90 €/ tilaus.
Voinko vaihtaa kokoa?
Ehdottomasti! Voit halutessasi vaihtaa tuotteen eri kokoon.
Ilmoita meille vaihdosta palautusportaalissamme:
Näin toivomasi vaihtotuote varautuu tilauksellesi. Kun palautuspakettisi on saapunut varastollemme, lähtee uusi tuote matkaan.
Ensimmäinen palautus tai vaihto per tilaus on sinulle ilmaista!
Nopein tapa saada kokonaan uusi tuote, on tehdä siitä uusi tilaus verkkokaupassamme. Näin saat uuden tuotteen perille jo 1-2 arkipäivässä.
Miten palautan tuotteen?
Lähetä meille sähköinen palautuspyyntö Palautusportaalin kautta, jolloin palautuksesi käsittely hoituu sujuvasti.
Pakkaa tuote siististi ja huomioi, että tuote on alkuperäisessä kunnossaan tuotelaput kiinnitettyinä. Voit käyttää palautukseen samaa uudelleensuljettavaa toimituspussia tai - laatikkoa, jossa sait tilauksesi. Pussi tulee avata ohjeiden mukaan, jotta sen voi sulkea palautusta varten uudelleen. Myös jokin muu palautukseen soveltuva pakkaus (laatikko tai lähetyspussi) käyvät palauttamiseen. Laita pakkauslista tai tilauskuitti palautuspakettiin mukaan.
Palautusosoitteemme on:
Disturb Scandinavia Oy
Valiontie 2
94450 Keminmaa
Palautukset Postin kautta:
Laita pakkauslista palautuspakettiin mukaan. Toimita palautuspaketti Postin toimipisteeseen virkailijalle. Kerro, että kyseessä on asiakaspalautus ja ilmoita sopimustunnuksemme. Sopimustunnus löytyy sähköpostiisi saapuneista palautusohjeista.
Jos palautat Postin pakettiautomaattiin, aktivoi Postin sivuilla palautus: https://www.posti.fi/fi/henkiloille/paketit-ja-seuranta/palauta-paketti. Helposti-koodin avulla pystyt palauttamaan paketin haluamaasi automaattiin.
Huom! Peitä vanhat lähetysmerkinnät/ viivakoodi. Paketin päältä tulee löytyä Helposti-koodi, vastaanottajan nimi ja osoite sekä omat tietosi.
Säilytä palautuksestasi kuitti!
Palautukset Matkahuollon kautta:
Laita pakkauslista palautuspakettiin mukaan. Voit viedä paketin ohjeiden mukaisesti joko pakettiautomaattin tai noutopisteeseen. Palauttaminen on ilmaista.
Rekisteröidy / kirjaudu Matkahuollon järjestelmään ja klikkaa palautettavan toimituksen seurantakoodia.
Sen jälkeen valitse "Palauta" ja kirjoita kenttään palautustunnuksemme. Löydät tunnuksen sähköpostiisi saapuneista palautusohjeista. Mikäli palautat asiakaspalautuspaketin rekisteröitymättä Matkahuollon järjestelmään, tällöin palautus ei onnistu automaattiin. Voit siinä tapauksessa viedä paketin noutopisteelle palautustunnuksemme avulla.
Säilytä palautuksestasi kuitti!
Huomioithan, että olet asiakkaana itse vastuussa palautuksestasi kunnes olemme sen vastaanottaneet käsittelyymme. Korvaamme kadonneiden tuotteiden hinnan vain kuittia vastaan. Säilytä palautuksesta saamasi kuitti siihen asti, että saat meiltä tiedon palautuksen käsittelystä.
Mitä teen jos tuote on viallinen?
Reklamaatiot
Mikäli tuotteen saadessasi huomaat siinä jotain kuljetuksen aikana syntyneitä vaurioita, ilmoitathan siitä viipymättä meille sopiaksesi vaihdosta tai palautuksesta.
Jos havaitset tuotteessa valmistusvian tai virheen, ota välittömästi yhteyttä asiakaspalveluumme. Käsittelemme reklamaatiot tapauskohtaisesti. Kuvan lähettäminen reklamoitavasta tuotteesta ja viasta nopeuttaa asian käsittelyä.
Asiakaspalvelumme tavoitat
- puhelimitse/whatsapp: 020 730 6380 (ark. klo 8-16)
- tai sähköpostilla info@disturb.fi
Reklamaatiotapauksissa sovitaan tapauskohtaisesti, miten asiassa edetään. Jos kyse on valmistusvirheestä, palautus- ja vaihtoaika ei ole rajattu 30 vuorokauteen.
Asiakaspalvelumme auttaa, mikäli tuotteistamme tai palveluistamme on kysyttävää tai reklamoitavaa. Käsittelemme palautteet ja reklamaatiot tapauskohtaisesti, ja otamme mielellämme palautetta vastaan. Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi verkkokaupan ja asiakkaan välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Riitatilanteissa kehotamme asiakasta kääntymään asiakaspalvelumme puoleen, ja mikäli asiaa ei saada ratkaistuksi, sen jälkeen kuluttajaneuvonnan puoleen.
Euroopan komission verkkovälitteinen riidanratkaisufoorumi: ec.europa.eu/odr
Kuinka kauan palautuksen käsittely kestää?
Palautuspaketti matkaa meille 2-4 arkipäivää. Palautukset ja vaihdot käsitellään noin 3 arkipäivän sisällä paketin saapumisesta. Kun palautus on käsitelty, saat sähköpostilla meiltä vahvistuksen. Jos vaihdat tuotteesta kokoa, saat seurantakoodin uudelle paketille sähköpostilla kun vaihtopaketti on lähdössä matkaan.
Palautusten hyvitys tulee saman maksutavan kautta kuin tilatessa ja käsittelyajat vaihtelevat maksutavasta riippuen 1-5 arkipäivää.
Jos palautat tuotteen, mikä on maksettu Disturb-lahjakortilla, hyvitämme palautuksen samalle lahjakorttikoodille. Voit halutessasi toivoa palautuksen myös talletuksena asiakastilillesi.
Disturb.fi
Asiakaspalvelu
email: info@disturb.fi
puh. / whatsapp: +358 20 730 6380 (ark. klo 8-16)
Verkkosivuillamme toimii myös DisturbBot, automatisoitu chat-palvelu 24/7!
Disturb myymälä
Tervetuloa erilaiseen vaatekauppaan! Disturbin ainoa myymälä sijaitsee Etelä-Lapissa Keminmaassa. Pienessä shopissamme on esillä ajankohtainen valikoima tuotteitamme. Koko verkkokaupan valikoima on katseltavissa asiakaspäätteiltämme, mistä on helppo valita tuotteita sovitettavaksi. Saat tuotteet heti varastostamme mukaasi!
Verkkokauppamme varasto sijaitsee myymälän kanssa saman katon alla ja tuotteet saat näppärästi sovitettavaksi varastostamme. Maksu onnistuu joko kortilla tai käteisellä.
Palvelualtis henkilökuntamme auttaa mielellään kokojen valinnassa ja vaatekaapin päivittämisessä. Valikoimistamme löytyy vaatteita ja asusteita miehille. Tervetuloa tutustumaan!
Disturb myymälä
Valiontie 2
94450 Keminmaa
Arkipäivisin MA - PE klo 8-16
Puh. 020 730 6380
Voit halutessasi nopeuttaa asiointiasi tekemällä tilauksen valmiiksi verkkokaupassamme ja valitsemalla toimitustavaksi Nouto Keminmaan myymälästä. Saat tekstiviestitse ilmoituksen, kun tilauksesi on valmis noudettavaksi.
Säilytämme maksamattomia myymälätilauksia 2 viikkoa tilauspäivämäärästä. Mikäli tilausta ei noudeta, tilauksen tuotteet palautetaan takaisin myyntiin.
Disturb Scandinavia Oy
Disturb Scandinavia Oy (Y-Tunnus 2381417-0) perustettiin 1. tammikuuta 2011. Omistajat Tiina ja Petri Skinnari.
Disturb.fi on katumuodin uskottava verkkokauppa, joka pitää tyylisi tykissä! Inspiroidu uutuuksista, tukeudu suosikkituotteisiin, säväytä sesonkinostoilla. Yrityksen juuret ovat tukevasti Meri-Lapissa. Palvelemme asiakkaita Keminmaan liikehallista ripeällä tatsilla maan ääriin ja yli.
Disturbin tarina alkoi ajatuksesta, että nuorille miehille haluttiin tarjota mahdollisuus pukeutua erottuvasti, ”häiritsevästi”. Kehittymisen ja trendien aallonharjalla pysymisen ansiosta mallisto on laajentunut: tarjolla on uskottava valikoima miesten vaatteita. Disturbin ydinajatus on pysynyt samana: Disturb the street look #awefuckingsomestyle
Asiakastyytyväisyys on ykkösprioriteettimme. Asiointi verkkokaupassa on tehty turvalliseksi yhteistyössä luotettavien maksuliikennekumppaneidemme kanssa. Verkkokaupan mittaopas helpottaa oikean koon valintaa. Jos tarpeen, meillä koon vaihto ja palautus onnistuu helposti, nopeasti ja ilmaiseksi. Haluamme tehdä parhaamme rakentaaksemme yhdessä asiakkaidemme kanssa toimivan ja asiakaslähtöisen verkkokaupan, ja siihen tarvitsemme myös sinun palautettasi!
Disturboidu kanssamme Facebookissa @Disturb.fi ja Instagramissa @disturbofficial.
Yrityksen tiedot
Y-tunnus: 2381417-0
Omistajat:
Tiina Skinnari ja Petri Skinnari
Sähköposti:
etunimi.sukunimi@disturb.fi
Tiina Skinnari: +358 44 033 13 73
Petri Skinnari: +358 40 742 76 94
Postiosoite:
Disturb Scandinavia Oy
Valiontie 2
94450 Keminmaa
Laskutusosoite:
Verkkolaskuosoitetietomme ovat seuraavat:
Yrityksemme tiedot
Nimi: Disturb Scandinavia Oy
Y-tunnus: 2381417-0
Verkkolaskuosoite: 003723814170
Välitystiedot
Välittäjä: Maventa
Välittäjätunnus: 003721291126
Välittäjätunnus pankkiverkosta lähetettäessä: DABAFIHH
Voitte myös lähettää PDF-formaatissa olevia laskuja sähköpostilla seuraavilla ohjeilla:
Laskut lähetetään sähköpostin liitetiedostoina. Yksi lasku per tiedosto, joka sisältää yhden laskun kaikki sivut. Yhdessä sähköpostiviestissä voi lähettää useita laskuja. Kaikilla tiedostoilla tulee olla oma nimi. Yksi sähköposti voi maksimissaan olla 10Mb. PDF-tiedostojen tulee olla aitoja PDF-dokumentteja, versio 1.3 tai uudempi. PDF-tiedostot eivät saa olla lukittuja tai salasanalla suojattuja. Dokumentin ulkomitta voi olla maksimissaan 210 x 297 mm. Liitteen nimi ei saa sisältää kuin tavallisia kirjoitusmerkkejä: a-z, A-Z, 0-9.
PDF-muotoiset laskut voi lähettää osoitteella: invoice-23814170@kollektor.fi