Valittu määrä ylitti varastosaldon

Ladataan...

Asiakaspalvelu

Toimitusehdot

Toimitusehdot

Suostumus henkilötietojesi käsittelyyn

Tekemällä tilauksen hyväksyt henkilötietojesi käyttämisen. Katso tietosuojaseloste tästä

Toimitusehdot lyhyesti:

  • Kaikki verkkokaupan hinnat sisältävät voimassa olevan arvonlisäveron.

  • Alle 18-vuotiaalla täytyy olla huoltajansa suostumus tilauksen tekemiseksi.

  • Tuotteillamme on 30 päivän ilmainen palautusoikeus. Sovita tuotetta ennen kuin irroitat tuotelaput.Palautettavan tuotteen tulee olla alkuperäisessä kunnossaan. Käytettyjen tai vaurioituneiden tuotteiden hintaa emme voi korvata. Huomioi tuotetta sovittaessasi, ettei siihen tartu tuoksuja, tahroja tai esim. eläinten karvoja. Mikäli tuotteen saadessasi huomaat siinä jotain kuljetuksen aikana syntyneitä vaurioita, ilmoitathan siitä viipymättä meille sopiaksesi vaihdosta tai palautuksesta.

  • Käsittelemme tilauksesi arkisin 24 tunnin kuluessa sen saapumisesta. Viikonloppuna tulleet tilaukset käsittelemme maanantaina. Ennen klo 14 saapuneet tilaukset lähetetään pääsääntöisesti samana päivänä. Kun tuotteet lähtevät kuljetukseen, saat sähköpostiisi tilauksen seurantanumeron.

  • Emme vastaa siitä, jos tilauksen toimitus estyy, vaikeutuu tai myöhästyy meidän vaikutusmahdollisuuksiemme ulkopuolella olevasta seikasta, kuten sodasta, luonnonmullistuksesta, vienti- tai tuontikiellosta, viranomaisen päätöksestä, yleisen liikenteen häiriintymisestä tai muusta vastaavasta Disturb-verkkokaupan toimintaa vaikeuttavasta tai estävästä toiminnasta.

Tarkemmat toimitusehdot:

Toimitusaika

Pyrimme aina mahdollisimman pikaiseen toimitukseen. Ennen klo 14 saapuneet tilaukset lähetetään pääsääntöisesti samana päivänä. Kun tilauksesi lähtee matkaan, saat meiltä sähköpostitse tiedot lähetyksestä ja lähetystunnuksen, jolla voit seurata tilauksesi kulkua. Kun lähetys on saapunut perille noudettavaksi valitsemaasi toimipaikkaan, saat saapumisilmoituksen tekstiviestitse tai sähköpostitse. Tilausta noutaessasi tarvitset mukaan lähetystunnuksen ja henkilöllisyystodistuksen.

Toimitustavat

Tarjoamme asiakkaillemme nopeat ja edulliset toimitustavat. Kuljetuskumppanimme Matkahuolto ja Posti kuljettavat paketit joka puolelle Suomea 1-3 arkipäivässä.

  • Matkahuolto 4,95

Nouto valitsemastasi Matkahuollon toimi- tai pakettipisteestä (mm. K-kaupat, R-kioskit, Tokmannit ja monet muut yritykset), joita on lähes 2000 kautta maan. Nopeimmin tilaus saapuu Matkahuollon toimipisteisiin, mutta pakettipisteet tarjoavat pidemmät aukioloajat ja tiheämmän verkoston.

  • Postipaketti 4,95 €

Nouto valitsemastasi Postin pakettiautomaatista tai toimipisteestä. Saat saapumisilmoituksen tai lokerokoodin tekstiviestillä kun paketti on noudettavissa.

  • Posti Kotipaketti 9,95 €

Toimitus suoraan kotiovellesi sovittuna ajankohtana. Posti ottaa sinuun yhteyttä sopiakseen toimitusajankohdan, lähetys toimitetaan ilmoittamaasi osoitteeseen arkipäivisin.

  • Nouto Keminmaan myymälästä 0 €

Turvallisuus ja hyvä hygienia ovat tärkeitä. Tulethan myymälään vain terveenä ja puhtain käsin. Jos myymälässä on ruuhkaa, pyydämme ystävällisesti odottamaan rauhassa vuoroasi. Voit nopeuttaa asiointiasi tekemällä tilauksen valmiiksi ja valitsemalla toimitustavaksi Nouto Keminmaan myymälästä. Saat tekstiviestitse ilmoituksen, kun tilauksesi on valmis noudettavaksi.

Osoite: Valiontie 2, 94450 Keminmaa

Ennakkotilaustuotteet:

Jos tilauksellasi on sekä ennakkotilaustuotteita että heti varastossa olevia tuotteita, voit ostoskorissa tehdä valinnan, haluatko kaikki tuotteet samassa toimituksessa vai erikseen.
Jos haluat tilauksesi heti valmiina olevat tuotteet toimitettavan heti, ja jälkitoimitustuotteet myöhemmin ilmoitettuna ajankohtana, tilauksellesi lisätään myös jälkitoimituksen toimituskulut.


Huomioitavaa:

Noutamattomista paketeista aiheutuu Disturbille huomattavia kuluja. Lain nojalla (1211/2013) pidätämme oikeuden laskuttaa aiheutuneet kulut asiakkaalta, jos toimitettuja paketteja palautuu meille noutamattomina. Laskutettava kulu on 19 € per noutamaton paketti, sisältäen toimituskulut, palautuskulut ja käsittelykulut. Huomioithan pakettisi noutoajan, ja ilmoitathan meille, jos et pääse noutamaan pakettiasi noutoajan puitteissa.


Matkahuolto säilyttää toimituksia 7 vrk. Posti säilyttää toimituksia noutopisteissä ja pakettiautomaateissa 7 vrk.


Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Maksutavat

Verkkokauppamme maksamisen tuottaa Avarda (Y-tunnus 2594352-3) yhteistyössä pankkien kanssa. Palvelun käyttö ei vaadi rekisteröitymistä tai lisämaksujen suorittamista. Kaikki tiedonsiirto ja rahaliikenne on SSL-suojattu eli kukaan ulkopuolinen ei voi nähdä tietojasi.

Lasku

Kun valitset maksutavaksi laskun, saat tilaamasi tuotteet ennen maksamista. Voit myös jakaa ostoksesi pienempiin osiin laskun saatuasi. Sinun on maksettava vähintään laskulla ilmoitettu vähimmäismäärä eräpäivään mennessä. Myöhästyneestä maksusuorituksesta peritään viiden euron muistutuslasku.

Tili

Voit myös jakaa ostoksesi pienempiin osiin pidemmälle maksuajalle. Saat kuukausittain tilinhoitoilmoituksen, jossa on kerrottu vaadittu vähimmäiserä. Voit milloin tahansa maksaa myös suurempia suorituksia tai koko avoinna olevan saldon kerralla pois ilman lisäkuluja.

Luottoehdot ja Vakiomuotoiset eurooppalaiset kuluttajaluottotiedot

Lisätietoja Lasku ja tili -maksutavoista

Verkkomaksu

Verkkomaksu on mahdollista OP:n, Aktian, Danske Bankin, Handelsbankenin, Nordean, Säästöpankin, S-pankin, POP-pankin ja Oma Säästöpankin asiakkaille. Maksaminen tapahtuu pankin sivuilla ja onnistuneen maksutapahtuman jälkeen istunto palautuu automaattisesti verkkokauppaamme.

Korttimaksu

Korttimaksu on mahdollista Visa, Visa Electron, Maestro sekä MasterCard -korteilla. Korttimaksun yhteydessä sinut ohjataan Netsin maksupalveluun, missä maksun voi suorittaa turvallisesti. Onnistuneen maksutapahtuman jälkeen istunto palautuu automaattisesti verkkokauppaamme.

MobilePay

Mobilepay on korttimaksuun perustuva maksu, jossa maksu viimeistellään Mobilepay-sovelluksessa. Valitsemalla Mobilepayn, sinut ohjataan Netsin maksukorttipalveluun, missä maksun voi suorittaa turvallisesti. Netsin maksukorttipalvelussa annat puhelinnumerosi, avaat Mobilepay-sovelluksen matkapuhelimeltasi, jossa voit hyväksyä ja viimeistellä maksun. Onnistuneen maksutapahtuman jälkeen istunto palautuu automaattisesti verkkokauppaamme. Maksunsaajana näkyy Avarda, joka huolehtii verkkokauppamme maksunvälityksestä.

Kysymyksiä maksamiseen liittyvissä asioissa?

Luotonmyöntäjä Avarda auttaa sinua kaikissa ostoksen maksamiseen liittyvissä asioissa.

www.avarda.com/fi



Palautusoikeus ja tuotevaihdot

Palautukset Suomessa

Kaikilla tuotteillamme on täysi 30 vuorokauden ilmainen palautusoikeus.
Ensimmäisestä palautuksesta ja vaihdosta aiheutuvat toimituskulut menevät kokonaisuudessaan Disturbin piikkiin. Jos vaihdat tai palautat samalta tilaukselta tuotteita useammin kuin kerran, seuraavista vaihdoista tai palautuksista aiheutuvat toimituskulut maksat asiakkaana itse.

Sovita tuotetta ennen kuin irroitat tuotelaput.Palautettavan tuotteen tulee olla alkuperäisessä kunnossaan. Käytettyjen tai vaurioituneiden tuotteiden hintaa emme voi korvata. Huomioi tuotetta sovittaessasi, ettei siihen tartu tuoksuja, tahroja tai esim. eläinten karvoja. Mikäli tuotteen saadessasi huomaat siinä jotain kuljetuksen aikana syntyneitä vaurioita, ilmoitathan siitä viipymättä meille sopiaksesi vaihdosta tai palautuksesta.

Lähetä meille sähköinen palautuslomake, jolloin palautuksesi käsittely hoituu sujuvasti.

Jos olet rekisteröitynyt asiakkaaksi verkkokauppaamme, voit lähettää sähköisen palautuslomakkeen Asiakastililtäsi, kohdasta Ilmoitus palautuksesta.
Jos et ole rekisteröitynyt, voit lähettä sähköisen palautuslomakkeen myös kohdasta Asiakaspalvelu, Palautukset.

Voit käyttää palautukseen samaa uudelleensuljettavaa toimituspussia, jossa sait tilauksesi.
Pussi tulee avata ohjeiden mukaan, jotta sen voi sulkea palautusta varten uudelleen.

  • PALAUTUKSET POSTIN KAUTTA:


Laita tilauskuitti palautuspakettiin mukaan.
Jos noudit tilauksesi Postin toimipisteestä, toimita palautuspaketti Postin toimipisteeseen virkailijalle, ja ilmoita sopimustunnuksemme. Löydät tunnuksen tilauskuittisi kääntöpuolelta ja asiakastililtäsi.

Jos noudit tilauksesi Postin Pakettiautomaatista, toimita palautuspaketti samaan automaattiin. Tarvitset tekstiviestitse saamasi koodin, jolla sait luukun tilausta noutaessasi auki.

Säilytä palautuksestasi kuitti.

  • PALAUTUKSET MATKAHUOLLON KAUTTA:

Rekisteröidy / kirjaudu Matkahuollon järjestelmään ja klikkaa palaututettavan toimituksen seurantakoodia. Sen jälkeen valitse "Palauta" ja kirjoita kenttään palautustunnuksemme. Löydät tunnuksen tilauskuittisi kääntöpuolelta.

Laita tilauskuitti palautuspakettiin mukaan. Voit viedä paketin ohjeiden mukaisesti joko pakettiautomaattin tai noutopisteeseen.

Mikäli palautat asiakaspalautuspaketin noutopisteeseen rekisteröitymättä Matkahuollon järjestelmään, tarvitset palautusta varten Disturbin palautustunnuksen. Löydät tunnuksen tilauskuittisi kääntöpuolelta.

Säilytä palautuksestasi kuitti! Huomioithan, että olet asiakkaana itse vastuussa palautuksestasi kunnes olemme sen vastaanottaneet käsittelyymme. Korvaamme kadonneiden tuotteiden hinnan vain kuittia vastaan.


Palauttaminen on ilmaista.
Ensimmäisestä palautuksesta ja vaihdosta aiheutuvat toimituskulut menevät kokonaisuudessaan Disturbin piikkiin. Jos vaihdat tai palautat samalta tilaukselta tuotteita useammin kuin kerran, seuraavista vaihdoista tai palautuksista aiheutuvat toimituskulut maksat asiakkaana itse.

Palautusaikaa on 30 vuorokautta siitä laskien, kun tilaus on vastaanotettu.
Palautuspaketti matkaa meille 2-4 arkipäivää.
Palautukset käsitellään n. 3 arkipäivän sisällä paketin saapumisesta.

Mikäli käytät Paypal- maksutapaa, palautusten hinta palautetaan Paypal-tilillesi.

Vaihto


Voit halutessasi vaihtaa tuotteen veloituksetta joko eri kokoon, tai kokonaan toiseen tuotteeseen. Mikäli uusi tuote on kalliimpi, sinun tulee maksaa erotus. Me korvaamme erotuksen, jos uusi tuote on ensimmäistä halvempi.

Lähetä meille sähköinen palautuslomake, jolloin palautuksesi käsittely hoituu sujuvasti.
Jos olet rekisteröitynyt asiakkaaksi verkkokauppaamme, voit lähettää sähköisen palautuslomakkeen Asiakastililtäsi, kohdasta Ilmoitus palautuksesta.
Jos et ole rekisteröitynyt, voit lähettää sähköisen palautuslomakkeen kohdasta Asiakaspalvelu, Palautukset.

Laita palautuspakettiin mukaan tilauskuitti.



TALLETUS ASIAKASTILILLE


Mikäli olet rekisteröitynyt asiakkaamme, voit halutessasi valita, että palautuksesi summa talletetaan asiakastilisi krediitteihin. Näin summa on käytettävissäsi seuraavaan tilaukseesi. Asiakastilillesi kertyneet krediitit näkyvät ostoskorissasi, kun kirjaudut verkkokauppaamme tunnuksillasi.

Trustmary Reviews