Valittu määrä ylitti varastosaldon

Ladataan...

Asiakaspalvelu

Yritys

Disturb crew behaving

Disturb Scandinavia Oy (Y-Tunnus 2381417-0) perustettiin 1. tammikuuta 2011. Omistajat Tiina ja Petri Skinnari.

Disturb.fi on katumuodin uskottava verkkokauppa, joka pitää tyylisi tykissä! Inspiroidu uutuuksista, tukeudu suosikkituotteisiin, säväytä sesonkinostoilla. Yrityksen juuret ovat tukevasti Meri-Lapissa. Palvelemme asiakkaita Keminmaan liikehallista ripeällä tatsilla maan ääriin ja yli.

Disturbin tarina alkoi ajatuksesta, että nuorille miehille haluttiin tarjota mahdollisuus pukeutua erottuvasti, ”häiritsevästi”. Kehittymisen ja trendien aallonharjalla pysymisen ansiosta mallisto on laajentunut: tarjolla on uskottava valikoima paitsi miesten myös naisten vaatteita, naisten laadukkaita sport-vaatteita sekä oma vaatemallisto, Disturb Clothing. Disturb Clothing suunnitellaan ja kaavoitetaan Keminmaassa. Disturbin ydinajatus on pysynyt samana: Disturb the street look #awefuckingsomestyle

Asiakastyytyväisyys on ykkösprioriteettimme. Asiointi verkkokaupassa on tehty turvalliseksi yhteistyössä luotettavien maksuliikennekumppaneidemme kanssa. Verkkokaupan tuotekohtaiset Mittaoppaat helpottavat oikean koon valintaa. Jos tarpeen, meillä vaihto ja palautus onnistuu helposti, nopeasti ja ilmaiseksi. Haluamme tehdä parhaamme rakentaaksemme yhdessä asiakkaidemme kanssa toimivan ja asiakaslähtöisen verkkokaupan, ja siihen tarvitsemme myös sinun palautettasi!

Disturboidu kanssamme Facebookissa @Disturb.fi ja Instagramissa @disturbofficial.


Y-tunnus

2381417-0

Omistajat

Tiina Skinnari ja Petri Skinnari

Sähköposti: etunimi.sukunimi@disturb.fi
Tiina Skinnari: +358 44 033 13 73
Petri Skinnari: +358 40 742 76 94

Postiosoite

Disturb Scandinavia Oy
Valiontie 2
94450 Keminmaa

Laskutusosoite

Verkkolaskutusosoite: 003723814170
Verkkolaskuoperaattori: OpusCapita (E204503)

Sähköpostiskannauksen osoite: disturbscandinavia.FI.P.134384-7(at)docinbound.com

Paperiset laskut:
Disturb Scandinavia Oy
PL 99069
00021 LASKUTUS


Laskutusosoitteeseen ei tule lähettää muuta aineistoa, kuin laskuja.



Asiakaspalvelumme auttaa, mikäli tuotteistamme tai palveluistamme on kysyttävää tai reklamoitavaa. Käsittelemme palautteet ja reklamaatiot tapauskohtaisesti, ja otamme mielellämme palautetta vastaan. Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi verkkokaupan ja asiakkaan välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Riitatilanteissa kehotamme asiakasta kääntymään asiakaspalvelumme puoleen, ja mikäli asiaa ei saada ratkaistuksi, sen jälkeen kuluttajaneuvonnan puoleen.


Euroopan komission verkkovälitteinen riidanratkaisufoorumi: ec.europa.eu/odr


Trustmary Reviews