Valittu määrä ylitti varastosaldon

Ladataan...

Asiakaspalvelu

02.06.2019

Osta nyt, maksa vasta syyskuussa

Lue lisää

27.04.2019

Disturb goes Panimo!

Lue lisää

14.2.2019

Disturb tekee hyvää <3

Lue lisää

07.11.2018

Pidennetty maksu- ja palautusaika

Lue lisää

03.11.2018

Team Disturb pikku-pikkujouluissa!

Lue lisää

16.10.2018

ILTALEHTI: Tiina, 31, perusti opiskelijayksiössään miljoonabisneksen, johon ei aluksi uskonut kukaan

Lue lisää

25.6.2018

Disturb maailmanympärysmatkalle Sini Ariell Bondsin perheen kanssa

Lue lisää

12.6.2018

Disturb & Aavedata

Lue lisää

19.6.2018

Disturb mukana Midsummer Specialissa!

Lue lisää

8.6.2018

Lapin nuori yrittäjä 2018 on Tiina Skinnari

Lue lisää

31.5.2018

Disturb on Suomen paras verkkokauppa!

Lue lisää

Asiakaspalvelumme

email: info@disturb.fi
puh. / whatsapp: +358 9 4245 1512 (ark. klo 8-16)
Verkkosivuillamme toimii myös livechat! (ark. klo 8-21


Noutomyymälämme

Valiontie 2, 
94450 Keminmaa

Aukioloajat: ma - pe klo 8-16

Voit tsekata haluamasi tuotteet verkkokaupastamme joko jo kotona tai paikan päällä myymälässämme asiakaspäätteiltämme. Voit sovittaa tuotteita myymälässämme ja tarpeen mukaan vaihtaa kokoa heti paikan päällä. 

Maksun voit hoitaa perinteiseen tapaan joko kortilla tai käteisellä.

Voit myös tehdä tilauksen verkkokaupassamme normaaliin tapaan kotona ja valita toimitustavaksi Nouto Keminmaan myymälästämme. Jos valitset maksutavaksi Myymälä, voit maksaa tilauksen myymälässämme. Tai voit halutessasi myös hoitaa maksun verkkokaupassamme haluamallasi maksutavalla jo tilausta tehdessäsi. Tilauksesi laitetaan valmiiksi, ja voit tulla noutamaan tilauksesi, sekä halutessasi sovittaa tuotteita paikan päällä oikean koon varmistamiseksi. Saat meiltä ilmoituksen tekstiviestitse, kun tilauksesi on valmiina noudettavaksi. Säilytämme maksamattomia myymälätilauksia 2 viikkoa tilauspäivämäärästä. Mikäli tilausta ei noudeta, tilauksen tuotteet palautetaan takaisin myyntiin.

 

Voit jättää palautetta alla olevalla lomakkeella.

TOIMITUSTAVAT

MATKAHUOLTO

Toimitus- ja käsittelykulu: 3,95 €

(yli 50 € tilauksiin Matkahuollon toimitus veloituksetta!)


POSTI

Posti toimipisteeseen tai pakettiautomaattiin Suomessa, toimitus- ja käsittelykulu: 3,95 €
Postin kotiinkuljetus Suomessa, toimitus- ja käsittelykulu: 9,95 €

Posti EU- alueella: 3,95 € - 20 € 


NOUTO

Nouto varastoltamme Keminmaalta : 0 €
Osoite: Valiontie 2, 94450 Keminmaa

Aukioloajat: ma-pe klo 8-16.
Lisätietoja löydät täältä.

 

TILAUSTEN TOIMITUS

Tilauksesi laitetaan matkaan joko tilauspäivänä, tai tilauksen tekoa seuraavana arkipäivänä.
Toimitusaika valitsemaasi noutopaikkaan on 1-3 arkipäivää. Emme vastaa Matkahuollon tai Postin kuljetuksesta johtuvista viivästyksistä. 


Kun tilauksesi lähtee matkaan, saat meiltä sähköpostitse tiedot lähetyksestä ja lähetystunnuksen, jolla voit seurata tilauksesi kulkua. Kun lähetys on saapunut perille noudettavaksi valitsemaasi toimipaikkaan, saat saapumisilmoituksen tekstiviestitse tai sähköpostitse. Tilausta noutaessasi tarvitset mukaan lähetystunnuksen ja henkilöllisyystodistuksen.

Löydät lisätietoa Matkahuollon palveluista täältä.

Lisätietoja Postin palveluista löydät täältä.

Jos tilaat Ruotsissa ja haluat tilauksesi toimitettavan Ruotsiin, siirry tilaamaan osoitteeseen www.disturb.se.

Ennakkotilaustuotteet:

Jos tilauksellasi on sekä ennakkotilaustuotteita että heti varastossa olevia tuotteita, voit ostoskorissa tehdä valinnan, haluatko kaikki tuotteet samassa toimituksessa vai erikseen.
Jos haluat tilauksesi heti valmiina olevat tuotteet toimitettavan heti, ja jälkitoimitustuotteet myöhemmin ilmoitettuna ajankohtana, tilauksellesi lisätään myös jälkitoimituksen toimituskulut. 


Huomioitavaa:

Noutamattomista paketeista aiheutuu Disturbille huomattavia kuluja. Lain nojalla (1211/2013) pidätämme oikeuden laskuttaa aiheutuneet kulut asiakkaalta, jos toimitettuja paketteja palautuu meille noutamattomina. Laskutettava kulu on 19 € per noutamaton paketti, sisältäen toimituskulut, palautuskulut ja käsittelykulut. Huomioithan pakettisi noutoajan, ja ilmoitathan meille, jos et pääse noutamaan pakettiasi noutoajan puitteissa.


Matkahuolto säilyttää toimituksia 14 vrk. Posti säilyttää toimituksia noutopisteissä ja pakettiautomaateissa 7 vrk.


Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.


VAIHTO- JA PALAUTUSOIKEUS

1. Palautukset Suomessa

Sovita tuotetta ennen kuin irroitat tuotelaput.
Palautettavan tuotteen tulee olla alkuperäisessä kunnossaan. Käytettyjen tai vaurioituneiden tuotteiden hintaa emme voi korvata. Huomioi tuotetta sovittaessasi, ettei siihen tartu tuoksuja, tahroja tai esim. eläinten karvoja. 
Mikäli tuotteen saadessasi huomaat siinä jotain kuljetuksen aikana syntyneitä vaurioita, ilmoitathan siitä viipymättä meille sopiaksesi vaihdosta tai palautuksesta.

Lähetä meille sähköinen palautuslomake, jolloin palautuksesi käsittely hoituu sujuvasti.
 
Jos olet rekisteröitynyt asiakkaaksi verkkokauppaamme, voit lähettää sähköisen palautuslomakkeen Asiakastililtäsi, kohdasta Ilmoitus palautuksesta.
Jos et ole rekisteröitynyt, voit lähettä sähköisen palautuslomakkeen myös kohdasta Asiakaspalvelu, Palautukset.

Voit käyttää palautukseen samaa uudelleensuljettavaa toimituspussia, jossa sait tilauksesi.
Pussi tulee avata ohjeiden mukaan, jotta sen voi sulkea palautusta varten uudelleen.

PALAUTUKSET POSTIN KAUTTA:
Käytä tilauksesi mukana saamaasi Customer return- osoitetarraa. Jos sinulla ei ole tarraa, toimita palautuspaketti Postin toimipisteeseen virkailijalle, ja ilmoita sopimustunnuksemme: 630944.
Laita tilauskuitti palautuspakettiin mukaan. 
Jos noudit tilauksesi Postin toimipisteestä, toimita palautuspaketti postiin virkailijalle.
Jos noudit tilauksesi Postin Pakettiautomaatista, toimita palautuspaketti samaan automaattiin. Tarvitset tekstiviestitse saamasi koodin, jolla sait luukun tilausta noutaessasi auki.
Säilytä palautuksestasi kuitti.

PALAUTUKSET MATKAHUOLLON KAUTTA:
Laita tilauskuitti palautuspakettiin mukaan. Voit palauttaa asiakaspalautuksesi mihin tahansa Matkahuollon noutopisteistä.
Palautusta viedessäsi tarvitset Disturbin palautustunnuksen: 9521035.
Säilytä palautuksestasi kuitti.

Huom! Valitettavasti palautus Matkahuollon pakettiautomaatin kautta ei ole toistaiseksi mahdollista.

 

Säilytä palautuksestasi kuitti! Huomioithan, että olet asiakkaana itse vastuussa palautuksestasi kunnes olemme sen vastaanottaneet käsittelyymme. Korvaamme kadonneiden tuotteiden hinnan vain kuittia vastaan.


Palauttaminen on ilmaista. Huomioithan kuitenkin, että ilmaisten toimitusten raja on 50 €. Jos tilauksesi arvoksi palautuksen jälkeen jää alle 50 €, tilaukselle lisätään toimituskulut 3,95€, mikäli tilauksesi toimitettiin Matkahuollon kautta.

Palautusaikaa on 30 vuorokautta siitä laskien, kun tilaus on vastaanotettu.
Palautuspaketti matkaa meille 2-4 arkipäivää.
Palautukset käsitellään n. 3 arkipäivän sisällä paketin saapumisesta.

Palautusten hyvitys tulee Klarnan kautta ja käsittelyajat vaihtelevat maksutavasta riippuen. Mikäli herää kysymyksiä, voit olla suoraan yhteyksissä Klarnan asiakaspalveluun joko puhelimitse +358 9 425 99 771 tai Klarna-sovelluksen kautta.

Mikäli käytät Paypal- maksutapaa, palautusten hinta palautetaan Paypal-tilillesi.

Ensimmäisestä palautuksesta ja vaihdosta aiheutuvat toimituskulut menevät kokonaisuudessaan Disturbin piikkiin. Jos vaihdat tai palautat samalta tilaukselta tuotteita useammin kuin kerran, seuraavista vaihdoista tai palautuksista aiheutuvat toimituskulut maksat asiakkaana itse. 

 

VAIHTO:
Voit halutessasi vaihtaa tuotteen veloituksetta joko eri kokoon, tai kokonaan toiseen tuotteeseen. Mikäli uusi tuote on kalliimpi, sinun tulee maksaa erotus. Me korvaamme erotuksen, jos uusi tuote on ensimmäistä halvempi.

Lähetä meille sähköinen palautuslomake, jolloin palautuksesi käsittely hoituu sujuvasti.
Jos olet rekisteröitynyt asiakkaaksi verkkokauppaamme, voit lähettää sähköisen palautuslomakkeen Asiakastililtäsi, kohdasta Ilmoitus palautuksesta.
Jos et ole rekisteröitynyt, voit lähettää sähköisen palautuslomakkeen kohdasta Asiakaspalvelu, Palautukset.

Laita palautuspakettiin mukaan tilauskuitti.



TALLETUS ASIAKASTILILLE:
Mikäli olet rekisteröitynyt asiakkaamme, voit halutessasi valita, että palautuksesi summa talletetaan asiakastilisi krediitteihin. Näin summa on käytettävissäsi seuraavaan tilaukseesi. Asiakastilillesi kertyneet krediitit näkyvät ostoskorissasi, kun kirjaudut verkkokauppaamme tunnuksillasi.

 

2. Palautukset Virossa

Lähetä meille sähköinen palautuslomake, jolloin palautuksesi käsittely hoituu sujuvasti.
Jos olet rekisteröitynyt asiakkaaksi verkkokauppaamme, voit lähettää sähköisen palautuslomakkeen Asiakastililtäsi, kohdasta Ilmoitus palautuksesta.
Jos et ole rekisteröitynyt, voit lähettää sähköisen palautuslomakkeen kohdasta Asiakaspalvelu, Palautukset.

Voit myös ilmoittaa palautuksesta asiakaspalveluumme sähköpostitse: info@disturb.fi.

Palautukseen voit käyttää samaa toimituspussia, jossa sait tilauksesi.

Jos valitsit tilauksesi toimitustavaksi toimituksen pakettiautomaattiin:

Toimita palautuspussi pakettiautomaattiin 14 vrk kuluessa tilauksen noudosta.
Saat tilauksesi mukana palautusosoitetarran. Laita palautettava tuote palautuspussiin. Sulje palautuspussi huolellisesti, ja liimaa palautuspussin päälle palautusosoitetarra. Toimita palautuspussi pakettiautomaattiin, ja seuraa pakettiautomaatin ohjeita. Säilytä palautuksestasi kuitti.


Jos valitsit tilauksesi toimitustavaksi toimituksen postin toimipisteeseen:
Käytä tilauksesi mukana saamaasi palautustarraa. Sulje palautuspussi huolellisesti, ja liimaa palautuspussin päälle palautusosoitetarra. Toimita palautuspussi toimipisteeseen.
Säilytä palautuksestasi kuitti.


Palautusaikaa on 30 vuorokautta siitä laskien, kun tilaus on vastaanotettu. Palautuksesi käsitellään, kun se on saapunut Postin kuljetuksessa asiakaspalveluumme. Palautuspaketti matkaa meille 2-6 arkipäivää. Emme vastaa Postin kuljetuksesta aiheutuvista viivästyksistä.

Palautuksista aiheutuvat postituskulut 10€ maksat asiakkaana itse. Huomioimme tämän summan palautusta käsitellessä.

Muista ottaa palautuksesta kuitti, jolla voit todistaa luovuttaneesi palautettavan tuotteen postin kuljetettavaksi. Huomioithan, että asiakkaana olet itse vastuussa palautuksestasi kunnes olemme palautuksen vastaanottaneet. Korvaamme kadonneiden tuotteiden hinnan vain kuittia vastaan.

3. Palautukset Ruotsissa

Siirry tekemään tilaus osoitteeseen www.disturb.se.

4. Palautukset Suomen, Viron ja Ruotsin ulkopuolella 

Lähetä meille sähköinen palautuslomake, jolloin palautuksesi käsittely hoituu sujuvasti.
Jos olet rekisteröitynyt asiakkaaksi verkkokauppaamme, voit lähettää sähköisen palautuslomakkeen Asiakastililtäsi, kohdasta Ilmoitus palautuksesta.
Jos et ole rekisteröitynyt, voit lähettää sähköisen palautuslomakkeen myös kohdasta Asiakaspalvelu, Palautukset.
Voit myös ilmoittaa vaihdosta tai palautuksesta asiakaspalveluumme sähköpostitse: info@disturb.fi.

Jos haluat palauttaa tuotteita, asiakkaana maksat palautuspaketin postituskulut. Huomioimme 10€ palautuskulun palautustasi käsitellessä.

Asiakaspalautusten toimitusosoite: Disturb Scandinavia Oy, Valiontie 2, 94450 Keminmaa, Suomi.

Jos haluat vaihtaa tuotteita, ole hyvä ja tee uusi tilaus tuotteista, jotka haluat vaihdossa. Korvaamme sinulle palauttamiesi tuotteiden hinnan, kun palautuspakettisi on saapunut asiakaspalveluumme käsiteltäväksi.

 

Hyvä asiakas,

Lähetäthän meille sähköisen palautuslomakkeen, jos haluat palauttaa tai vaihtaa tuotteita.

Jos olet rekisteröitynyt asiakas, ja teit tilauksen kirjautuneena verkkokauppaamme,
tee ilmoitus palautuksesta valitsemalla Asiakastili > Ilmoitus palautuksesta
> valitse tilaus, jonka haluat palauttaa osittain tai kokonaan.

Palautus kohdistuu näin automaattisesti oikeaan tilausnumeroon ja nopeutat palautuksen käsittelyä.

Suora linkki: Ilmoitus palautuksesta


Halutessasi voit käyttää myös alla olevaa lomaketta.

Asiakaspalautuslomake

* Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.

Tuotteen nimi
Lisää tuoterivi

- Mikäli tilauksellasi oli maksutapana Klarna-lasku, kuittaamme palautuksen laskultasi.

- Maksaessasi verkkopankilla tai luottokortilla, tulee palautus suoraan käyttämällesi maksutavalle Klarnan kautta.

- Jos maksoit tilauksesi Paypalin kautta, palautamme rahat Paypal-tilillesi.

Tuotelappujen irroitus on ostopäätös! Emme ole velvollisia korvaamaan tuotetta, joka ei ole alkuperäisessä kunnossaan, tai josta tuotelaput on irroitettu.

Palautukset tulee toimittaa meille käyttäen samaa toimitustapaa, jonka valitsit tilauksellesi.

PALAUTUKSET MATKAHUOLLON KAUTTA:
Voit käyttää palautukseen samaa uudelleensuljettavaa toimituspussia, jossa sait tilauksesi.
Pussi tulee avata ohjeiden mukaan, jotta sen voi sulkea palautusta varten uudelleen. Voit palauttaa asiakaspalautuksesi mihin tahansa Matkahuollon noutopisteistä (löytyy K-Marketeista, osasta R-Kioskeja ja Matkahuollon omista pisteistä).
Palautusta viedessäsi tarvitset Disturbin palautustunnuksen: 9521035.
Säilytä palautuksestasi kuitti.

Huom! Valitettavasti palautus Matkahuollon pakettiautomaatin kautta ei ole toistaiseksi mahdollista.


PALAUTUKSET POSTIN KAUTTA:
Voit käyttää palautukseen samaa uudelleensuljettavaa toimituspussia, jossa sait tilauksesi ja Customer return- osoitetarraa.
Pussi tulee avata ohjeiden mukaan, jotta sen voi sulkea palautusta varten uudelleen.
Toimita palautuspaketti joko postiin virkailijalle, tai Pakettiautomaattiin.
Säilytä palautuksestasi kuitti.

 

Etkö löydä vastausta kysymykseesi? Asiakaspalvelumme auttaa, ota yhteyttä: 
email: info@disturb.fi
puh / whatsapp: +358 9 4245 1512 (ark. klo 8-16)
Verkkokauppamme livechatin kautta (ark. klo 8-21)
Yhteydenottolomake 


1. MITEN BONUSSYSTEEMI TOIMII? 

Rekisteröityneenä asiakkaana kerrytät jokaisesta verkkokaupassamme tehdystä tilauksesta 5 % bonusta, kun teet tilauksesi kirjautuneena. Voit käyttää bonuksesi tulevissa tilauksissasi. Mahdolliset palautetut tuotteet eivät kerrytä bonussaldoa.

Bonukset saa käyttöön 30 vuorokauden kuluttua tilauksen vastaanottamisesta. Bonukset aktivoituvat asiakastilille krediiteiksi, ja ovat käytettävissä tulevissa tilauksissa. Kannattaa siis rekisteröityä asiakkaaksemme, ja kirjautua sisään omilla tunnuksilla aina tilausta tehdessäsi. Voit valita tilausta tehdessäsi, paljonko krediittejä haluat kullakin kerralla käyttää. Mikäli olet tehnyt tilauksia kirjautumatta, ota yhteyttä asiakaspalveluumme, ja bonuksesi hoidetaan ajan tasalle.


2. MITEN TEEN TILAUKSEN?

Jos teet tilauksesi Ruotsissa, tai haluat tilauksesi toimitettavan Ruotsiin, voit tehdä tilauksesi osoitteessa www.disturb.se.

Alle 18-vuotiaalla on oltava huoltajansa suostumus tilauksen tekemiseen.

Rekisteröitymällä sivun oikeasta yläkulmasta voit luoda itsellesi asiakastilin. Asiakastilille tallentuvat tiedot kaikista ostoistasi, mikä kerryttää henkilökohtaista bonussaldoasi. Jokainen ostos kerryttää henkilökohtaista bonustiliäsi, jolle kertynyttä summaa voit käyttää tuleviin ostoksiisi.

Tilaaminen onnistuu myös ilman rekisteröitymistä keräämällä tuotteet suoraan ostoskoriisi. Tilaaminen rekisteröitymättä ei kerrytä bonus-saldoa. 

Klikkaa haluamasi tuotteen kuvaa, valitse oikea koko ja väri ja klikkaa ”lisää ostoskoriin”- painiketta. Tuote siirtyy automaattisesti ostoskoriisi ja voit jatkaa tuotteisiin tutustumista. Voit tarkastaa ostoskorisi tilanteen ”ostoskorisi”- kohdasta. Voit tarkistaa siitä tilauksesi ja jatkaa maksutapahtumaan, poistaa tuotteita tai palata jatkamaan ostoksia. 

Tarkistettuasi ostoskorin voit siirtyä maksutapahtumaan. Mikäli olet kirjautunut, asiakastilisi tiedot tulevat automaattisesti lomakkeelle näkyviin, ja tilauksesi kerryttää henkilökohtaista bonussaldoasi. Muussa tapauksessa voit täyttää tilauslomakkeen tiedot myös kirjautumatta, jolloin bonussaldoa ei kerry. 

Seuraa tilauslomakkeen ohjeita. Onnistuneesta tilauksesta saat aina tilausvahvistuksen ilmoittamaasi sähköpostiosoitteeseen. Toimitustiedot ja lähetystunnuksen saat sähköpostitse sitten kun tilauksesi on varastollamme pakattu.

Jos haluat maksaa Disturb- lahjakortilla, raaputa koodi esiin lahjakortista ja syötä koodi ostoskorin kampanjakoodi-kenttään. Näin lahjakortin arvo vähentyy tilauksesi loppusummasta. Jos tilauksesi loppusummaksi jää 0,00 €, voit valita toimitustavaksi Matkahuollon, jolloin toimituskuluja ei sinulta veloiteta. Mikäli et käytä lahjakorttia kokonaan yhdellä tilauskerralla, talletetaan loppusumma asiakastilillesi, jos olet rekisteröitynyt asiakkaamme. Muutoin lahjakortille jäljelle jäänyt summa aktivoidaan käyttöön samalla koodilla.


3. MITEN, MILLOIN JA MINNE TILAUKSENI TOIMITETAAN?

Tilauksesi lähtee matkaan samana tai seuraavana arkipäivänä, kun olet tehnyt tilauksesi.
Tilauksesi toimitetaan valitsemallasi toimitustavalla, joko Matkahuollon tai Postin kyydissä.
Toimitusaikamme on 1-3 arkipäivää. Emme vastaa Matkahuollon tai Postin kuljetuksista johtuvista viivästyksistä.

Saat meiltä sähköpostiisi tiedon lähetyksestä, kun tilauksesi on toimitettu. Saat meilitse myös lähetystunnuksen, jolla voit seurata tilauksesi kulkua.

Lisätietoja toimituksista tästä.  


4. VOINKO MAKSAA TILAUKSENI LASKULLA TAI OSAMAKSULLA?

Käytössäsi on Klarnan lasku sekä osamaksu. Lisätietoja tästä. Klarna- sopimusta varten tarvitset suomalaisen henkilötunnuksen.

Jos valitset maksutavaksi laskun tai osamaksun, toimitusvaihtoehtoja postin pakettiautomaattiin on rajattu. Muut toimitustavat ovat tällöin käytössäsi.

Löydät tarkemmat tiedot maksutavoistamme tästä.


5. MITEN VAIHTO TAI PALAUTUS HOIDETAAN? 

Jos tarpeen, vaihto ja palautus onnistuu helposti Disturbin kanssa asioidessasi.

Lähetä meille sähköinen palautuslomake, jolloin palautuksesi käsittely hoituu sujuvasti.

Jos olet rekisteröitynyt asiakkaaksi verkkokauppaamme, voit lähettää sähköisen palautuslomakkeen Asiakastililtäsi, kohdasta Ilmoitus palautuksesta. Jos et ole rekisteröitynyt, voit lähettää sähköisen palautuslomakkeen myös kohdasta Asiakaspalvelu, Palautuslomake. Voit myös ilmoittaa vaihdosta tai palautuksesta asiakaspalveluumme sähköpostitse: info@disturb.fi.

Suosittelemme pitämään palautettavassa tuotteessa alkuperäiset tuotelaput paikoillaan. Palautettavan tuotteen tulee olla alkuperäisessä kunnossaan. Emme ole velvollisia korvaamaan käytettyjen tai vaurioituneiden tuotteiden hintaa. 

Palauttaminen on ilmaista. Huomioithan kuitenkin, että ilmaisten toimitusten raja on Matkahuollon toimitustavoilla 50 €. Jos tilauksesi arvoksi palautuksen jälkeen jää alle 50 €, tilaukselle lisätään toimituskulut 3,95 €.

Disturb kustantaa yhden vaihdon ja palautuksen postituskulut jokaiseen tilaukseen liittyen. Jos haluat vaihtaa tai palauttaa samalta tilaukselta tuotteita useammin kuin kerran, asiakkaana maksat näiden vaihtojen ja palautusten postituskulut itse.

Palautusaikaa on 30 vuorokautta siitä laskien, kun tilaus on vastaanotettu.

Pakkauspussi, jossa tilaus toimitetaan, tulee avata ohjeiden mukaan. Samaa uudelleen suljettavaa pakkauspussia voi käyttää palautuksen toimitukseen.

Palautukset tulee toimittaa meille käyttäen samaa toimitustapaa, jonka valitsit tilauksellesi.

PALAUTUKSET MATKAHUOLLON KAUTTA:
Voit palauttaa asiakaspalautuksesi mihin tahansa Matkahuollon noutopisteistä (löytyy K-Marketeista, osasta R-Kioskeja ja Matkahuollon omista pisteistä). Palautusta viedessäsi tarvitset Disturbin palautustunnuksen: 9521035. Säilytä palautuksestasi kuitti.

Huom! Palautus Matkahuollon pakettiautomaatin kautta ei ole toistaiseksi mahdollista.


PALAUTUKSET POSTIN KAUTTA:
Käytä tilauksesi mukana saamaasi Customer return- osoitetarraa.
Toimita palautuspaketti joko postiin virkailijalle, tai Pakettiautomaattiin. Säilytä palautuksestasi kuitti.

Tarkempia tietoja palautuksiin ja vaihtoihin liittyen löydät täältä.


6. HALUAMANI TUOTTEEN KOHDALLA VARASTOLISTA NÄYTTÄÄ, ETTÄ KOKONI ON LOPPU. ONKO TUOTETTA KUITENKIN SAATAVILLA? SAAKO SITÄ MAHDOLLISESTI LISÄÄ?

Kannattaa olla nopea, ja pitää silmällä verkkokauppaamme ja ilmoitteluitamme facebook- yhteisössämme uusista eristä, jotta saat haluamasi koon.

Tilaa kokovahti! Tilaamalla kokovahdin saat sähköpostiisi ilmoituksen samana päivänä, kun tuotetta saapuu varastoomme. Halutessasi voit sitten tehdä siitä tilauksen verkkokaupassamme. Kokovahdin voit tilata useammasta tuotteesta ja koosta. Kannattaa kuitenkin huomioida, että ihan kaikista tuotteista ei tule täydennyseriä. Tuotteita täydennetään saatavuuden ja kysynnän mukaan. Uutuuksia ja täydennyksiä saapuu usein!


7. REKLAMAATIOT

Jos havaitset tuotteessa valmistusvian tai virheen, ota välittömästi yhteyttä asiakaspalveluumme. Käsittelemme reklamaatiot tapauskohtaisesti. 

Reklamaatio-tapauksissa sovitaan tapauskohtaisesti, miten asiassa edetään. Jos haluat palauttaa reklamoitavan tuotteen, voit palauttaa sen meille asiakaspalautuksena, eikä siitä aiheudu sinulle postituskuluja. Mikäli sinulla ei ole paketin mukana saapuneita palautuspussia tai -osoitetarraa tallessa, voit palauttaa tuotteen myös samassa pussissa, jossa sen sait. Toimita pussi postiin ja ilmoita virkailijalle kyseessä olevan asiakaspalautus. Myös esim. postista saatava postituspussi sopii tarkoitukseen. Muista laittaa paketin mukaan viestiä, josta ilmenee nimesi, tilaustietosi, sekä miten haluat reklamoitavan palautuksen kanssa toimia. Merkitse vaan paketin päälle ASIAKASPALAUTUS, ja osoitetiedot: Disturb Scandinavia Oy, Valiontie 2, 94450 Keminmaa.

Ota reklamaatio- tapauksissa aina yhteyttä asiakaspalveluumme:
+358 9 4245 1512 (ark. klo 8-16),
info@disturb.fi,
tai sivuiltamme löytyvien livechatin tai yhteydenottolomakkeen kautta.

8. MITÄ TARKOITTAA, ETTÄ TILAUKSELLANI ON "ENNAKKOTILAUSTUOTE"? 

Osa tuotteistamme on myynnissä ennakkoon, mikä tarkoittaa sitä, että niitä ei löydy heti varastostamme. Ennakkotilaustuotteisiin on selkeästi merkitty arvioitu toimituspäivä.

Jos valitset tilauksellesi sekä ennakkotilaustuotteita että heti varastossa olevia tuotteita, voit ostoskorissa tehdä valinnan, haluatko kaikki tuotteet samassa toimituksessa vai erikseen. 

Jos haluat tilauksesi heti valmiina olevat tuotteet toimitettavan heti, ja jälkitoimitustuotteet myöhemmin ilmoitettuna ajankohtana, tilauksellesi lisätään myös jälkitoimituksen toimituskulut. 

Huomioithan, että jos valitset maksutavaksi postiennakon, kaikki tilauksesi tuotteet toimitetaan yhtä aikaa ennakkotilaustuotteen toimitusajankohtana. 

Rekisteröidy asiakkaaksi verkkokauppaamme, ja syötä asiakastietoihisi
omat mittasi. Saat suositukset koon valintaan mittojesi perusteella kaikista tuotteista, joista
koko-opas löytyy. Päivitämme koko-oppaita jatkuvasti. 

Kaikissa tuotteissamme on näkyvillä mallimme mitat, sekä mallin käyttämä koko kyseisestä tuotteesta. 

Huomaathan, että tuotteiden mitoituksissa on eroja eri merkkien välillä. Myös saman merkin
erityyppisillä tuotteilla on eri mitoituksia, ja myös istuvuudella on merkitystä.
Jos haluat lisätietoja jonkin tuotteen mitoituksesta, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme.

Mittaopasta päivitetään jatkuvasti uusiin tuotteisiin. Voit syöttää mittaoppaaseen pituutesi ja painosi, ja halutessasi myös tarkempia mittojasi.

Mikäli oikean koon valinnasta on kysyttävää, asiakaspalvelumme auttaa!

Maksutavat

11.4.2019 alkaen maksuliikennettämme on hoitanut Klarna Group "Klarna Checkout" -palvelun kautta. Palvelun käyttöehtoihin voit tutustua täällä.

Klarna Checkout

Maksuliikenteemme tapahtuu Klarna Groupin tarjoaman Klarna Checkout -palvelun kautta. Palvelun avulla ostosten tekeminen on nopeaa, joustavaa ja turvallista. Palveluun tunnistautuminen on helppoa ja voit kätevästi valita sinulle parhaiten sopivan maksutavan.

Käytössäsi olevat maksuvaihtoehdot ovat Lasku, erämaksu, verkkopankkimaksu, Paypal sekä debit- ja luottokortit. Käyttämällä Klarna Checkout -palvelua hyväksyt Klarna AB:n (556737-0431, Sveavägen 46, 11134 Stockholm) ehdot. Ajantasaiset ehdot löydät kassasivultamme. Mikäli sinulla on maksamiseen liittyviä kysymyksiä, pyydämme ottamaan suoraan yhteyttä Klarnan asiakaspalveluun. Löydät asiakaspalvelun yhteystiedot, Oma Klarna -palvelun ja muuta hyödyllistä tietoa osoitteesta: https://www.klarna.com/fi/asiakaspalvelu

Klarna Checkout – palvelun kautta tapahtuneissa kortti- ja verkkopankkimaksuissa maksun saajana on Digital River World Payments AB.

 

Yritys

THE GANG

Disturb Scandinavia Oy (Y-Tunnus 2381417-0) perustettiin 1. tammikuuta 2011. Omistajat Tiina ja Petri Skinnari.

Disturb.fi  on katumuodin uskottava verkkokauppa, joka pitää tyylisi tykissä! Inspiroidu uutuuksista, tukeudu suosikkituotteisiin, säväytä sesonkinostoilla. Yrityksen juuret ovat tukevasti Meri-Lapissa. Palvelemme asiakkaita Keminmaan liikehallista ripeällä tatsilla maan ääriin ja yli.

Disturbin tarina alkoi ajatuksesta, että nuorille miehille haluttiin tarjota mahdollisuus pukeutua erottuvasti, ”häiritsevästi”.  Kehittymisen ja trendien aallonharjalla pysymisen ansiosta mallisto on laajentunut: tarjolla on uskottava valikoima paitsi miesten myös naisten vaatteita, naisten laadukkaita sport-vaatteita sekä oma vaatemallisto, Disturb Clothing. Disturb Clothing suunnitellaan ja kaavoitetaan Keminmaassa. Disturbin ydinajatus on pysynyt samana: Disturb the street look #awefuckingsomestyle

Asiakastyytyväisyys on ykkösprioriteettimme. Asiointi verkkokaupassa on tehty turvalliseksi yhteistyössä luotettavien maksuliikennekumppaneidemme kanssa. Verkkokaupan tuotekohtaiset Mittaoppaat helpottavat oikean koon valintaa. Jos tarpeen, meillä vaihto ja palautus onnistuu helposti, nopeasti ja ilmaiseksi.  Haluamme tehdä parhaamme rakentaaksemme yhdessä asiakkaidemme kanssa toimivan ja asiakaslähtöisen verkkokaupan, ja siihen tarvitsemme myös sinun palautettasi!  

Disturboidu kanssamme Facebookissa @Disturb ja Instagramissa @disturbofficial.

 


Y-tunnus

2381417-0

Omistajat

Tiina Skinnari ja Petri Skinnari

Sähköposti: etunimi.sukunimi@disturb.fi
Tiina Skinnari: +358 44 033 13 73
Petri Skinnari: +358 40 742 76 94

Postiosoite

Disturb Scandinavia Oy
Valiontie 2
94450 Keminmaa

Laskutusosoite

Verkkolaskutusosoite: 003723814170
Verkkolaskuoperaattori: OpusCapita (E204503)
OVT- tunnus: 003723814170 

Sähköpostiskannauksen osoite: disturbscandinaviaoy.FI.P.106492-2(at)docinbound.com

Disturb Scandinavia Oy (OpusCapitan skannauspalvelu)
PL 22877
00063 Laskunet


Laskutusosoitteeseen ei tule lähettää muuta aineistoa, kuin laskuja.



Asiakaspalvelumme auttaa, mikäli tuotteistamme tai palveluistamme on kysyttävää tai reklamoitavaa. Käsittelemme palautteet ja reklamaatiot tapauskohtaisesti, ja otamme mielellämme palautetta vastaan. Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi verkkokaupan ja asiakkaan välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Riitatilanteissa kehotamme asiakasta kääntymään asiakaspalvelumme puoleen, ja mikäli asiaa ei saada ratkaistuksi, sen jälkeen kuluttajaneuvonnan puoleen.


Euroopan komission verkkovälitteinen riidanratkaisufoorumi: ec.europa.eu/odr


Disturbin eväste- ja tietosuojakäytäntö

Asiakkaidemme tietojen suojaaminen ja turvallinen käsittely on meille ensiarvoisen tärkeää. Keräämme tietoa kaikista vierailuista verkkosivuillamme. Käytämme tietoja parantaaksemme käyttäjäkokemustasi, arvioidaksemme Disturbin sivuston käyttöä ja tukeaksemme markkinointiamme. Tietoja kerätään Disturbin sivustolla voimassa olevan lainsäädännön ja EU:n yleisen tietosuoja-asetuksen (GDPR) mukaisesti.

Disturb kerää asiakkaistaan tietoa eri lähteistä:

  • Evästeet, kun vierailet verkkosivuillamme: esim. IP-osoite, maa, katsellut sivut, tuoteryhmät ja merkit, vuorovaikutus/klikkaukset ja haut.

  • Tilaukset: esim. demografiset tiedot, sähköpostiosoite, maksutiedot, tuotteet, tilausmäärä, alennuksen määrä, merkit ja ostotiheys. Mukaan lukien kauppaa koskevien sähköpostien lähetys: esim. tilaus-, lähetys- ja palautusvahvistus.

  • Käyttäjän reagointi ja toiminta viestinnässä (sähköposti, tekstiviesti, suoramainonta tai puhelin): esim. avausnopeus, klikkausnopeus ja sähköpostien lukemiseen käytetty aika, lähettävä verkkotunnus ja sähköpostiohjelman tyyppi

  • Käyttäjien itse lisäämät tiedot: esim. tuotearvostelut tai tiedon lisääminen asiakasprofiiliin

 

Tietoja kerätään seuraavista syistä:

  • Velvoitteet. Täyttääksemme velvoitteemme asiakkaitamme ja palvelumme käyttäjiä kohtaan (esim. tilaukset, laskutus, asiakaspalvelu ja Disturbin asiakastilit).

  • Asiakaspalvelu. Voidaksemme tarjota asiakaspalvelua eri kanavissa. Vastataksemme tilaustasi tai aikaisempia tilauksiasi koskeviin kysymyksiin, oikaistaksemme virheitä ja tarjotaksemme asiakkaille apua.

  • Markkinointi. Tarjotaksemme inspiraatiota, tuotetarjouksia ja yksilöllisiä suosituksia verkon, sähköpostin, tekstiviestin, suoramainonnan, puhelimen ja kolmannen osapuolen mainonnan välityksellä.

  • Asiakastyytyväisyys. Parantaaksemme asiakkaidemme tyytyväisyyttä Disturbin palveluihin, esim sivuston käyttökokemuksen yksilöinti sekä uusien ominaisuuksien, palvelujen ja tuotteiden kehitys. Tähän sisältyvät myös verkkosivujemme ja järjestelmän hallinta, suojaus ja ylläpito.

  • Petokset & riskit. Estääksemme petokset ja tehdäksemme riskiarvioita.

  • Lainsäädäntö. Noudattaaksemme voimassa olevaa lainsäädäntöä.


Alla henkilötietolain (523/1999) 10§:n mukainen rekisteriseloste.

  ______________________________________________________________________

Rekisteriseloste

Asiakkaidemme tietojen suojaaminen ja turvallinen käsittely on meille ensiarvoisen tärkeää.
Alla henkilötietolain (523/1999) 10§:n mukainen rekisteriseloste. 

Rekisterinpitäjä

Disturb Scandinavia Oy
Valiontie 2, 94450 Keminmaa 
Y-tunnus: 2381417-0

Yhteyshenkilö rekisteriä koskevissa asioissa

info@disturb.fi

Rekisterin nimi

Disturb.fi:n asiakas- ja käyttäjärekisteri.

Rekisterin käsittelyn tarkoitus

Rekisterin käyttötarkoitus on Disturb.fi:n asiakasrekisterin ylläpitäminen sekä tilauksien hallinta ja käsittely. Käyttäjä- ja asiakasrekisterillä pidetään yllä tiedot Disturb.fi- verkkopalvelun käyttäjistä sekä heidän profiileistaan ja ostoistaan. Samalla ylläpidetään kilpailujen ja kyselyjen tulokset. Tietoja voidaan käyttää toiminnan kehittämiseen sekä tilastollisiin tarkoituksiin.

Rekisterin tietosisältö

Käyttäjien asiakastiedot ja profiilit (rekisteröintilomake), tilausten tiedot, sivuston käyttötiedot ja klikkihistoria, käyttäjätunnukset ja salasanat, kilpailujen ja kyselyjen palautteet, ostohistoria.

Säännönmukaiset tietolähteet

Verkkokauppa ja siihen liittyvät järjestelmät sekä lisäksi verkkokaupan markkinointiin liittyvät kampanjat.

Tietojen säännönmukaiset luovutukset

Tietoja ei luovuteta kolmansille osapuolille lukuunottamatta verkkokaupan tekniseen hallinnointiin tai tilauksen kuljetus- ja maksuliikenteeseen liittyviä toimia. Rekisteri on suojattu salasanalla.

Tietoja voidaan luovuttaa nähtäväksi rekisterissä oleville henkilöille tarkistusta varten. Asiakastiedot voidaan poistaa järjestelmästä pyydettäessä.

  _______________________________________________________________________

LÄHETYSPERUSTEET

Uutiskirjeen tilaus

Tilatessasi uutiskirjeen, hyväksyt sähköpostiosoitteesi lisäämisen Disturbin uutiskirjeen tilaajarekisteriin. Saat jatkossakin tietoja Disturbin tarjouksista ja ale-kampanjoista suoraan sähköpostiisi.

Rekisterin pitämisen peruste: suoramarkkinointi, markkina- ja mielipidetutkimus sekä tilastointi (5§ 4 mom.).

Sähköpostirekisteristä voi erota milloin vain uutiskirjeen alalaidasta löytyvästä linkistä, tai ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme (info@disturb.fi).


Suoramarkkinointiviestien tilaus

Tilatessasi suoramarkkinointiviestimme, hyväksyt puhelinnumerosi lisäämisen Disturbin suoramarkkinointiviestien tilaajarekisteriin. Saat jatkossakin tietoja Disturbin tarjouksista ja ale-kampanjoista suoraan matkapuhelimeesi.

Rekisterin pitämisen peruste: suoramarkkinointi, markkina- ja mielipidetutkimus sekä tilastointi (5§ 4 mom.).

Tekstiviestirekisteristä voi erota milloin vain. Ohjeet löytyvät viesteistämme, tai ottamalla yhteyttä Disturbin asiakaspalveluun (info@disturb.fi).