Valittu määrä ylitti varastosaldon

Ladataan...

Asiakaspalvelu

FAQ

Etkö löydä vastausta kysymykseesi? Asiakaspalvelumme auttaa, ota yhteyttä:
email: info@disturb.fi
puh / whatsapp: 020 730 6380 (ark. klo 8-16)
Verkkokauppamme livechatin kautta (ark. klo 8-16)
Yhteydenottolomake


1. MITEN BONUSSYSTEEMI TOIMII?

Rekisteröityneenä asiakkaana kerrytät jokaisesta verkkokaupassamme tehdystä tilauksesta 5 % bonusta, kun teet tilauksesi kirjautuneena. Voit käyttää bonuksesi tulevissa tilauksissasi. Mahdolliset palautetut tuotteet eivät kerrytä bonussaldoa.

Bonukset saa käyttöön 30 vuorokauden kuluttua tilauksen vastaanottamisesta. Bonukset aktivoituvat asiakastilille krediiteiksi, ja ovat käytettävissä tulevissa tilauksissa. Kannattaa siis rekisteröityä asiakkaaksemme, ja kirjautua sisään omilla tunnuksilla aina tilausta tehdessäsi. Voit valita tilausta tehdessäsi, paljonko krediittejä haluat kullakin kerralla käyttää. Mikäli olet tehnyt tilauksia kirjautumatta, ota yhteyttä asiakaspalveluumme, ja bonuksesi hoidetaan ajan tasalle.


2. MITEN TEEN TILAUKSEN?

Alle 18-vuotiaalla on oltava huoltajansa suostumus tilauksen tekemiseen.

Rekisteröitymällä sivun oikeasta yläkulmasta voit luoda itsellesi asiakastilin. Asiakastilille tallentuvat tiedot kaikista ostoistasi, mikä kerryttää henkilökohtaista bonussaldoasi. Jokainen ostos kerryttää henkilökohtaista bonustiliäsi, jolle kertynyttä summaa voit käyttää tuleviin ostoksiisi.

Tilaaminen onnistuu myös ilman rekisteröitymistä keräämällä tuotteet suoraan ostoskoriisi. Tilaaminen rekisteröitymättä ei kerrytä bonus-saldoa.

Klikkaa haluamasi tuotteen kuvaa, valitse oikea koko ja väri ja klikkaa ”lisää ostoskoriin”- painiketta. Tuote siirtyy automaattisesti ostoskoriisi ja voit jatkaa tuotteisiin tutustumista. Voit tarkastaa ostoskorisi tilanteen ”ostoskorisi”- kohdasta. Voit tarkistaa siitä tilauksesi ja jatkaa maksutapahtumaan, poistaa tuotteita tai palata jatkamaan ostoksia.

Tarkistettuasi ostoskorin voit siirtyä maksutapahtumaan. Mikäli olet kirjautunut, asiakastilisi tiedot tulevat automaattisesti lomakkeelle näkyviin, ja tilauksesi kerryttää henkilökohtaista bonussaldoasi. Muussa tapauksessa voit täyttää tilauslomakkeen tiedot myös kirjautumatta, jolloin bonussaldoa ei kerry.

Seuraa tilauslomakkeen ohjeita. Onnistuneesta tilauksesta saat aina tilausvahvistuksen ilmoittamaasi sähköpostiosoitteeseen. Toimitustiedot ja lähetystunnuksen saat sähköpostitse sitten kun tilauksesi on varastollamme pakattu.

Jos haluat maksaa Disturb- lahjakortilla, syötä koodi ostoskorin alennus- tai lahjakorttikoodi kenttään. Saat valittua ilmaisen toimituksen kun maksat lahjakortilla. Mikäli et käytä lahjakorttia kokonaan yhdellä tilauskerralla, talletetaan loppusumma asiakastilillesi, jos olet rekisteröitynyt asiakkaamme. Muutoin lahjakortille jäljelle jäänyt summa aktivoidaan käyttöön samalla koodilla.


3. MITEN, MILLOIN JA MINNE TILAUKSENI TOIMITETAAN?

Tilauksesi lähtee matkaan samana tai seuraavana arkipäivänä, kun olet tehnyt tilauksesi.
Tilauksesi toimitetaan valitsemallasi toimitustavalla, joko Matkahuollon tai Postin kyydissä.
Toimitusaikamme on 1-3 arkipäivää. Emme vastaa Matkahuollon tai Postin kuljetuksista johtuvista viivästyksistä.

Saat meiltä sähköpostiisi tiedon lähetyksestä, kun tilauksesi on toimitettu. Saat meilitse myös lähetystunnuksen, jolla voit seurata tilauksesi kulkua.

Lisätietoja toimituksista tästä.


4. VOINKO MAKSAA TILAUKSENI LASKULLA TAI OSAMAKSULLA?

Käytössäsi on Avardan lasku sekä osamaksu. Lisätietoja tästä.

Jos valitset maksutavaksi laskun tai osamaksun, toimitusvaihtoehtoja postin pakettiautomaattiin on rajattu. Muut toimitustavat ovat tällöin käytössäsi.

Löydät tarkemmat tiedot maksutavoistamme tästä.


5. MITEN VAIHTO TAI PALAUTUS HOIDETAAN?

Jos tarpeen, vaihto ja palautus onnistuu helposti Disturbin kanssa asioidessasi.

Lähetä meille sähköinen palautuslomake, jolloin palautuksesi käsittely hoituu sujuvasti.

Jos olet rekisteröitynyt asiakkaaksi verkkokauppaamme, voit lähettää sähköisen palautuslomakkeen Asiakastililtäsi, kohdasta Ilmoitus palautuksesta. Jos et ole rekisteröitynyt, voit lähettää sähköisen palautuslomakkeen myös kohdasta Asiakaspalvelu, Palautuslomake. Voit myös ilmoittaa vaihdosta tai palautuksesta asiakaspalveluumme sähköpostitse: info@disturb.fi.

Suosittelemme pitämään palautettavassa tuotteessa alkuperäiset tuotelaput paikoillaan. Palautettavan tuotteen tulee olla alkuperäisessä kunnossaan. Emme ole velvollisia korvaamaan käytettyjen tai vaurioituneiden tuotteiden hintaa.

Palauttaminen on ilmaista. Disturb kustantaa yhden vaihdon ja palautuksen postituskulut jokaiseen tilaukseen liittyen. Jos haluat vaihtaa tai palauttaa samalta tilaukselta tuotteita useammin kuin kerran, asiakkaana maksat näiden vaihtojen ja palautusten postituskulut itse.

Palautusaikaa on 30 vuorokautta siitä laskien, kun tilaus on vastaanotettu.

Pakkauspussi, jossa tilaus toimitetaan, tulee avata ohjeiden mukaan. Samaa uudelleen suljettavaa pakkauspussia voi käyttää palautuksen toimitukseen.

Palautukset tulee toimittaa meille käyttäen samaa toimitustapaa, jonka valitsit tilauksellesi.

Ota aina talteen kuitti, kun luovutat asiakaspalautuksen toimitettavaksi!


PALAUTUKSET MATKAHUOLLON KAUTTA:
Rekisteröidy / kirjaudu Matkahuollon järjestelmään ja klikkaa palaututettavan toimituksen seurantakoodia. Sen jälkeen valitse "Palauta" ja kirjoita kenttään palautustunnuksemme. Löydät tunnuksen tilauskuittisi kääntöpuolelta.

Laita tilauskuitti palautuspakettiin mukaan. Voit viedä paketin ohjeiden mukaisesti joko pakettiautomaattin tai noutopisteeseen.

Mikäli palautat asiakaspalautuspaketin rekisteröitymättä Matkahuollon järjestelmään, tällöin palautus ei onnistu automaattiin. Tarvitset palautusta varten noutopisteessä Disturbin palautustunnuksen. Löydät tunnuksen tilauskuittisi kääntöpuolelta.

Ota palautuksesta talteen kuitti.


PALAUTUKSET POSTIN KAUTTA:

Toimita palautuspaketti Postin toimipisteeseen virkailijalle. Kerro, että kyseessä on asiakaspalautus ja ilmoita sopimustunnuksemme. Löydät tunnuksen tilauskuittisi kääntöpuolelta sekä asiakastililtäsi.

Jos palautat Postin pakettiautomaattiin, aktivoi Postin sivuilla palautus: https://www.posti.fi/fi/henkiloille/paketit-ja-seuranta/palauta-paketti.

Helposti-koodin avulla pystyt palauttamaan paketin haluamaasi automaattiin.

Ota palautuksesta talteen kuitti.

Tarkempia tietoja palautuksiin ja vaihtoihin liittyen löydät täältä.


6. HALUAMANI TUOTTEEN KOHDALLA VARASTOLISTA NÄYTTÄÄ, ETTÄ KOKONI ON LOPPU. ONKO TUOTETTA KUITENKIN SAATAVILLA? SAAKO SITÄ MAHDOLLISESTI LISÄÄ?

Kannattaa olla nopea, ja pitää silmällä verkkokauppaamme ja ilmoitteluitamme facebook- yhteisössämme uusista eristä, jotta saat haluamasi koon.

Tilaa kokovahti! Tilaamalla kokovahdin saat sähköpostiisi ilmoituksen samana päivänä, kun tuotetta saapuu varastoomme. Halutessasi voit sitten tehdä siitä tilauksen verkkokaupassamme. Kokovahdin voit tilata useammasta tuotteesta ja koosta. Kannattaa kuitenkin huomioida, että ihan kaikista tuotteista ei tule täydennyseriä. Tuotteita täydennetään saatavuuden ja kysynnän mukaan. Uutuuksia ja täydennyksiä saapuu usein!


7. REKLAMAATIOT

Jos havaitset tuotteessa valmistusvian tai virheen, ota välittömästi yhteyttä asiakaspalveluumme. Käsittelemme reklamaatiot tapauskohtaisesti.

Reklamaatio-tapauksissa sovitaan tapauskohtaisesti, miten asiassa edetään. Jos haluat palauttaa reklamoitavan tuotteen, voit palauttaa sen meille asiakaspalautuksena, eikä siitä aiheudu sinulle postituskuluja. Palautusta varten löydät palautustunnuksemme tilauskuittisi kääntöpuolelta tai asiakastililtäsi.

Toimita palautuspaketti postiin ja ilmoita virkailijalle kyseessä olevan asiakaspalautus. Muista laittaa paketin mukaan viestiä, josta ilmenee nimesi, tilaustietosi, sekä miten haluat reklamoitavan palautuksen kanssa toimia.

Ota reklamaatio- tapauksissa aina yhteyttä asiakaspalveluumme:
020 730 6380 (ark. klo 8-16),
info@disturb.fi,
tai sivuiltamme löytyvien livechatin tai yhteydenottolomakkeen kautta.

8. MITÄ TARKOITTAA, ETTÄ TILAUKSELLANI ON "ENNAKKOTILAUSTUOTE"?

Osa tuotteistamme on myynnissä ennakkoon, mikä tarkoittaa sitä, että niitä ei löydy heti varastostamme. Ennakkotilaustuotteisiin on selkeästi merkitty arvioitu toimituspäivä.

Jos valitset tilauksellesi sekä ennakkotilaustuotteita että heti varastossa olevia tuotteita, voit ostoskorissa tehdä valinnan, haluatko kaikki tuotteet samassa toimituksessa vai erikseen.

Jos haluat tilauksesi heti valmiina olevat tuotteet toimitettavan heti, ja jälkitoimitustuotteet myöhemmin ilmoitettuna ajankohtana, tilauksellesi lisätään myös jälkitoimituksen toimituskulut.

Trustmary Reviews