Valittu määrä ylitti varastosaldon

Ladataan...

Asiakaspalvelu

Toimitus ja palautus



MATKAHUOLTO

Toimitus- ja käsittelykulu: 4,95 €


POSTI

Toimitus- ja käsittelykulu: 4,95 €
Kotiinkuljetus Suomessa: 9,95 €.

Posti EU- alueella: 6,95 € - 20 € (toimitusaika 2-10 arkipäivää)


NOUTO

Nouto myymälästämme Keminmaalta : 0 €
Osoite: Valiontie 2, 94450 Keminmaa

Myymälämme on avoinna arkipäivisin ma-pe klo 8-16. Tervetuloa!
Voit nopeuttaa asiointiasi tekemällä tilauksen valmiiksi ja valitsemalla toimitustavaksi Nouto Keminmaan myymälästä. Saat tekstiviestitse ilmoituksen, kun tilauksesi on valmis noudettavaksi.

Tuotteiden sovitus ja mahdollinen koon vaihto onnistuvat myymälässä. Voit maksaa tilauksen jo valmiiksi verkkokaupassa, jolloin maksutapoja on valittavanasi useita. Jos maksat tilauksesi myymälässä, maksu onnistuu joko kortilla tai käteisellä. Voit toki maksaa tilauksen jo valmiiksi verkkokaupassa.

Säilytämme maksamattomia myymälätilauksia 2 viikkoa tilauspäivämäärästä. Mikäli tilausta ei noudeta, tilauksen tuotteet palautetaan takaisin myyntiin.


Lisätietoja löydät täältä.


TILAUSTEN TOIMITUS

Tilauksesi laitetaan matkaan joko tilauspäivänä, tai tilauksen tekoa seuraavana arkipäivänä.
Toimitusaika valitsemaasi noutopaikkaan on 1-3 arkipäivää. Emme vastaa Matkahuollon tai Postin kuljetuksesta johtuvista viivästyksistä.


Kun tilauksesi lähtee matkaan, saat meiltä sähköpostitse tiedot lähetyksestä ja lähetystunnuksen, jolla voit seurata tilauksesi kulkua. Kun lähetys on saapunut perille noudettavaksi valitsemaasi toimipaikkaan, saat saapumisilmoituksen tekstiviestitse tai sähköpostitse. Tilausta noutaessasi tarvitset mukaan lähetystunnuksen ja henkilöllisyystodistuksen.

Löydät lisätietoa Matkahuollon palveluista täältä.

Lisätietoja Postin palveluista löydät täältä.

Ennakkotilaustuotteet:

Jos tilauksellasi on sekä ennakkotilaustuotteita että heti varastossa olevia tuotteita, voit ostoskorissa tehdä valinnan, haluatko kaikki tuotteet samassa toimituksessa vai erikseen.
Jos haluat tilauksesi heti valmiina olevat tuotteet toimitettavan heti, ja jälkitoimitustuotteet myöhemmin ilmoitettuna ajankohtana, tilauksellesi lisätään myös jälkitoimituksen toimituskulut.


Huomioitavaa:

Noutamattomista paketeista aiheutuu Disturbille huomattavia kuluja. Lain nojalla (1211/2013) pidätämme oikeuden laskuttaa aiheutuneet kulut asiakkaalta, jos toimitettuja paketteja palautuu meille noutamattomina. Laskutettava kulu on 19 € per noutamaton paketti, sisältäen toimituskulut, palautuskulut ja käsittelykulut. Huomioithan pakettisi noutoajan, ja ilmoitathan meille, jos et pääse noutamaan pakettiasi noutoajan puitteissa.


Matkahuolto säilyttää toimituksia 7 vrk. Posti säilyttää toimituksia noutopisteissä ja pakettiautomaateissa 7 vrk.


Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.


VAIHTO- JA PALAUTUSOIKEUS

Palautukset Suomessa

Sovita tuotetta ennen kuin irroitat tuotelaput.
Palautettavan tuotteen tulee olla alkuperäisessä kunnossaan. Käytettyjen tai vaurioituneiden tuotteiden hintaa emme voi korvata. Huomioi tuotetta sovittaessasi, ettei siihen tartu tuoksuja, tahroja tai esim. eläinten karvoja.
Mikäli tuotteen saadessasi huomaat siinä jotain kuljetuksen aikana syntyneitä vaurioita, ilmoitathan siitä viipymättä meille sopiaksesi vaihdosta tai palautuksesta.

Lähetä meille sähköinen palautuslomake, jolloin palautuksesi käsittely hoituu sujuvasti.

Jos olet rekisteröitynyt asiakkaaksi verkkokauppaamme, voit lähettää sähköisen palautuslomakkeen Asiakastililtäsi, kohdasta Ilmoitus palautuksesta.
Jos et ole rekisteröitynyt, voit lähettää sähköisen palautuslomakkeen myös kohdasta Asiakaspalvelu, Palautuslomake.

Voit käyttää palautukseen samaa uudelleensuljettavaa toimituspussia, jossa sait tilauksesi.
Pussi tulee avata ohjeiden mukaan, jotta sen voi sulkea palautusta varten uudelleen.


PALAUTUKSET POSTIN KAUTTA:

Laita tilauskuitti palautuspakettiin mukaan.
Toimita palautuspaketti Postin toimipisteeseen virkailijalle. Kerro, että kyseessä on asiakaspalautus ja ilmoita sopimustunnuksemme. Löydät tunnuksen tilauskuittisi kääntöpuolelta sekä asiakastililtäsi.

Jos palautat Postin pakettiautomaattiin, aktivoi Postin sivuilla palautus: https://www.posti.fi/fi/henkiloille/paketit-ja-seuranta/palauta-paketti.

Helposti-koodin avulla pystyt palauttamaan paketin haluamaasi automaattiin.

Säilytä palautuksestasi kuitti.



PALAUTUKSET MATKAHUOLLON KAUTTA:

Laita tilauskuitti palautuspakettiin mukaan. Voit viedä paketin ohjeiden mukaisesti joko pakettiautomaattin tai noutopisteeseen. Palauttaminen on ilmaista.

Rekisteröidy / kirjaudu Matkahuollon järjestelmään ja klikkaa palautettavan toimituksen seurantakoodia. Sen jälkeen valitse "Palauta" ja kirjoita kenttään palautustunnuksemme. Löydät tunnuksen tilauskuittisi kääntöpuolelta.


Mikäli palautat asiakaspalautuspaketin rekisteröitymättä Matkahuollon järjestelmään, tällöin palautus ei onnistu automaattiin. Tarvitset palautusta varten noutopisteessä Disturbin palautustunnuksen. Löydät tunnuksen tilauskuittisi kääntöpuolelta.
Säilytä palautuksestasi kuitti.

Huomioithan, että olet asiakkaana itse vastuussa palautuksestasi kunnes olemme sen vastaanottaneet käsittelyymme. Korvaamme kadonneiden tuotteiden hinnan vain kuittia vastaan.

Palautusaikaa on 30 vuorokautta siitä laskien, kun tilaus on vastaanotettu.
Palautuspaketti matkaa meille 2-4 arkipäivää.
Palautukset käsitellään n. 3 arkipäivän sisällä paketin saapumisesta.

Palautusten hyvitys tulee Avardan kautta ja käsittelyajat vaihtelevat maksutavasta riippuen. Mikäli herää kysymyksiä, voit olla suoraan yhteyksissä Avardan asiakaspalveluun: https://omatsivut.avarda.fi/, asiakaspalvelu@avarda.fi, 0925327100 (ma-pe 9-19)

Mikäli käytät Paypal- maksutapaa, palautusten hinta palautetaan Paypal-tilillesi.

Ensimmäisestä palautuksesta ja vaihdosta aiheutuvat toimituskulut menevät kokonaisuudessaan Disturbin piikkiin. Jos vaihdat tai palautat samalta tilaukselta tuotteita useammin kuin kerran, seuraavista vaihdoista tai palautuksista aiheutuvat toimituskulut maksat asiakkaana itse.



VAIHTO:
Voit halutessasi vaihtaa tuotteen veloituksetta joko eri kokoon, tai kokonaan toiseen tuotteeseen. Mikäli uusi tuote on kalliimpi, sinun tulee maksaa erotus. Me korvaamme erotuksen, jos uusi tuote on ensimmäistä halvempi.

Lähetä meille sähköinen palautuslomake, jolloin palautuksesi käsittely hoituu sujuvasti.
Jos olet rekisteröitynyt asiakkaaksi verkkokauppaamme, voit lähettää sähköisen palautuslomakkeen Asiakastililtäsi, kohdasta Ilmoitus palautuksesta.
Jos et ole rekisteröitynyt, voit lähettää sähköisen palautuslomakkeen kohdasta Asiakaspalvelu, Palautukset.

Laita palautuspakettiin mukaan tilauskuitti.




TALLETUS ASIAKASTILILLE:
Mikäli olet rekisteröitynyt asiakkaamme, voit halutessasi valita, että palautuksesi summa talletetaan asiakastilisi krediitteihin. Näin summa on käytettävissäsi seuraavaan tilaukseesi. Asiakastilillesi kertyneet krediitit näkyvät ostoskorissasi, kun kirjaudut verkkokauppaamme tunnuksillasi.



Palautukset Suomen ulkopuolelta

Lähetä meille sähköinen palautuslomake, jolloin palautuksesi käsittely hoituu sujuvasti.
Jos olet rekisteröitynyt asiakkaaksi verkkokauppaamme, voit lähettää sähköisen palautuslomakkeen Asiakastililtäsi, kohdasta Ilmoitus palautuksesta.
Jos et ole rekisteröitynyt, voit lähettää sähköisen palautuslomakkeen myös kohdasta Asiakaspalvelu, Palautukset.
Voit myös ilmoittaa palautuksesta asiakaspalveluumme sähköpostitse: info@disturb.fi.

Jos haluat palauttaa tuotteita, asiakkaana maksat palautuspaketin postituskulut. Huomioimme palautuskulun palautustasi käsitellessä.
Palautuskulu Ruotsista ja Virosta: 6,95 €. Palautuskulu muista maista: 9,95 €.

Asiakaspalautusten toimitusosoite: Disturb Scandinavia Oy, Valiontie 2, 94450 Keminmaa, Suomi.

Muista ottaa palautuksesta kuitti, jolla voit todistaa luovuttaneesi palautettavan tuotteen postin kuljetettavaksi. Huomioithan, että asiakkaana olet itse vastuussa palautuksestasi kunnes olemme palautuksen vastaanottaneet. Korvaamme kadonneiden tuotteiden hinnan vain kuittia vastaan.


Jos haluat vaihtaa tuotteita, ole hyvä ja tee uusi tilaus tuotteista, jotka haluat vaihdossa. Korvaamme sinulle palauttamiesi tuotteiden hinnan, kun palautuspakettisi on saapunut asiakaspalveluumme käsiteltäväksi.

Trustmary Reviews