Valittu määrä ylitti varastosaldon

Ladataan...

Asiakaspalvelu

Reklamaatiot

Reklamaatiot

Jos havaitset tuotteessa valmistusvian tai virheen, ota välittömästi yhteyttä asiakaspalveluumme. Käsittelemme reklamaatiot tapauskohtaisesti. Kuvan lähettäminen reklamoitavasta tuotteesta ja viasta nopeuttaa asian käsittelyä.

Asiakaspalvelumme:

020 730 6380 (ark. klo 8-16)

info@disturb.fi,

tai sivuiltamme löytyvien livechatin tai yhteydenottolomakkeen kautta.

Reklamaatio-tapauksissa sovitaan tapauskohtaisesti, miten asiassa edetään. Jos kyse on valmistusvirheestä, palautus- ja vaihtoaika ei ole rajattu 30 vuorokauteen.

Jos haluat palauttaa reklamoitavan tuotteen, voit palauttaa sen meille asiakaspalautuksena, eikä siitä aiheudu sinulle postituskuluja. Voit käyttää palautukseen samaa uudelleensuljettavaa pussia, jossa sait tilauksesi tai jossain muussa lähettämiseen soveltuvassa pakkauksessa.

Toimita palautuspaketti postiin/matkahuoltoon ja ilmoita virkailijalle kyseessä olevan asiakaspalautus. Tarvitset palautusta varten sopimustunnuksemme, jonka löydät tilauskuittisi kääntöpuolelta tai verkkokauppamme asiakastililtäsi.
Muista laittaa paketin mukaan viestiä, josta ilmenee nimesi, tilaustietosi, sekä miten haluat reklamoitavan palautuksen kanssa toimia.

Asiakaspalvelumme auttaa, mikäli tuotteistamme tai palveluistamme on kysyttävää tai reklamoitavaa. Käsittelemme palautteet ja reklamaatiot tapauskohtaisesti, ja otamme mielellämme palautetta vastaan. Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi verkkokaupan ja asiakkaan välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Riitatilanteissa kehotamme asiakasta kääntymään asiakaspalvelumme puoleen, ja mikäli asiaa ei saada ratkaistuksi, sen jälkeen kuluttajaneuvonnan puoleen.

Euroopan komission verkkovälitteinen riidanratkaisufoorumi: ec.europa.eu/odr

Trustmary Reviews