Valittu määrä ylitti varastosaldon

Ladataan...

Asiakaspalvelu

18.11.2019

DSTRB Lonkero saatavilla!

Lue lisää

27.04.2019

Disturb goes Panimo!

Lue lisää

07.11.2019

Pidennetty maksu- ja palautusaika

Lue lisää

11.11.2019

Disturb mukana auttamassa vähävaraisia lapsiperheitä

Lue lisää

14.2.2019

Disturb tekee hyvää <3

Lue lisää

31.5.2018

Disturb on Suomen paras verkkokauppa!

Lue lisää

16.10.2018

ILTALEHTI: Tiina, 31, perusti opiskelijayksiössään miljoonabisneksen, johon ei aluksi uskonut kukaan

Lue lisää

8.6.2018

Lapin nuori yrittäjä 2018 on Tiina Skinnari

Lue lisää

03.11.2018

Team Disturb pikku-pikkujouluissa!

Lue lisää

25.6.2018

Disturb maailmanympärysmatkalle Sini Ariell Bondsin perheen kanssa

Lue lisää

12.6.2018

Disturb & Aavedata

Lue lisää

19.6.2018

Disturb mukana Midsummer Specialissa!

Lue lisää

Noutomyymälämme

Valiontie 2,
94450 Keminmaa

Aukioloajat: ma - pe klo 8-16

Voit tsekata haluamasi tuotteet verkkokaupastamme joko jo kotona tai paikan päällä myymälässämme asiakaspäätteiltämme. Voit sovittaa tuotteita myymälässämme ja tarpeen mukaan vaihtaa kokoa heti paikan päällä.

Maksun voit hoitaa perinteiseen tapaan joko kortilla tai käteisellä.

Voit myös tehdä tilauksen verkkokaupassamme normaaliin tapaan kotona ja valita toimitustavaksi Nouto Keminmaan myymälästämme. Jos valitset maksutavaksi Myymälä, voit maksaa tilauksen myymälässämme. Tai voit halutessasi myös hoitaa maksun verkkokaupassamme haluamallasi maksutavalla jo tilausta tehdessäsi. Tilauksesi laitetaan valmiiksi, ja voit tulla noutamaan tilauksesi, sekä halutessasi sovittaa tuotteita paikan päällä oikean koon varmistamiseksi. Saat meiltä ilmoituksen tekstiviestitse, kun tilauksesi on valmiina noudettavaksi. Säilytämme maksamattomia myymälätilauksia 2 viikkoa tilauspäivämäärästä. Mikäli tilausta ei noudeta, tilauksen tuotteet palautetaan takaisin myyntiin.

viiva.jpg | 5kb | 779x19

Asiakaspalautukset

Lähetä meille sähköinen palautuslomake, jolloin palautuksesi käsittely hoituu sujuvasti.
Sähköpostitse saamastasi Tilausvahvistuksesta löydät linkin, jonka kautta pääset lähettämään sähköisen ilmoituksen.

Tai, jos olet rekisteröitynyt asiakkaaksi verkkokauppaamme, voit myös lähettää sähköisen palautuslomakkeen Asiakastililtäsi, kohdasta Ilmoitus palautuksesta.
Jos et ole rekisteröitynyt, voit lähettää sähköisen palautuslomakkeen myös kohdasta Asiakaspalvelu, Palautukset.
Voit myös ilmoittaa vaihdosta tai palautuksesta asiakaspalveluumme sähköpostitse: info@disturb.fi.

Palauttaminen on ilmaista. Huomioithan kuitenkin, että ilmaisten toimitusten raja on 80 €. Jos tilauksesi arvoksi palautuksen jälkeen jää alle 80 €, tilaukselle lisätään toimituskulut 3,95€, mikäli tilauksesi toimitettiin Matkahuollon kautta.

Huom! Tuotelappujen irrottaminen tuotteesta on ostopäätös. Emme ole velvollisia vastaanottamaan asiakaspalautuksena tuotetta, josta on tuotelaput irrotettu paikoiltaan tai joka ei ole myyntikuntoinen.

Osoite:
Disturb Scandinavia Oy
Valiontie 2
94450 Keminmaa

Lisätietoja asiakaspalautuksista löydät täältä.

viiva.jpg | 5kb | 779x19

FAQ- otsikon alta löydät vastauksia useiten kysyttyihin kysymyksiin, liittyen esimerkiksi bonuksiin, reklamaatioihin, asiakaspalautuksiin ja toimitusaikoihin.

Jos et löydä vastausta kysymyksiin, ole hyvä ja ota yhteyttä asiakaspalveluumme:
sähköpostitse info@disturb.fi,
puhelimitse 020 730 6380 (ark. klo 8-16),
livechatin kautta (ark. klo 8-16)
tai alta löytyvän yhteydenottolomakkeen kautta.


Asiakaspalvelumme

email: info@disturb.fi
puh. / whatsapp: 020 730 6380 (ark. klo 8-16)
Verkkosivuillamme toimii myös livechat! (ark. klo 8-16)


Noutomyymälämme

Valiontie 2,
94450 Keminmaa

MA - PE klo 8-16

Turvallisuus ja hyvä hygienia ovat tärkeitä. Tulethan myymälään vain terveenä ja puhtain käsin. Jos myymälässä on ruuhkaa, pyydämme ystävällisesti odottamaan rauhassa vuoroasi. Voit nopeuttaa asiointiasi tekemällä tilauksen valmiiksi ja valitsemalla toimitustavaksi Nouto Keminmaan myymälästä. Saat tekstiviestitse ilmoituksen, kun tilauksesi on valmis noudettavaksi.

Tuotteiden sovitus ja mahdollinen koon vaihto onnistuvat myymälässä. Voit maksaa tilauksen jo valmiiksi verkkokaupassa, jolloin maksutapoja on valittavanasi useita. Jos maksat tilauksesi myymälässä, maksu onnistuu joko kortilla tai käteisellä. Suosittelemme hygieniasyistä käyttämään korttimaksua. Voit toki maksaa tilauksen jo valmiiksi verkkokaupassa.

Säilytämme maksamattomia myymälätilauksia 2 viikkoa tilauspäivämäärästä. Mikäli tilausta ei noudeta, tilauksen tuotteet palautetaan takaisin myyntiin.


Affiliate-ohjelma

Vaikuttaja - oletko kiinnostunut tekemään kanssamme yhteistyötä?
Affiliate-ohjelmamme avulla voit suositella suosikkituotteitasi ja ansaita komission jokaisesta affiliate-linkkisi kautta myydystä tuotteesta! Mukaan pääset rekisteröitymällä Adtractionille ja hakemalla mukaan affiliate-ohjelmaamme.

To do:

  1. Luo ilmainen käyttäjätunnus täällä
  2. Valitse Disturb.fi affiliate-ohjelma ja hae mukaan.
  3. Linkitä suosikkituotteitasi Instagramissa, blogissa, Youtubessa tai muissa sosiaalisen median kanavissa.
  4. Ansaitse komissiota kaikista kauttasi tulleista ostoksista.

Mikäli sinulle herää kysymyksiä Adtractionin käyttöön tai yhteistyöhön liittyen, olethan yhteydessä Adtractioniin heidän sivuiltaan löytyvässä chat-palvelussa.




Voit jättää palautetta alla olevalla lomakkeella.

TOIMITUSTAVAT

MATKAHUOLTO

Toimitus- ja käsittelykulu: 4,95 €

(yli 80 € tilauksiin Matkahuollon toimitus veloituksetta!)


POSTI

Posti toimipisteeseen tai pakettiautomaattiin Suomessa, toimitus- ja käsittelykulu: 4,95 €
Postin kotiinkuljetus Suomessa, toimitus- ja käsittelykulu: 9,95 €.

Posti EU- alueella: 4,95 € - 20 €

__________________________________________________________________

POSTNORD

Toimitus toimipisteeseen Ruotsissa, toimitus- ja käsittelykulu: 5,95 €


NOUTO

Nouto varastoltamme Keminmaalta : 0 €
Osoite: Valiontie 2, 94450 Keminmaa

Turvallisuus ja hyvä hygienia ovat tärkeitä. Tulethan myymälään vain terveenä ja puhtain käsin. Jos myymälässä on ruuhkaa, pyydämme ystävällisesti odottamaan rauhassa vuoroasi. Voit nopeuttaa asiointiasi tekemällä tilauksen valmiiksi ja valitsemalla toimitustavaksi Nouto Keminmaan myymälästä. Saat tekstiviestitse ilmoituksen, kun tilauksesi on valmis noudettavaksi.

Tuotteiden sovitus ja mahdollinen koon vaihto onnistuvat myymälässä. Voit maksaa tilauksen jo valmiiksi verkkokaupassa, jolloin maksutapoja on valittavanasi useita. Jos maksat tilauksesi myymälässä, maksu onnistuu joko kortilla tai käteisellä. Suosittelemme hygieniasyistä käyttämään korttimaksua. Voit toki maksaa tilauksen jo valmiiksi verkkokaupassa.

Säilytämme maksamattomia myymälätilauksia 2 viikkoa tilauspäivämäärästä. Mikäli tilausta ei noudeta, tilauksen tuotteet palautetaan takaisin myyntiin.


Lisätietoja löydät täältä.

TILAUSTEN TOIMITUS

Tilauksesi laitetaan matkaan joko tilauspäivänä, tai tilauksen tekoa seuraavana arkipäivänä.
Toimitusaika valitsemaasi noutopaikkaan on 1-3 arkipäivää. Emme vastaa Matkahuollon tai Postin kuljetuksesta johtuvista viivästyksistä.


Kun tilauksesi lähtee matkaan, saat meiltä sähköpostitse tiedot lähetyksestä ja lähetystunnuksen, jolla voit seurata tilauksesi kulkua. Kun lähetys on saapunut perille noudettavaksi valitsemaasi toimipaikkaan, saat saapumisilmoituksen tekstiviestitse tai sähköpostitse. Tilausta noutaessasi tarvitset mukaan lähetystunnuksen ja henkilöllisyystodistuksen.

Löydät lisätietoa Matkahuollon palveluista täältä.

Lisätietoja Postin palveluista löydät täältä.

Ennakkotilaustuotteet:

Jos tilauksellasi on sekä ennakkotilaustuotteita että heti varastossa olevia tuotteita, voit ostoskorissa tehdä valinnan, haluatko kaikki tuotteet samassa toimituksessa vai erikseen.
Jos haluat tilauksesi heti valmiina olevat tuotteet toimitettavan heti, ja jälkitoimitustuotteet myöhemmin ilmoitettuna ajankohtana, tilauksellesi lisätään myös jälkitoimituksen toimituskulut.


Huomioitavaa:

Noutamattomista paketeista aiheutuu Disturbille huomattavia kuluja. Lain nojalla (1211/2013) pidätämme oikeuden laskuttaa aiheutuneet kulut asiakkaalta, jos toimitettuja paketteja palautuu meille noutamattomina. Laskutettava kulu on 19 € per noutamaton paketti, sisältäen toimituskulut, palautuskulut ja käsittelykulut. Huomioithan pakettisi noutoajan, ja ilmoitathan meille, jos et pääse noutamaan pakettiasi noutoajan puitteissa.


Matkahuolto säilyttää toimituksia 7 vrk. Posti säilyttää toimituksia noutopisteissä ja pakettiautomaateissa 7 vrk.


Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.


VAIHTO- JA PALAUTUSOIKEUS

1. Palautukset Suomessa

Sovita tuotetta ennen kuin irroitat tuotelaput.
Palautettavan tuotteen tulee olla alkuperäisessä kunnossaan. Käytettyjen tai vaurioituneiden tuotteiden hintaa emme voi korvata. Huomioi tuotetta sovittaessasi, ettei siihen tartu tuoksuja, tahroja tai esim. eläinten karvoja.
Mikäli tuotteen saadessasi huomaat siinä jotain kuljetuksen aikana syntyneitä vaurioita, ilmoitathan siitä viipymättä meille sopiaksesi vaihdosta tai palautuksesta.

Lähetä meille sähköinen palautuslomake, jolloin palautuksesi käsittely hoituu sujuvasti.

Jos olet rekisteröitynyt asiakkaaksi verkkokauppaamme, voit lähettää sähköisen palautuslomakkeen Asiakastililtäsi, kohdasta Ilmoitus palautuksesta.
Jos et ole rekisteröitynyt, voit lähettää sähköisen palautuslomakkeen myös kohdasta Asiakaspalvelu, Palautuslomake.

Voit käyttää palautukseen samaa uudelleensuljettavaa toimituspussia, jossa sait tilauksesi.
Pussi tulee avata ohjeiden mukaan, jotta sen voi sulkea palautusta varten uudelleen.

PALAUTUKSET POSTIN KAUTTA:
Käytä tilauksesi mukana saamaasi Customer return- osoitetarraa. Jos sinulla ei ole tarraa, toimita palautuspaketti Postin toimipisteeseen virkailijalle, ja ilmoita sopimustunnuksemme. Löydät tunnuksen tilauskuittisi kääntöpuolelta.

Laita tilauskuitti palautuspakettiin mukaan.
Jos noudit tilauksesi Postin toimipisteestä, toimita palautuspaketti postiin virkailijalle.
Jos noudit tilauksesi Postin Pakettiautomaatista, toimita palautuspaketti samaan automaattiin. Tarvitset tekstiviestitse saamasi koodin, jolla sait luukun tilausta noutaessasi auki.
Säilytä palautuksestasi kuitti.

PALAUTUKSET MATKAHUOLLON KAUTTA:
Laita tilauskuitti palautuspakettiin mukaan. Voit palauttaa asiakaspalautuksesi mihin tahansa Matkahuollon noutopisteistä.
Palautusta viedessäsi tarvitset Disturbin palautustunnuksen. Löydät tunnuksen tilauskuittisi kääntöpuolelta.
Säilytä palautuksestasi kuitti.

Huom! Valitettavasti palautus Matkahuollon pakettiautomaatin kautta ei ole toistaiseksi mahdollista.

Säilytä palautuksestasi kuitti! Huomioithan, että olet asiakkaana itse vastuussa palautuksestasi kunnes olemme sen vastaanottaneet käsittelyymme. Korvaamme kadonneiden tuotteiden hinnan vain kuittia vastaan.


Palauttaminen on ilmaista. Huomioithan kuitenkin, että ilmaisten toimitusten raja on 80 €. Jos tilauksesi arvoksi palautuksen jälkeen jää alle 80 €, tilaukselle lisätään toimituskulut 4,95€, mikäli tilauksesi toimitettiin Matkahuollon kautta.

Palautusaikaa on 30 vuorokautta siitä laskien, kun tilaus on vastaanotettu.
Palautuspaketti matkaa meille 2-4 arkipäivää.
Palautukset käsitellään n. 3 arkipäivän sisällä paketin saapumisesta.

Palautusten hyvitys tulee Avardan kautta ja käsittelyajat vaihtelevat maksutavasta riippuen. Mikäli herää kysymyksiä, voit olla suoraan yhteyksissä Avardan asiakaspalveluun: https://omatsivut.avarda.fi/, asiakaspalvelu@avarda.fi, 0925327100 (ma-pe 9-19)

Mikäli käytät Paypal- maksutapaa, palautusten hinta palautetaan Paypal-tilillesi.

Ensimmäisestä palautuksesta ja vaihdosta aiheutuvat toimituskulut menevät kokonaisuudessaan Disturbin piikkiin. Jos vaihdat tai palautat samalta tilaukselta tuotteita useammin kuin kerran, seuraavista vaihdoista tai palautuksista aiheutuvat toimituskulut maksat asiakkaana itse.

VAIHTO:
Voit halutessasi vaihtaa tuotteen veloituksetta joko eri kokoon, tai kokonaan toiseen tuotteeseen. Mikäli uusi tuote on kalliimpi, sinun tulee maksaa erotus. Me korvaamme erotuksen, jos uusi tuote on ensimmäistä halvempi.

Lähetä meille sähköinen palautuslomake, jolloin palautuksesi käsittely hoituu sujuvasti.
Jos olet rekisteröitynyt asiakkaaksi verkkokauppaamme, voit lähettää sähköisen palautuslomakkeen Asiakastililtäsi, kohdasta Ilmoitus palautuksesta.
Jos et ole rekisteröitynyt, voit lähettää sähköisen palautuslomakkeen kohdasta Asiakaspalvelu, Palautukset.

Laita palautuspakettiin mukaan tilauskuitti.



TALLETUS ASIAKASTILILLE:
Mikäli olet rekisteröitynyt asiakkaamme, voit halutessasi valita, että palautuksesi summa talletetaan asiakastilisi krediitteihin. Näin summa on käytettävissäsi seuraavaan tilaukseesi. Asiakastilillesi kertyneet krediitit näkyvät ostoskorissasi, kun kirjaudut verkkokauppaamme tunnuksillasi.

2. Palautukset Suomen ulkopuolelta

Lähetä meille sähköinen palautuslomake, jolloin palautuksesi käsittely hoituu sujuvasti.
Jos olet rekisteröitynyt asiakkaaksi verkkokauppaamme, voit lähettää sähköisen palautuslomakkeen Asiakastililtäsi, kohdasta Ilmoitus palautuksesta.
Jos et ole rekisteröitynyt, voit lähettää sähköisen palautuslomakkeen myös kohdasta Asiakaspalvelu, Palautukset.
Voit myös ilmoittaa palautuksesta asiakaspalveluumme sähköpostitse: info@disturb.fi.

Jos haluat palauttaa tuotteita, asiakkaana maksat palautuspaketin postituskulut. Huomioimme palautuskulun palautustasi käsitellessä.
Palautuskulu Ruotsista ja Virosta: 6,95 €. Palautuskulu muista maista: 9,95 €.

Asiakaspalautusten toimitusosoite: Disturb Scandinavia Oy, Valiontie 2, 94450 Keminmaa, Suomi.

Muista ottaa palautuksesta kuitti, jolla voit todistaa luovuttaneesi palautettavan tuotteen postin kuljetettavaksi. Huomioithan, että asiakkaana olet itse vastuussa palautuksestasi kunnes olemme palautuksen vastaanottaneet. Korvaamme kadonneiden tuotteiden hinnan vain kuittia vastaan.


Jos haluat vaihtaa tuotteita, ole hyvä ja tee uusi tilaus tuotteista, jotka haluat vaihdossa. Korvaamme sinulle palauttamiesi tuotteiden hinnan, kun palautuspakettisi on saapunut asiakaspalveluumme käsiteltäväksi.

Hyvä asiakas,

Lähetäthän meille sähköisen palautuslomakkeen, jos haluat palauttaa tai vaihtaa tuotteita.

Jos olet rekisteröitynyt asiakas, ja teit tilauksen kirjautuneena verkkokauppaamme,
tee ilmoitus palautuksesta valitsemalla Asiakastili > Ilmoitus palautuksesta
> valitse tilaus, jonka haluat palauttaa osittain tai kokonaan.

Palautus kohdistuu näin automaattisesti oikeaan tilausnumeroon ja nopeutat palautuksen käsittelyä.

Suora linkki: Ilmoitus palautuksesta


Halutessasi voit käyttää myös alla olevaa lomaketta.

Asiakaspalautuslomake

Hyvä kirjautunut asiakas,


Lähetä meille ilmoitus palautuksesta käyttämällä alla olevaa lomaketta.

Palautus kohdistuu näin  oikeaan tilaukseen ja nopeutat palautuksen käsittelyä.

 

Asiakaspalautuslomake

* Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.

Tuotteen nimi
Lisää tuoterivi

* Mikäli tilauksellasi oli maksutapana Avarda-lasku tai -osamaksu, kuittaamme palautuksen laskultasi.

* Maksaessasi verkkopankilla tai luottokortilla, tulee palautus suoraan käyttämällesi maksutavalle Avardan kautta.

* Jos maksoit tilauksesi Paypalin kautta, palautamme rahat Paypal-tilillesi.

Tuotelappujen irroitus on ostopäätös! Emme ole velvollisia korvaamaan tuotetta, joka ei ole alkuperäisessä kunnossaan, tai josta tuotelaput on irroitettu.

Palautukset tulee toimittaa meille käyttäen samaa toimitustapaa, jonka valitsit tilauksellesi.

PALAUTUKSET MATKAHUOLLON KAUTTA:
Voit käyttää palautukseen samaa uudelleensuljettavaa toimituspussia, jossa sait tilauksesi.
Pussi tulee avata ohjeiden mukaan, jotta sen voi sulkea palautusta varten uudelleen.
Voit palauttaa asiakaspalautuksesi mihin tahansa Matkahuollon noutopisteistä (löytyy K-Marketeista, osasta R-Kioskeja ja Matkahuollon omista pisteistä).
Palautusta viedessäsi tarvitset Disturbin palautustunnuksen. Löydät tunnuksen tilauskuittisi kääntöpuolelta.
Säilytä palautuksestasi kuitti.

Huom! Valitettavasti palautus Matkahuollon pakettiautomaatin kautta ei ole toistaiseksi mahdollista.


PALAUTUKSET POSTIN KAUTTA:
Voit käyttää palautukseen samaa uudelleensuljettavaa toimituspussia, jossa sait tilauksesi ja Customer return- osoitetarraa.
Pussi tulee avata ohjeiden mukaan, jotta sen voi sulkea palautusta varten uudelleen.
Toimita palautuspaketti joko postiin virkailijalle, tai Pakettiautomaattiin.
Säilytä palautuksestasi kuitti.

Lähetä meille sähköinen palautuslomake, jolloin palautuksesi käsittely hoituu sujuvasti.
Jos olet rekisteröitynyt asiakkaaksi verkkokauppaamme, voit lähettää sähköisen palautuslomakkeen Asiakastililtäsi, kohdasta Ilmoitus palautuksesta.
Jos et ole rekisteröitynyt, voit lähettää sähköisen palautuslomakkeen myös kohdasta Asiakaspalvelu, Palautukset.
Voit myös ilmoittaa vaihdosta tai palautuksesta asiakaspalveluumme sähköpostitse: info@disturb.fi.

Käytä tilauksesi mukana saamaasi palautustarraa. Sulje palautuspussi huolellisesti, ja liimaa palautuspussin päälle palautusosoitetarra. Toimita palautuspussi toimipisteeseen.
Säilytä palautuksestasi kuitti.

Mikäli vastaanotit tilauksesi UPS:in kautta, olethan yhteydessä Asiakaspalveluumme, saadaksesi palautustarran UPS-lähetyksellesi.

Jos haluat palauttaa tuotteita, asiakkaana maksat palautuspaketin postituskulut. Huomioimme palautuskulut palautustasi käsitellessä.

Asiakaspalautusten toimitusosoite: Disturb Scandinavia Oy, Valiontie 2, 94450 Keminmaa, Suomi.

Jos haluat vaihtaa tuotteita, ole hyvä ja tee uusi tilaus tuotteista, jotka haluat vaihdossa. Korvaamme sinulle palauttamiesi tuotteiden hinnan, kun palautuspakettisi on saapunut asiakaspalveluumme käsiteltäväksi.

Tuotelappujen irroitus on ostopäätös! Emme ole velvollisia korvaamaan tuotetta, joka ei ole alkuperäisessä kunnossaan, tai josta tuotelaput on irroitettu.

Palautukset tulee toimittaa meille käyttäen samaa toimitustapaa, jonka valitsit tilauksellesi.

PALAUTUKSET MATKAHUOLLON KAUTTA:
Voit käyttää palautukseen samaa uudelleensuljettavaa toimituspussia, jossa sait tilauksesi.
Pussi tulee avata ohjeiden mukaan, jotta sen voi sulkea palautusta varten uudelleen. Voit palauttaa asiakaspalautuksesi mihin tahansa Matkahuollon noutopisteistä (löytyy K-marketeista, osasta R-Kioskeja ja Matkahuollon omista pisteistä).
Palautusta viedessäsi tarvitset Disturbin palautustunnuksen. Löydät tunnuksen tilauskuittisi kääntöpuolelta.
Säilytä palautuksestasi kuitti.


PALAUTUKSET POSTIN KAUTTA:
Voit käyttää palautukseen samaa uudelleensuljettavaa toimituspussia, jossa sait tilauksesi ja Customer return- osoitetarraa.
Pussi tulee avata ohjeiden mukaan, jotta sen voi sulkea palautusta varten uudelleen.
Toimita palautuspaketti joko postiin virkailijalle, tai Pakettiautomaattiin.
Säilytä palautuksestasi kuitti.

PALAUTUS KIRJEPOSTILLE:
Jos vastaanotit tilauksesi kirjepostina suoraan kotiin, voit jättää asiakaspalautuksen Postin toimipisteeseen.
Postin toimipisteessä ilmoita sopimustunnuksemme, sekä kyseessä olevan asiakaspalautus Disturb Scandinavia Oy:lle. Löydät tunnuksen tilauskuittisi kääntöpuolelta. Säilytä palautuksestasi kuitti.

Reklamaatiot

Jos havaitset tuotteessa valmistusvian tai virheen, ota välittömästi yhteyttä asiakaspalveluumme. Käsittelemme reklamaatiot tapauskohtaisesti. Kuvan lähettäminen reklamoitavasta tuotteesta ja viasta nopeuttaa asian käsittelyä.

Asiakaspalvelumme:

020 730 6380 (ark. klo 8-16)

info@disturb.fi,

tai sivuiltamme löytyvien livechatin tai yhteydenottolomakkeen kautta.

Reklamaatio-tapauksissa sovitaan tapauskohtaisesti, miten asiassa edetään. Jos kyse on valmistusvirheestä, palautus- ja vaihtoaika ei ole rajattu 30 vuorokauteen.

Jos haluat palauttaa reklamoitavan tuotteen, voit palauttaa sen meille asiakaspalautuksena, eikä siitä aiheudu sinulle postituskuluja. Voit käyttää palautukseen samaa uudelleensuljettavaa pussia, jossa sait tilauksesi tai jossain muussa lähettämiseen soveltuvassa pakkauksessa.

Toimita palautuspaketti postiin/matkahuoltoon ja ilmoita virkailijalle kyseessä olevan asiakaspalautus. Tarvitset palautusta varten sopimustunnuksemme, jonka löydät tilauskuittisi kääntöpuolelta tai verkkokauppamme asiakastililtäsi.
Muista laittaa paketin mukaan viestiä, josta ilmenee nimesi, tilaustietosi, sekä miten haluat reklamoitavan palautuksen kanssa toimia. Merkitse vaan paketin päälle ASIAKASPALAUTUS, ja osoitetiedot: Disturb Scandinavia Oy, Valiontie 2, 94450 Keminmaa.

Asiakaspalvelumme auttaa, mikäli tuotteistamme tai palveluistamme on kysyttävää tai reklamoitavaa. Käsittelemme palautteet ja reklamaatiot tapauskohtaisesti, ja otamme mielellämme palautetta vastaan. Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi verkkokaupan ja asiakkaan välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Riitatilanteissa kehotamme asiakasta kääntymään asiakaspalvelumme puoleen, ja mikäli asiaa ei saada ratkaistuksi, sen jälkeen kuluttajaneuvonnan puoleen.

Euroopan komission verkkovälitteinen riidanratkaisufoorumi: ec.europa.eu/odr

Rekisteröidy asiakkaaksi verkkokauppaamme, ja syötä asiakastietoihisi
omat mittasi. Saat suositukset koon valintaan mittojesi perusteella kaikista tuotteista, joista
koko-opas löytyy. Päivitämme koko-oppaita jatkuvasti. 

Kaikissa tuotteissamme on näkyvillä mallimme mitat, sekä mallin käyttämä koko kyseisestä tuotteesta. 

Huomaathan, että tuotteiden mitoituksissa on eroja eri merkkien välillä. Myös saman merkin
erityyppisillä tuotteilla on eri mitoituksia, ja myös istuvuudella on merkitystä.
Jos haluat lisätietoja jonkin tuotteen mitoituksesta, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme.

Mittaopasta päivitetään jatkuvasti uusiin tuotteisiin. Voit syöttää mittaoppaaseen pituutesi ja painosi, ja halutessasi myös tarkempia mittojasi.

Mikäli oikean koon valinnasta on kysyttävää, asiakaspalvelumme auttaa!

Etkö löydä vastausta kysymykseesi? Asiakaspalvelumme auttaa, ota yhteyttä:
email: info@disturb.fi
puh / whatsapp: 020 730 6380 (ark. klo 8-16)
Verkkokauppamme livechatin kautta (ark. klo 8-16)
Yhteydenottolomake


1. MITEN BONUSSYSTEEMI TOIMII?

Rekisteröityneenä asiakkaana kerrytät jokaisesta verkkokaupassamme tehdystä tilauksesta 5 % bonusta, kun teet tilauksesi kirjautuneena. Voit käyttää bonuksesi tulevissa tilauksissasi. Mahdolliset palautetut tuotteet eivät kerrytä bonussaldoa.

Bonukset saa käyttöön 30 vuorokauden kuluttua tilauksen vastaanottamisesta. Bonukset aktivoituvat asiakastilille krediiteiksi, ja ovat käytettävissä tulevissa tilauksissa. Kannattaa siis rekisteröityä asiakkaaksemme, ja kirjautua sisään omilla tunnuksilla aina tilausta tehdessäsi. Voit valita tilausta tehdessäsi, paljonko krediittejä haluat kullakin kerralla käyttää. Mikäli olet tehnyt tilauksia kirjautumatta, ota yhteyttä asiakaspalveluumme, ja bonuksesi hoidetaan ajan tasalle.


2. MITEN TEEN TILAUKSEN?

Alle 18-vuotiaalla on oltava huoltajansa suostumus tilauksen tekemiseen.

Rekisteröitymällä sivun oikeasta yläkulmasta voit luoda itsellesi asiakastilin. Asiakastilille tallentuvat tiedot kaikista ostoistasi, mikä kerryttää henkilökohtaista bonussaldoasi. Jokainen ostos kerryttää henkilökohtaista bonustiliäsi, jolle kertynyttä summaa voit käyttää tuleviin ostoksiisi.

Tilaaminen onnistuu myös ilman rekisteröitymistä keräämällä tuotteet suoraan ostoskoriisi. Tilaaminen rekisteröitymättä ei kerrytä bonus-saldoa.

Klikkaa haluamasi tuotteen kuvaa, valitse oikea koko ja väri ja klikkaa ”lisää ostoskoriin”- painiketta. Tuote siirtyy automaattisesti ostoskoriisi ja voit jatkaa tuotteisiin tutustumista. Voit tarkastaa ostoskorisi tilanteen ”ostoskorisi”- kohdasta. Voit tarkistaa siitä tilauksesi ja jatkaa maksutapahtumaan, poistaa tuotteita tai palata jatkamaan ostoksia.

Tarkistettuasi ostoskorin voit siirtyä maksutapahtumaan. Mikäli olet kirjautunut, asiakastilisi tiedot tulevat automaattisesti lomakkeelle näkyviin, ja tilauksesi kerryttää henkilökohtaista bonussaldoasi. Muussa tapauksessa voit täyttää tilauslomakkeen tiedot myös kirjautumatta, jolloin bonussaldoa ei kerry.

Seuraa tilauslomakkeen ohjeita. Onnistuneesta tilauksesta saat aina tilausvahvistuksen ilmoittamaasi sähköpostiosoitteeseen. Toimitustiedot ja lähetystunnuksen saat sähköpostitse sitten kun tilauksesi on varastollamme pakattu.

Jos haluat maksaa Disturb- lahjakortilla, raaputa koodi esiin lahjakortista ja syötä koodi ostoskorin kampanjakoodi-kenttään. Näin lahjakortin arvo vähentyy tilauksesi loppusummasta. Jos tilauksesi loppusummaksi jää 0,00 €, voit valita toimitustavaksi Matkahuollon, jolloin toimituskuluja ei sinulta veloiteta. Mikäli et käytä lahjakorttia kokonaan yhdellä tilauskerralla, talletetaan loppusumma asiakastilillesi, jos olet rekisteröitynyt asiakkaamme. Muutoin lahjakortille jäljelle jäänyt summa aktivoidaan käyttöön samalla koodilla.


3. MITEN, MILLOIN JA MINNE TILAUKSENI TOIMITETAAN?

Tilauksesi lähtee matkaan samana tai seuraavana arkipäivänä, kun olet tehnyt tilauksesi.
Tilauksesi toimitetaan valitsemallasi toimitustavalla, joko Matkahuollon tai Postin kyydissä.
Toimitusaikamme on 1-3 arkipäivää. Emme vastaa Matkahuollon tai Postin kuljetuksista johtuvista viivästyksistä.

Saat meiltä sähköpostiisi tiedon lähetyksestä, kun tilauksesi on toimitettu. Saat meilitse myös lähetystunnuksen, jolla voit seurata tilauksesi kulkua.

Lisätietoja toimituksista tästä.


4. VOINKO MAKSAA TILAUKSENI LASKULLA TAI OSAMAKSULLA?

Käytössäsi on Avardan lasku sekä osamaksu. Lisätietoja tästä.

Jos valitset maksutavaksi laskun tai osamaksun, toimitusvaihtoehtoja postin pakettiautomaattiin on rajattu. Muut toimitustavat ovat tällöin käytössäsi.

Löydät tarkemmat tiedot maksutavoistamme tästä.


5. MITEN VAIHTO TAI PALAUTUS HOIDETAAN?

Jos tarpeen, vaihto ja palautus onnistuu helposti Disturbin kanssa asioidessasi.

Lähetä meille sähköinen palautuslomake, jolloin palautuksesi käsittely hoituu sujuvasti.

Jos olet rekisteröitynyt asiakkaaksi verkkokauppaamme, voit lähettää sähköisen palautuslomakkeen Asiakastililtäsi, kohdasta Ilmoitus palautuksesta. Jos et ole rekisteröitynyt, voit lähettää sähköisen palautuslomakkeen myös kohdasta Asiakaspalvelu, Palautuslomake. Voit myös ilmoittaa vaihdosta tai palautuksesta asiakaspalveluumme sähköpostitse: info@disturb.fi.

Suosittelemme pitämään palautettavassa tuotteessa alkuperäiset tuotelaput paikoillaan. Palautettavan tuotteen tulee olla alkuperäisessä kunnossaan. Emme ole velvollisia korvaamaan käytettyjen tai vaurioituneiden tuotteiden hintaa.

Palauttaminen on ilmaista. Huomioithan kuitenkin, että ilmaisten toimitusten raja on Matkahuollon toimitustavoilla 80 €. Jos tilauksesi arvoksi palautuksen jälkeen jää alle 80 €, tilaukselle lisätään toimituskulut 4,95 €.

Disturb kustantaa yhden vaihdon ja palautuksen postituskulut jokaiseen tilaukseen liittyen. Jos haluat vaihtaa tai palauttaa samalta tilaukselta tuotteita useammin kuin kerran, asiakkaana maksat näiden vaihtojen ja palautusten postituskulut itse.

Palautusaikaa on 30 vuorokautta siitä laskien, kun tilaus on vastaanotettu.

Pakkauspussi, jossa tilaus toimitetaan, tulee avata ohjeiden mukaan. Samaa uudelleen suljettavaa pakkauspussia voi käyttää palautuksen toimitukseen.

Palautukset tulee toimittaa meille käyttäen samaa toimitustapaa, jonka valitsit tilauksellesi.

PALAUTUKSET MATKAHUOLLON KAUTTA:
Voit palauttaa asiakaspalautuksesi mihin tahansa Matkahuollon noutopisteistä (löytyy K-Marketeista, osasta R-Kioskeja ja Matkahuollon omista pisteistä). Palautusta viedessäsi tarvitset Disturbin palautustunnuksen, jonka löydät tilauskuittisi kääntöpuolelta. Säilytä palautuksestasi kuitti.

Huom! Palautus Matkahuollon pakettiautomaatin kautta ei ole toistaiseksi mahdollista.


PALAUTUKSET POSTIN KAUTTA:
Käytä tilauksesi mukana saamaasi Customer return- osoitetarraa.
Toimita palautuspaketti joko postiin virkailijalle, tai Pakettiautomaattiin. Säilytä palautuksestasi kuitti.

Tarkempia tietoja palautuksiin ja vaihtoihin liittyen löydät täältä.


6. HALUAMANI TUOTTEEN KOHDALLA VARASTOLISTA NÄYTTÄÄ, ETTÄ KOKONI ON LOPPU. ONKO TUOTETTA KUITENKIN SAATAVILLA? SAAKO SITÄ MAHDOLLISESTI LISÄÄ?

Kannattaa olla nopea, ja pitää silmällä verkkokauppaamme ja ilmoitteluitamme facebook- yhteisössämme uusista eristä, jotta saat haluamasi koon.

Tilaa kokovahti! Tilaamalla kokovahdin saat sähköpostiisi ilmoituksen samana päivänä, kun tuotetta saapuu varastoomme. Halutessasi voit sitten tehdä siitä tilauksen verkkokaupassamme. Kokovahdin voit tilata useammasta tuotteesta ja koosta. Kannattaa kuitenkin huomioida, että ihan kaikista tuotteista ei tule täydennyseriä. Tuotteita täydennetään saatavuuden ja kysynnän mukaan. Uutuuksia ja täydennyksiä saapuu usein!


7. REKLAMAATIOT

Jos havaitset tuotteessa valmistusvian tai virheen, ota välittömästi yhteyttä asiakaspalveluumme. Käsittelemme reklamaatiot tapauskohtaisesti.

Reklamaatio-tapauksissa sovitaan tapauskohtaisesti, miten asiassa edetään. Jos haluat palauttaa reklamoitavan tuotteen, voit palauttaa sen meille asiakaspalautuksena, eikä siitä aiheudu sinulle postituskuluja. Mikäli sinulla ei ole paketin mukana saapuneita palautuspussia tai -osoitetarraa tallessa, voit palauttaa tuotteen myös samassa pussissa, jossa sen sait. Toimita pussi postiin ja ilmoita virkailijalle kyseessä olevan asiakaspalautus. Myös esim. postista saatava postituspussi sopii tarkoitukseen. Muista laittaa paketin mukaan viestiä, josta ilmenee nimesi, tilaustietosi, sekä miten haluat reklamoitavan palautuksen kanssa toimia. Merkitse vaan paketin päälle ASIAKASPALAUTUS, ja osoitetiedot: Disturb Scandinavia Oy, Valiontie 2, 94450 Keminmaa.

Ota reklamaatio- tapauksissa aina yhteyttä asiakaspalveluumme:
020 730 6380 (ark. klo 8-16),
info@disturb.fi,
tai sivuiltamme löytyvien livechatin tai yhteydenottolomakkeen kautta.

8. MITÄ TARKOITTAA, ETTÄ TILAUKSELLANI ON "ENNAKKOTILAUSTUOTE"?

Osa tuotteistamme on myynnissä ennakkoon, mikä tarkoittaa sitä, että niitä ei löydy heti varastostamme. Ennakkotilaustuotteisiin on selkeästi merkitty arvioitu toimituspäivä.

Jos valitset tilauksellesi sekä ennakkotilaustuotteita että heti varastossa olevia tuotteita, voit ostoskorissa tehdä valinnan, haluatko kaikki tuotteet samassa toimituksessa vai erikseen.

Jos haluat tilauksesi heti valmiina olevat tuotteet toimitettavan heti, ja jälkitoimitustuotteet myöhemmin ilmoitettuna ajankohtana, tilauksellesi lisätään myös jälkitoimituksen toimituskulut.

Maksutavat

  • Avarda

Verkkokauppamme maksamisen tuottaa Avarda (Y-tunnus 2594352-3) yhteistyössä pankkien kanssa. Palvelun käyttö ei vaadi rekisteröitymistä tai lisämaksujen suorittamista. Kaikki tiedonsiirto ja rahaliikenne on SSL-suojattu eli kukaan ulkopuolinen ei voi nähdä tietojasi.

Lasku

Kun valitset maksutavaksi laskun, saat tilaamasi tuotteet ennen maksamista. Voit myös jakaa ostoksesi pienempiin osiin laskun saatuasi. Sinun on maksettava vähintään laskulla ilmoitettu vähimmäismäärä eräpäivään mennessä. Myöhästyneestä maksusuorituksesta peritään viiden euron muistutuslasku.

Tili

Voit myös jakaa ostoksesi pienempiin osiin pidemmälle maksuajalle. Saat kuukausittain tilinhoitoilmoituksen, jossa on kerrottu vaadittu vähimmäiserä. Voit milloin tahansa maksaa myös suurempia suorituksia tai koko avoinna olevan saldon kerralla pois ilman lisäkuluja.

Luottoehdot ja Vakiomuotoiset eurooppalaiset kuluttajaluottotiedot

Lisätietoja Lasku ja tili -maksutavoista

Verkkomaksu

Verkkomaksu on mahdollista OP:n, Aktian, Danske Bankin, Handelsbankenin, Nordean, Säästöpankin, S-pankin, POP-pankin ja Oma Säästöpankin asiakkaille. Maksaminen tapahtuu pankin sivuilla ja onnistuneen maksutapahtuman jälkeen istunto palautuu automaattisesti verkkokauppaamme.

Korttimaksu

Korttimaksu on mahdollista Visa, Visa Electron, Maestro sekä MasterCard -korteilla. Korttimaksun yhteydessä sinut ohjataan Netsin maksupalveluun, missä maksun voi suorittaa turvallisesti. Onnistuneen maksutapahtuman jälkeen istunto palautuu automaattisesti verkkokauppaamme.

MobilePay

Mobilepay on korttimaksuun perustuva maksu, jossa maksu viimeistellään Mobilepay-sovelluksessa. Valitsemalla Mobilepayn, sinut ohjataan Netsin maksukorttipalveluun, missä maksun voi suorittaa turvallisesti. Netsin maksukorttipalvelussa annat puhelinnumerosi, avaat Mobilepay-sovelluksen matkapuhelimeltasi, jossa voit hyväksyä ja viimeistellä maksun. Onnistuneen maksutapahtuman jälkeen istunto palautuu automaattisesti verkkokauppaamme. Maksunsaajana näkyy Avarda, joka huolehtii verkkokauppamme maksunvälityksestä.

Kysymyksiä maksamiseen liittyvissä asioissa?

Luotonmyöntäjä Avarda auttaa sinua kaikissa ostoksen maksamiseen liittyvissä asioissa.

www.avarda.com/fi

  • Paypal

Voi suorittaa maksusi myös kätevästi ja vaivattomasti Paypal maksuna.

Disturb crew behaving

Disturb Scandinavia Oy (Y-Tunnus 2381417-0) perustettiin 1. tammikuuta 2011. Omistajat Tiina ja Petri Skinnari.

Disturb.fi on katumuodin uskottava verkkokauppa, joka pitää tyylisi tykissä! Inspiroidu uutuuksista, tukeudu suosikkituotteisiin, säväytä sesonkinostoilla. Yrityksen juuret ovat tukevasti Meri-Lapissa. Palvelemme asiakkaita Keminmaan liikehallista ripeällä tatsilla maan ääriin ja yli.

Disturbin tarina alkoi ajatuksesta, että nuorille miehille haluttiin tarjota mahdollisuus pukeutua erottuvasti, ”häiritsevästi”. Kehittymisen ja trendien aallonharjalla pysymisen ansiosta mallisto on laajentunut: tarjolla on uskottava valikoima paitsi miesten myös naisten vaatteita, naisten laadukkaita sport-vaatteita sekä oma vaatemallisto, Disturb Clothing. Disturb Clothing suunnitellaan ja kaavoitetaan Keminmaassa. Disturbin ydinajatus on pysynyt samana: Disturb the street look #awefuckingsomestyle

Asiakastyytyväisyys on ykkösprioriteettimme. Asiointi verkkokaupassa on tehty turvalliseksi yhteistyössä luotettavien maksuliikennekumppaneidemme kanssa. Verkkokaupan tuotekohtaiset Mittaoppaat helpottavat oikean koon valintaa. Jos tarpeen, meillä vaihto ja palautus onnistuu helposti, nopeasti ja ilmaiseksi. Haluamme tehdä parhaamme rakentaaksemme yhdessä asiakkaidemme kanssa toimivan ja asiakaslähtöisen verkkokaupan, ja siihen tarvitsemme myös sinun palautettasi!

Disturboidu kanssamme Facebookissa @Disturb.fi ja Instagramissa @disturbofficial.


Y-tunnus

2381417-0

Omistajat

Tiina Skinnari ja Petri Skinnari

Sähköposti: etunimi.sukunimi@disturb.fi
Tiina Skinnari: +358 44 033 13 73
Petri Skinnari: +358 40 742 76 94

Postiosoite

Disturb Scandinavia Oy
Valiontie 2
94450 Keminmaa

Laskutusosoite

Verkkolaskutusosoite: 003723814170
Verkkolaskuoperaattori: OpusCapita (E204503)

Sähköpostiskannauksen osoite: disturbscandinavia.FI.P.134384-7(at)docinbound.com

Paperiset laskut:
Disturb Scandinavia Oy
PL 99069
00021 LASKUTUS


Laskutusosoitteeseen ei tule lähettää muuta aineistoa, kuin laskuja.



Asiakaspalvelumme auttaa, mikäli tuotteistamme tai palveluistamme on kysyttävää tai reklamoitavaa. Käsittelemme palautteet ja reklamaatiot tapauskohtaisesti, ja otamme mielellämme palautetta vastaan. Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi verkkokaupan ja asiakkaan välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Riitatilanteissa kehotamme asiakasta kääntymään asiakaspalvelumme puoleen, ja mikäli asiaa ei saada ratkaistuksi, sen jälkeen kuluttajaneuvonnan puoleen.


Euroopan komission verkkovälitteinen riidanratkaisufoorumi: ec.europa.eu/odr


Tietosuojaseloste

Disturb Scandinavia Oy:n tietosuojaseloste

Disturb kerää tietoja asiakkaistaan sekä verkkokauppansa käyttäjistä, jotta se voi tarjota asiakkailleen parhaan mahdollisen palveluidensa käyttökokemuksen. Asiakastietoja käytetään mm. turvallisen palvelun toimittamiseen sekä asiakaspalvelun laadun ja verkkokaupan kehittämiseen.

Disturb kunnioittaa asiakkaidensa yksityisyyttä, ja käyttää keräämiään henkilötietoja vain tässä tietosuojaselosteessa mainittuihin käyttötarkoituksiin. Disturb ei myy eikä luovuta asiakkaidensa tietoja eteenpäin muissa kuin tämän tietosuojaselosteen 7. kohdassa mainituissa tarkoituksissa.

Toukokuussa 2018 voimaan astuvan EU:n tietosuoja-asetuksen (GDPR) mukaan henkilörekisterin pitäjällä on velvollisuus informoida rekisteröityjä heidän henkilötietojensa käsittelystä. Tämä seloste täyttää tietosuoja-asetuksen informointivelvoitteen. Asiakkaan on hyväksyttävä tämän tietosuojaselosteen ehdot käyttääkseen Disturbin palveluita.

1. Rekisterinpitäjä

Disturb Scandinavia Oy (y-tunnus 2381417-0)

Yhteystiedot:
Valiontie 2
94450 Keminmaa

Yhteystiedot rekisteriä koskevissa asioissa:

Puh. 020 730 6380
E-mail:info@disturb.fi

2. Rekisteröidyt

Rekisteriin kuuluvat Disturb Scandinavia Oy:n asiakkaat, jotka ovat rekisteröityneet verkkokaupan asiakkaiksi tai tehneet tilauksen. Rekisteriin kuuluvat myös ne henkilöt, jotka ovat ottaneet yhteyttä Disturb Scandinavia Oy:n asiakaspalveluun verkkokaupan, puhelimen tai sähköpostin välityksellä tai myymälässä ja jättäneet yhteystietonsa tilauksen tai yhteydenoton yhteydessä.

Uutiskirjeen tilanneiden sähköpostiosoitteet kerätään toiseen rekisteriin, jota käytetään uutiskirjeiden lähettämiseen ja markkinointiviestintään.

3. Rekisterin pitämisen peruste ja käyttötarkoitus

Henkilötietojen keräys ja käsittely perustuu:

  • asiakkaan antamaan suostumukseen
  • Disturbin ja asiakkaan väliseen rekisteröityyn asiakassuhteeseen
  • tilauksiin liittyvien velvoitteiden hoitamiseen

Henkilötietojen käsittelyn ja rekisterin käyttötarkoitus

Henkilötietoja käsitellään vain alla lueteltaviin, ennalta määriteltyihin tarkoituksiin:

  • asiakkuuden hoitamiseen ja yhteydenpidon helpottamiseen
  • tilausten käsittelyyn, toimitukseen ja arkistointiin
  • ostohistorian säilyttämiseen mahdollisia tuotepalautuksia tai takuukäsittelyjä varten
  • väärinkäytösten estämiseen
  • asiakaskokemuksen ja asiakaspalvelun laadun parantamiseen
  • yrityksen oman toiminnan ja palveluiden kehittämiseen
  • kohdennetun sisällön, viestinnän ja markkinoinnin tuottamiseen
  • tilastojen laatimiseen

4. Rekisteriin tallennettavat henkilötiedot

Asiakasrekisteri sisältää seuraavat tiedot:

  • Tunnistamistiedot, kuten etu- ja sukunimi
  • Yhteystiedot, kuten osoite, sähköpostiosoite ja puhelinnumero
  • Ostoshistoria: mm. tilatut tuotteet ja hintatiedot, toimitusosoite, valittu maksutapa ja toimitusehto
  • Kontaktihistoria ja tallenteet puhelimen, sähköpostin tai internetin välityksellä käydyistä keskusteluista

5. Rekisteröidyn oikeudet

Rekisteröidyllä on seuraavat oikeudet, joiden käyttämistä koskevat pyynnöt tulee tehdä osoitteeseen info@disturb.fi

Tarkastusoikeus

Rekisteröity voi tarkistaa tallentamamme henkilötiedot.

Oikeus tietojen oikaisemiseen

Rekisteröity voi pyytää oikaisemaan häntä koskevat virheelliset tai puutteelliset tiedot.

Vastustamisoikeus

Rekisteröity voi vastustaa henkilötietojen käsittelyä, mikäli kokee, että henkilötietoja on käsitelty lainvastaisesti.

Suoramarkkinointikielto

Rekisteröidyllä on oikeus kieltää tietojen käyttäminen suoramarkkinointiin.

Poisto-oikeus

Rekisteröidyllä on oikeus pyytää tietojen poistamista, jos tietojen käsittely ei ole tarpeen. Käsittelemme poistopyynnön, jonka jälkeen joko poistamme tiedot tai ilmoitamme perustellun syyn, miksi tietoja ei voida poistaa.

On huomioitava, että rekisterinpitäjällä voi olla lakisääteinen tai muu oikeus olla poistamatta pyydettyä tietoa. Rekisterinpitäjällä on velvollisuus säilyttää kirjanpitoaineisto Kirjanpitolaissa (luku 2, 10 §) määritellyn ajan (10 vuotta) mukaisesti. Tämän vuoksi kirjanpitoon liittyvää aineistoa ei voida poistaa ennen määräajan umpeutumista.

Suostumuksen peruuttaminen

Jos rekisteröityä koskeva henkilötietojen käsittely perustuu ainoastaan suostumukseen, eikä esim. asiakkuuteen tai jäsenyyteen, voi rekisteröity peruuttaa suostumuksen.

Rekisteröity voi valittaa päätöksestä tietosuojavaltuutetulle

Rekisteröidyllä on oikeus vaatia, että rajoitamme kiistanalaisten tietojen käsittelyä siksi aikaa, kunnes asia saadaan ratkaistua.

Valitusoikeus

Rekisteröidyllä on oikeus tehdä valitus tietosuojavaltuutetulle kantelu, jos hän kokee, että rikomme henkilötietoja käsitellessämme voimassa olevaa tietosuojalainsäädäntöä.

Tietosuojavaltuutetun yhteystiedot: www.tietosuoja.fi/fi/index/yhteystiedot.html

6. Säännönmukaiset tietolähteet

Asiakastiedot saadaan säännönmukaisesti:

  • Asiakkaan itse syöttämien tietojen perusteella asiakkaaksi rekisteröityessään tai tilausta tehdessään.
  • Asiakkaan itse tekemän yhteydenoton perusteella. Yhteydenotto voi tapahtua puhelimen, sähköpostin, chatin, Messengerin tai muun internetsovelluksen välityksellä.
  • Asiakkaalle toteutettavien käyttäjäkokemuskyselyiden tai -haastattelujen avulla
  • Asiakkaan itse syöttämien tietojen perusteella uutiskirjeen tilauksen yhteydessä

7. Säännönmukaiset tietojen luovutukset

Luovutamme joitakin välttämättömiä tietoja kolmansille osapuolille tilausten toimitukseen liittyvien velvollisuuksien täyttämiseksi. Näitä kolmansia osapuolia ovat:

  • logistiikkakumppanit, jotka toimittavat lähetykset asiakkaan valitsemaan paikkaan
  • maksunvälittäjäkumppanit
  • laskuoperaattorit
  • tuotteen toimittajat, kun kyse on suoratoimituksista
  • tulli, kun tuotteita ostetaan verottomana
  • perintäyhtiö, kun lasku erääntyy ja siirtyy perintään

Yhteistyökumppaniyritykset ovat sitoutuneet noudattamaan tietosuoja-asetuksen vaatimuksia.

Tarvittaessa luovutamme tietoja myös viranomaisten pyynnöstä, mikäli lainsäädäntö sitä vaatii.

8. Käsittelyn kesto

  • Henkilötietoja käsitellään pääsääntöisesti niin kauan, kuin asiakkuus on voimassa
  • Uutiskirjelistallemme rekisteröity pääsee poistumaan itse jokaisessa lähettämässämme uutiskirjeessä olevan linkin kautta.

Asiakas voi pyytää häntä koskevan henkilötiedon anonymisoimista tai poistamista rekistereistämme. Osalle tiedosta lainsäädäntö voi asettaa velvoitteita tiedon pidempiaikaiseen säilytykseen (mm. kirjanpitolaki sekä kuluttajansuojalaki).

9. Henkilötietojen käsittelijät

Henkilötietoihin on pääsy vain Disturb Scandinavia Oy:n omilla työntekijöillä, jotka on koulutettu käsittelemään henkilötietoja turvallisesti ja vastuullisesti. Pääsy henkilötietoihin on myös IT-tukihenkilöillä, joiden kanssa olemme tehneet sopimusjärjestelyn, joka takaa, että henkilötietoja käsitellään voimassa olevan tietosuojalainsäädännön mukaisesti ja muutoinkin asianmukaisesti.

Kaikki rekisterissä olevat henkilötiedot on suojattu asiattomalta pääsyltä ja palvelimien tietoturva on korkealla tasolla. Tulosteet ja arkistot säilytetään lukitussa ja turvakameroilla varustetussa tilassa, jonne on pääsy vain Disturb Scandinavia Oy:n omilla työntekijöillä.

10. Tietojen siirto EU:n ulkopuolelle

Henkilötietoja ei siirretä EU:n tai Euroopan talousalueen ulkopuolelle kuin poikkeustapauksissa. Poikkeustapauksia ovat vain EU:n ulkopuolelta tulleet tilaukset, jolloin kyseisen tilauksen toimitustiedot luovutetaan kuljetuspalveluyhtiölle toimituksen mahdollistamiseksi.

11. Evästeiden (”cookies”) käyttö

Disturb Scandinavia Oy:n verkkokaupoissa käytetään evästeitä (pieniä laitteeseen sijoitettuja tekstitiedostoja) tietojen keräämiseen. Evästeillä voidaan kerätä tietoja esimerkiksi miltä sivulta käyttäjä on siirtynyt osoitteeseen, mitä internetsivuja hän on selannut, mitä selainta käyttää sekä mikä hänen tietokoneensa IP-osoite on. Evästeiden avulla voimme muun muassa näyttää käyttäjän kiinnostuksen kohteisiin perustuvia mainoksia ja analysoida sitä, miten hyvin sivustomme ja verkkopalvelumme toimivat. Evästeiden kautta kerättyä tietoa hyödynnetään myös tilastointitarkoituksiin.

Evästeiden avulla kerättyjä tietoja ei yhdistetä asiakasrekisteritietoihin eikä käyttäjiä yksilöidä evästeiden avulla tehdyssä mainonnan kohdentamisessa.

Verkkokaupan asiakkailla on mahdollisuus estää evästeiden käyttö muuttamalla selaimensa asetuksia siten, että selain ei salli evästeiden tallentamista. Evästeiden käytön kieltäminen saattaa kuitenkin estää joidenkin verkkokaupan toiminnallisuuksien hyödyntämisen.

12. Automaattinen päätöksenteko ja profilointi

Emme käytä tietoja automaattiseen päätöksentekoon tai profilointiin.

13. Tietosuojaselosteen muuttaminen

Palvelumme kehittyessä ja lainsäädännön muuttuessa tai tarkentuessa pidätämme oikeuden muuttaa tätä tietosuojaselostetta. Merkittävistä tietosuojaselosteen muutoksista ilmoitetaan palveluun rekisteröityneille asiakkaille ehtojen päivityksen yhteydessä.

Tämä tietosuojaseloste korvaa aikaisemman rekisteriselosteemme.

Toimitusehdot

Suostumus henkilötietojesi käsittelyyn

Tekemällä tilauksen hyväksyt henkilötietojesi käyttämisen. Katso tietosuojaseloste tästä

Toimitusehdot lyhyesti:

  • Kaikki verkkokaupan hinnat sisältävät voimassa olevan arvonlisäveron.

  • Alle 18-vuotiaalla täytyy olla huoltajansa suostumus tilauksen tekemiseksi.

  • Tuotteillamme on 30 päivän ilmainen palautusoikeus. Sovita tuotetta ennen kuin irroitat tuotelaput.Palautettavan tuotteen tulee olla alkuperäisessä kunnossaan. Käytettyjen tai vaurioituneiden tuotteiden hintaa emme voi korvata. Huomioi tuotetta sovittaessasi, ettei siihen tartu tuoksuja, tahroja tai esim. eläinten karvoja. Mikäli tuotteen saadessasi huomaat siinä jotain kuljetuksen aikana syntyneitä vaurioita, ilmoitathan siitä viipymättä meille sopiaksesi vaihdosta tai palautuksesta.

  • Käsittelemme tilauksesi arkisin 24 tunnin kuluessa sen saapumisesta. Viikonloppuna tulleet tilaukset käsittelemme maanantaina. Ennen klo 14 saapuneet tilaukset lähetetään pääsääntöisesti samana päivänä. Kun tuotteet lähtevät kuljetukseen, saat sähköpostiisi tilauksen seurantanumeron.

  • Emme vastaa siitä, jos tilauksen toimitus estyy, vaikeutuu tai myöhästyy meidän vaikutusmahdollisuuksiemme ulkopuolella olevasta seikasta, kuten sodasta, luonnonmullistuksesta, vienti- tai tuontikiellosta, viranomaisen päätöksestä, yleisen liikenteen häiriintymisestä tai muusta vastaavasta Disturb-verkkokaupan toimintaa vaikeuttavasta tai estävästä toiminnasta.

Tarkemmat toimitusehdot:

Toimitusaika

Pyrimme aina mahdollisimman pikaiseen toimitukseen. Ennen klo 14saapuneet tilaukset lähetetään pääsääntöisesti samana päivänä. Kun tilauksesi lähtee matkaan, saat meiltä sähköpostitse tiedot lähetyksestä ja lähetystunnuksen, jolla voit seurata tilauksesi kulkua. Kun lähetys on saapunut perille noudettavaksi valitsemaasi toimipaikkaan, saat saapumisilmoituksen tekstiviestitse tai sähköpostitse. Tilausta noutaessasi tarvitset mukaan lähetystunnuksen ja henkilöllisyystodistuksen.

Toimitustavat

Tarjoamme asiakkaillemme nopeat ja edulliset toimitustavat. Kuljetuskumppanimme Matkahuolto ja Posti kuljettavat paketit joka puolelle Suomea 1-3 arkipäivässä.

  • Matkahuolto 4,95

Nouto valitsemastasi Matkahuollon toimi- tai pakettipisteestä (mm. K-kaupat, R-kioskit, Tokmannit ja monet muut yritykset), joita on lähes 2000 kautta maan. Nopeimmin tilaus saapuu Matkahuollon toimipisteisiin, mutta pakettipisteet tarjoavat pidemmät aukioloajat ja tiheämmän verkoston.

  • Postipaketti 4,95 €

Nouto valitsemastasi Postin pakettiautomaatista tai toimipisteestä. Saat saapumisilmoituksen tai lokerokoodin tekstiviestillä kun paketti on noudettavissa.

  • Posti Kotipaketti 9,95 €

Toimitus suoraan kotiovellesi sovittuna ajankohtana. Posti ottaa sinuun yhteyttä sopiakseen toimitusajankohdan, lähetys toimitetaan ilmoittamaasi osoitteeseen arkipäivisin.

  • Nouto Keminmaan myymälästä 0 €

Turvallisuus ja hyvä hygienia ovat tärkeitä. Tulethan myymälään vain terveenä ja puhtain käsin. Jos myymälässä on ruuhkaa, pyydämme ystävällisesti odottamaan rauhassa vuoroasi. Voit nopeuttaa asiointiasi tekemällä tilauksen valmiiksi ja valitsemalla toimitustavaksi Nouto Keminmaan myymälästä. Saat tekstiviestitse ilmoituksen, kun tilauksesi on valmis noudettavaksi.

Osoite: Valiontie 2, 94450 Keminmaa

Ennakkotilaustuotteet:

Jos tilauksellasi on sekä ennakkotilaustuotteita että heti varastossa olevia tuotteita, voit ostoskorissa tehdä valinnan, haluatko kaikki tuotteet samassa toimituksessa vai erikseen.
Jos haluat tilauksesi heti valmiina olevat tuotteet toimitettavan heti, ja jälkitoimitustuotteet myöhemmin ilmoitettuna ajankohtana, tilauksellesi lisätään myös jälkitoimituksen toimituskulut.


Huomioitavaa:

Noutamattomista paketeista aiheutuu Disturbille huomattavia kuluja. Lain nojalla (1211/2013) pidätämme oikeuden laskuttaa aiheutuneet kulut asiakkaalta, jos toimitettuja paketteja palautuu meille noutamattomina. Laskutettava kulu on 19 € per noutamaton paketti, sisältäen toimituskulut, palautuskulut ja käsittelykulut. Huomioithan pakettisi noutoajan, ja ilmoitathan meille, jos et pääse noutamaan pakettiasi noutoajan puitteissa.


Matkahuolto säilyttää toimituksia 7 vrk. Posti säilyttää toimituksia noutopisteissä ja pakettiautomaateissa 7 vrk.


Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Maksutavat

  • Avarda

Verkkokauppamme maksamisen tuottaa Avarda (Y-tunnus 2594352-3) yhteistyössä pankkien kanssa. Palvelun käyttö ei vaadi rekisteröitymistä tai lisämaksujen suorittamista. Kaikki tiedonsiirto ja rahaliikenne on SSL-suojattu eli kukaan ulkopuolinen ei voi nähdä tietojasi.

Lasku

Kun valitset maksutavaksi laskun, saat tilaamasi tuotteet ennen maksamista. Voit myös jakaa ostoksesi pienempiin osiin laskun saatuasi. Sinun on maksettava vähintään laskulla ilmoitettu vähimmäismäärä eräpäivään mennessä. Myöhästyneestä maksusuorituksesta peritään viiden euron muistutuslasku.

Tili

Voit myös jakaa ostoksesi pienempiin osiin pidemmälle maksuajalle. Saat kuukausittain tilinhoitoilmoituksen, jossa on kerrottu vaadittu vähimmäiserä. Voit milloin tahansa maksaa myös suurempia suorituksia tai koko avoinna olevan saldon kerralla pois ilman lisäkuluja.

Luottoehdot ja Vakiomuotoiset eurooppalaiset kuluttajaluottotiedot

Lisätietoja Lasku ja tili -maksutavoista

Verkkomaksu

Verkkomaksu on mahdollista OP:n, Aktian, Danske Bankin, Handelsbankenin, Nordean, Säästöpankin, S-pankin, POP-pankin ja Oma Säästöpankin asiakkaille. Maksaminen tapahtuu pankin sivuilla ja onnistuneen maksutapahtuman jälkeen istunto palautuu automaattisesti verkkokauppaamme.

Korttimaksu

Korttimaksu on mahdollista Visa, Visa Electron, Maestro sekä MasterCard -korteilla. Korttimaksun yhteydessä sinut ohjataan Netsin maksupalveluun, missä maksun voi suorittaa turvallisesti. Onnistuneen maksutapahtuman jälkeen istunto palautuu automaattisesti verkkokauppaamme.

MobilePay

Mobilepay on korttimaksuun perustuva maksu, jossa maksu viimeistellään Mobilepay-sovelluksessa. Valitsemalla Mobilepayn, sinut ohjataan Netsin maksukorttipalveluun, missä maksun voi suorittaa turvallisesti. Netsin maksukorttipalvelussa annat puhelinnumerosi, avaat Mobilepay-sovelluksen matkapuhelimeltasi, jossa voit hyväksyä ja viimeistellä maksun. Onnistuneen maksutapahtuman jälkeen istunto palautuu automaattisesti verkkokauppaamme. Maksunsaajana näkyy Avarda, joka huolehtii verkkokauppamme maksunvälityksestä.

Kysymyksiä maksamiseen liittyvissä asioissa?

Luotonmyöntäjä Avarda auttaa sinua kaikissa ostoksen maksamiseen liittyvissä asioissa.

www.avarda.com/fi

  • Paypal

Voi suorittaa maksusi myös kätevästi ja vaivattomasti Paypal maksuna.

Palautusoikeus ja tuotevaihdot

Palautukset Suomessa

Kaikilla tuotteillamme on täysi 30 vuorokauden ilmainen palautusoikeus.

Sovita tuotetta ennen kuin irroitat tuotelaput.Palautettavan tuotteen tulee olla alkuperäisessä kunnossaan. Käytettyjen tai vaurioituneiden tuotteiden hintaa emme voi korvata. Huomioi tuotetta sovittaessasi, ettei siihen tartu tuoksuja, tahroja tai esim. eläinten karvoja. Mikäli tuotteen saadessasi huomaat siinä jotain kuljetuksen aikana syntyneitä vaurioita, ilmoitathan siitä viipymättä meille sopiaksesi vaihdosta tai palautuksesta.

Lähetä meille sähköinen palautuslomake, jolloin palautuksesi käsittely hoituu sujuvasti.

Jos olet rekisteröitynyt asiakkaaksi verkkokauppaamme, voit lähettää sähköisen palautuslomakkeen Asiakastililtäsi, kohdasta Ilmoitus palautuksesta.
Jos et ole rekisteröitynyt, voit lähettä sähköisen palautuslomakkeen myös kohdasta Asiakaspalvelu, Palautukset.

Voit käyttää palautukseen samaa uudelleensuljettavaa toimituspussia, jossa sait tilauksesi.
Pussi tulee avata ohjeiden mukaan, jotta sen voi sulkea palautusta varten uudelleen.

  • PALAUTUKSET POSTIN KAUTTA:


Käytä tilauksesi mukana saamaasi Customer return- osoitetarraa. Jos sinulla ei ole tarraa, toimita palautuspaketti Postin toimipisteeseen virkailijalle, ja ilmoita sopimustunnuksemme, jonka löydät tilauskuittisi kääntöpuolelta.
Laita tilauskuitti palautuspakettiin mukaan.
Jos noudit tilauksesi Postin toimipisteestä, toimita palautuspaketti postiin virkailijalle.
Jos noudit tilauksesi Postin Pakettiautomaatista, toimita palautuspaketti samaan automaattiin. Tarvitset tekstiviestitse saamasi koodin, jolla sait luukun tilausta noutaessasi auki.
Säilytä palautuksestasi kuitti.

  • PALAUTUKSET MATKAHUOLLON KAUTTA:

Laita tilauskuitti palautuspakettiin mukaan. Voit palauttaa asiakaspalautuksesi mihin tahansa Matkahuollon noutopisteistä.
Palautusta viedessäsi tarvitset Disturbin palautustunnuksen, jonka löydät tilauskuittisi kääntöpuolelta. Säilytä palautuksestasi kuitti.

Huom! Valitettavasti palautus Matkahuollon pakettiautomaatin kautta ei ole toistaiseksi mahdollista.

Säilytä palautuksestasi kuitti! Huomioithan, että olet asiakkaana itse vastuussa palautuksestasi kunnes olemme sen vastaanottaneet käsittelyymme. Korvaamme kadonneiden tuotteiden hinnan vain kuittia vastaan.


Palauttaminen on ilmaista. Huomioithan kuitenkin, että ilmaisten toimitusten raja on 80 €. Jos tilauksesi arvoksi palautuksen jälkeen jää alle 80 €, tilaukselle lisätään toimituskulut 4,95€, mikäli tilauksesi toimitettiin Matkahuollon kautta.

Palautusaikaa on 30 vuorokautta siitä laskien, kun tilaus on vastaanotettu.
Palautuspaketti matkaa meille 2-4 arkipäivää.
Palautukset käsitellään n. 3 arkipäivän sisällä paketin saapumisesta.

Mikäli käytät Paypal- maksutapaa, palautusten hinta palautetaan Paypal-tilillesi.

Ensimmäisestä palautuksesta ja vaihdosta aiheutuvat toimituskulut menevät kokonaisuudessaan Disturbin piikkiin. Jos vaihdat tai palautat samalta tilaukselta tuotteita useammin kuin kerran, seuraavista vaihdoista tai palautuksista aiheutuvat toimituskulut maksat asiakkaana itse.

Vaihto


Voit halutessasi vaihtaa tuotteen veloituksetta joko eri kokoon, tai kokonaan toiseen tuotteeseen. Mikäli uusi tuote on kalliimpi, sinun tulee maksaa erotus. Me korvaamme erotuksen, jos uusi tuote on ensimmäistä halvempi.

Lähetä meille sähköinen palautuslomake, jolloin palautuksesi käsittely hoituu sujuvasti.
Jos olet rekisteröitynyt asiakkaaksi verkkokauppaamme, voit lähettää sähköisen palautuslomakkeen Asiakastililtäsi, kohdasta Ilmoitus palautuksesta.
Jos et ole rekisteröitynyt, voit lähettää sähköisen palautuslomakkeen kohdasta Asiakaspalvelu, Palautukset.

Laita palautuspakettiin mukaan tilauskuitti.



TALLETUS ASIAKASTILILLE


Mikäli olet rekisteröitynyt asiakkaamme, voit halutessasi valita, että palautuksesi summa talletetaan asiakastilisi krediitteihin. Näin summa on käytettävissäsi seuraavaan tilaukseesi. Asiakastilillesi kertyneet krediitit näkyvät ostoskorissasi, kun kirjaudut verkkokauppaamme tunnuksillasi.

Trustmary Reviews