Valittu määrä ylitti varastosaldon

Ladataan...

Asiakaspalvelu

Palautuslomake

Hyvä asiakas,

Lähetäthän meille sähköisen palautuslomakkeen, jos haluat palauttaa tai vaihtaa tuotteita.

Jos olet rekisteröitynyt asiakas, ja teit tilauksen kirjautuneena verkkokauppaamme,
tee ilmoitus palautuksesta valitsemalla Asiakastili > Ilmoitus palautuksesta
> valitse tilaus, jonka haluat palauttaa osittain tai kokonaan.

Palautus kohdistuu näin automaattisesti oikeaan tilausnumeroon ja nopeutat palautuksen käsittelyä.

Suora linkki: Ilmoitus palautuksesta


Halutessasi voit käyttää myös alla olevaa lomaketta.

Asiakaspalautuslomake

Hyvä kirjautunut asiakas,


Lähetä meille ilmoitus palautuksesta käyttämällä alla olevaa lomaketta.

Palautus kohdistuu näin oikeaan tilaukseen ja nopeutat palautuksen käsittelyä.

Asiakaspalautuslomake

* Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.

Tuotteen nimi
Lisää tuoterivi

* Mikäli tilauksellasi oli maksutapana Avarda-lasku tai -osamaksu, kuittaamme palautuksen laskultasi.

* Maksaessasi verkkopankilla tai luottokortilla, tulee palautus suoraan käyttämällesi maksutavalle Avardan kautta.

* Jos maksoit tilauksesi Paypalin kautta, palautamme rahat Paypal-tilillesi.

Tuotelappujen irroitus on ostopäätös! Emme ole velvollisia korvaamaan tuotetta, joka ei ole alkuperäisessä kunnossaan, tai josta tuotelaput on irroitettu.

Palautukset tulee toimittaa meille käyttäen samaa toimitustapaa, jonka valitsit tilauksellesi.

PALAUTUKSET MATKAHUOLLON KAUTTA:
Voit käyttää palautukseen samaa uudelleensuljettavaa toimituspussia, jossa sait tilauksesi.
Pussi tulee avata ohjeiden mukaan, jotta sen voi sulkea palautusta varten uudelleen.

Rekisteröidy / kirjaudu Matkahuollon järjestelmään ja klikkaa palaututettavan toimituksen seurantakoodia. Sen jälkeen valitse "Palauta" ja kirjoita kenttään palautustunnuksemme. Löydät tunnuksen tilauskuittisi kääntöpuolelta.

Laita tilauskuitti palautuspakettiin mukaan. Voit viedä paketin ohjeiden mukaisesti joko pakettiautomaattin tai noutopisteeseen.

Mikäli palautat asiakaspalautuspaketin rekisteröitymättä Matkahuollon järjestelmään, tällöin palautus ei onnistu automaattiin. Tarvitset palautusta varten noutopisteessä Disturbin palautustunnuksen. Löydät tunnuksen tilauskuittisi kääntöpuolelta.
Säilytä palautuksestasi kuitti.


PALAUTUKSET POSTIN KAUTTA:
Voit käyttää palautukseen samaa uudelleensuljettavaa toimituspussia, jossa sait tilauksesi.
Pussi tulee avata ohjeiden mukaan, jotta sen voi sulkea palautusta varten uudelleen.

Toimita palautuspaketti Postin toimipisteeseen virkailijalle. Kerro, että kyseessä on asiakaspalautus ja ilmoita sopimustunnuksemme. Löydät tunnuksen tilauskuittisi kääntöpuolelta sekä asiakastililtäsi.

Jos palautat Postin pakettiautomaattiin, aktivoi Postin sivuilla palautus: https://www.posti.fi/fi/henkiloille/paketit-ja-seuranta/palauta-paketti

Helposti-koodin avulla pystyt palauttamaan paketin haluamaasi automaattiin.


Säilytä palautuksestasi kuitti.

Lähetä meille sähköinen palautuslomake, jolloin palautuksesi käsittely hoituu sujuvasti.
Jos olet rekisteröitynyt asiakkaaksi verkkokauppaamme, voit lähettää sähköisen palautuslomakkeen Asiakastililtäsi, kohdasta Ilmoitus palautuksesta.
Jos et ole rekisteröitynyt, voit lähettää sähköisen palautuslomakkeen myös kohdasta Asiakaspalvelu, Palautukset.
Voit myös ilmoittaa vaihdosta tai palautuksesta asiakaspalveluumme sähköpostitse: info@disturb.fi.

Käytä tilauksesi mukana saamaasi palautustarraa. Sulje palautuspussi huolellisesti, ja liimaa palautuspussin päälle palautusosoitetarra. Toimita palautuspussi toimipisteeseen.
Säilytä palautuksestasi kuitti.

Jos haluat palauttaa tuotteita, asiakkaana maksat palautuspaketin postituskulut. Huomioimme palautuskulut palautustasi käsitellessä.

Asiakaspalautusten toimitusosoite: Disturb Scandinavia Oy, Valiontie 2, 94450 Keminmaa, Suomi.

Jos haluat vaihtaa tuotteita, ole hyvä ja tee uusi tilaus tuotteista, jotka haluat vaihdossa. Korvaamme sinulle palauttamiesi tuotteiden hinnan, kun palautuspakettisi on saapunut asiakaspalveluumme käsiteltäväksi.

Tuotelappujen irroitus on ostopäätös! Emme ole velvollisia korvaamaan tuotetta, joka ei ole alkuperäisessä kunnossaan, tai josta tuotelaput on irroitettu.

Palautukset tulee toimittaa meille käyttäen samaa toimitustapaa, jonka valitsit tilauksellesi.

PALAUTUKSET MATKAHUOLLON KAUTTA:
Voit käyttää palautukseen samaa uudelleensuljettavaa toimituspussia, jossa sait tilauksesi.
Pussi tulee avata ohjeiden mukaan, jotta sen voi sulkea palautusta varten uudelleen. Voit palauttaa asiakaspalautuksesi mihin tahansa Matkahuollon noutopisteistä (löytyy K-marketeista, osasta R-Kioskeja ja Matkahuollon omista pisteistä).
Palautusta viedessäsi tarvitset Disturbin palautustunnuksen. Löydät tunnuksen tilauskuittisi kääntöpuolelta.
Säilytä palautuksestasi kuitti.


PALAUTUKSET POSTIN KAUTTA:
Voit käyttää palautukseen samaa uudelleensuljettavaa toimituspussia, jossa sait tilauksesi ja Customer return- osoitetarraa.
Pussi tulee avata ohjeiden mukaan, jotta sen voi sulkea palautusta varten uudelleen.
Toimita palautuspaketti joko postiin virkailijalle, tai Pakettiautomaattiin.
Säilytä palautuksestasi kuitti.

PALAUTUS KIRJEPOSTILLE:
Jos vastaanotit tilauksesi kirjepostina suoraan kotiin, voit jättää asiakaspalautuksen Postin toimipisteeseen.
Postin toimipisteessä ilmoita sopimustunnuksemme, sekä kyseessä olevan asiakaspalautus Disturb Scandinavia Oy:lle. Löydät tunnuksen tilauskuittisi kääntöpuolelta. Säilytä palautuksestasi kuitti.

Trustmary Reviews