Valittu määrä ylitti varastosaldon

Ladataan...

Asiakaspalvelu

18.11.2019

DSTRB Lonkero saatavilla!

Lue lisää

27.04.2019

Disturb goes Panimo!

Lue lisää

07.11.2019

Pidennetty maksu- ja palautusaika

Lue lisää

11.11.2019

Disturb mukana auttamassa vähävaraisia lapsiperheitä

Lue lisää

14.2.2019

Disturb tekee hyvää <3

Lue lisää

31.5.2018

Disturb on Suomen paras verkkokauppa!

Lue lisää

16.10.2018

ILTALEHTI: Tiina, 31, perusti opiskelijayksiössään miljoonabisneksen, johon ei aluksi uskonut kukaan

Lue lisää

8.6.2018

Lapin nuori yrittäjä 2018 on Tiina Skinnari

Lue lisää

03.11.2018

Team Disturb pikku-pikkujouluissa!

Lue lisää

25.6.2018

Disturb maailmanympärysmatkalle Sini Ariell Bondsin perheen kanssa

Lue lisää

12.6.2018

Disturb & Aavedata

Lue lisää

19.6.2018

Disturb mukana Midsummer Specialissa!

Lue lisää

Asiakaspalvelumme

email: info@disturb.fi
puh. / whatsapp: +358 9 4245 1512 (ark. klo 8-16)
Verkkosivuillamme toimii myös livechat! (ark. klo 8-16)


Noutomyymälämme

Valiontie 2, 
94450 Keminmaa

Huom! Poikkeus noutokäytäntöön, sillä asiakkaidemme ja henkilökuntamme turvallisuus on meille kaikkein tärkeintä. Turvallisuuden takaamiseksi ja koronaviruksen leviämisen estämiseksi Keminmaan myymälästä vain ennalta maksettujen tilausten nouto. Jos sinulla on odottava myymälätilaus, jota olet tulossa noutamaan, soita numeroon +358 9 4245 1512 (arkisin klo 8-16) niin tulemme avaamaan oven. Poikkeusaikana ei sovitusmahdollisuutta, ei käteismaksua. Kaikki verkkokaupan toiminnot säilyvät ennallaan.

 

 

 

Voit jättää palautetta alla olevalla lomakkeella.

TOIMITUSTAVAT

MATKAHUOLTO

Toimitus- ja käsittelykulu: 3,95 €

(yli 80 € tilauksiin Matkahuollon toimitus veloituksetta!)


POSTI

Posti toimipisteeseen tai pakettiautomaattiin Suomessa, toimitus- ja käsittelykulu: 3,95 €
Postin kotiinkuljetus Suomessa, toimitus- ja käsittelykulu: nyt 3,95 € (norm. 9,95 €). Minimitilaus 25 €.

Posti EU- alueella: 3,95 € - 20 € 


NOUTO

Nouto varastoltamme Keminmaalta : 0 €
Osoite: Valiontie 2, 94450 Keminmaa

Huom! Poikkeus noutokäytäntöön, sillä asiakkaidemme ja henkilökuntamme turvallisuus on meille kaikkein tärkeintä. Turvallisuuden takaamiseksi ja koronaviruksen leviämisen estämiseksi Keminmaan myymälästä vain ennalta maksettujen tilausten nouto. Jos sinulla on odottava myymälätilaus, jota olet tulossa noutamaan, soita numeroon +358 9 4245 1512 (arkisin klo 8-16) niin tulemme avaamaan oven. Poikkeusaikana ei sovitusmahdollisuutta, ei käteismaksua. Kaikki verkkokaupan toiminnot säilyvät ennallaan.


Lisätietoja löydät täältä.

 

TILAUSTEN TOIMITUS

Tilauksesi laitetaan matkaan joko tilauspäivänä, tai tilauksen tekoa seuraavana arkipäivänä.
Toimitusaika valitsemaasi noutopaikkaan on 1-3 arkipäivää. Emme vastaa Matkahuollon tai Postin kuljetuksesta johtuvista viivästyksistä. 


Kun tilauksesi lähtee matkaan, saat meiltä sähköpostitse tiedot lähetyksestä ja lähetystunnuksen, jolla voit seurata tilauksesi kulkua. Kun lähetys on saapunut perille noudettavaksi valitsemaasi toimipaikkaan, saat saapumisilmoituksen tekstiviestitse tai sähköpostitse. Tilausta noutaessasi tarvitset mukaan lähetystunnuksen ja henkilöllisyystodistuksen.

Löydät lisätietoa Matkahuollon palveluista täältä.

Lisätietoja Postin palveluista löydät täältä.

Jos tilaat Ruotsissa ja haluat tilauksesi toimitettavan Ruotsiin, siirry tilaamaan osoitteeseen www.disturb.se.

Ennakkotilaustuotteet:

Jos tilauksellasi on sekä ennakkotilaustuotteita että heti varastossa olevia tuotteita, voit ostoskorissa tehdä valinnan, haluatko kaikki tuotteet samassa toimituksessa vai erikseen.
Jos haluat tilauksesi heti valmiina olevat tuotteet toimitettavan heti, ja jälkitoimitustuotteet myöhemmin ilmoitettuna ajankohtana, tilauksellesi lisätään myös jälkitoimituksen toimituskulut. 


Huomioitavaa:

Noutamattomista paketeista aiheutuu Disturbille huomattavia kuluja. Lain nojalla (1211/2013) pidätämme oikeuden laskuttaa aiheutuneet kulut asiakkaalta, jos toimitettuja paketteja palautuu meille noutamattomina. Laskutettava kulu on 19 € per noutamaton paketti, sisältäen toimituskulut, palautuskulut ja käsittelykulut. Huomioithan pakettisi noutoajan, ja ilmoitathan meille, jos et pääse noutamaan pakettiasi noutoajan puitteissa.


Matkahuolto säilyttää toimituksia 14 vrk. Posti säilyttää toimituksia noutopisteissä ja pakettiautomaateissa 7 vrk.


Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.


VAIHTO- JA PALAUTUSOIKEUS

1. Palautukset Suomessa

Sovita tuotetta ennen kuin irroitat tuotelaput.
Palautettavan tuotteen tulee olla alkuperäisessä kunnossaan. Käytettyjen tai vaurioituneiden tuotteiden hintaa emme voi korvata. Huomioi tuotetta sovittaessasi, ettei siihen tartu tuoksuja, tahroja tai esim. eläinten karvoja. 
Mikäli tuotteen saadessasi huomaat siinä jotain kuljetuksen aikana syntyneitä vaurioita, ilmoitathan siitä viipymättä meille sopiaksesi vaihdosta tai palautuksesta.

Lähetä meille sähköinen palautuslomake, jolloin palautuksesi käsittely hoituu sujuvasti.
 
Jos olet rekisteröitynyt asiakkaaksi verkkokauppaamme, voit lähettää sähköisen palautuslomakkeen Asiakastililtäsi, kohdasta Ilmoitus palautuksesta.
Jos et ole rekisteröitynyt, voit lähettä sähköisen palautuslomakkeen myös kohdasta Asiakaspalvelu, Palautukset.

Voit käyttää palautukseen samaa uudelleensuljettavaa toimituspussia, jossa sait tilauksesi.
Pussi tulee avata ohjeiden mukaan, jotta sen voi sulkea palautusta varten uudelleen.

PALAUTUKSET POSTIN KAUTTA:
Käytä tilauksesi mukana saamaasi Customer return- osoitetarraa. Jos sinulla ei ole tarraa, toimita palautuspaketti Postin toimipisteeseen virkailijalle, ja ilmoita sopimustunnuksemme: 630944.
Laita tilauskuitti palautuspakettiin mukaan. 
Jos noudit tilauksesi Postin toimipisteestä, toimita palautuspaketti postiin virkailijalle.
Jos noudit tilauksesi Postin Pakettiautomaatista, toimita palautuspaketti samaan automaattiin. Tarvitset tekstiviestitse saamasi koodin, jolla sait luukun tilausta noutaessasi auki.
Säilytä palautuksestasi kuitti.

PALAUTUKSET MATKAHUOLLON KAUTTA:
Laita tilauskuitti palautuspakettiin mukaan. Voit palauttaa asiakaspalautuksesi mihin tahansa Matkahuollon noutopisteistä.
Palautusta viedessäsi tarvitset Disturbin palautustunnuksen: 9521035.
Säilytä palautuksestasi kuitti.

Huom! Valitettavasti palautus Matkahuollon pakettiautomaatin kautta ei ole toistaiseksi mahdollista.

 

Säilytä palautuksestasi kuitti! Huomioithan, että olet asiakkaana itse vastuussa palautuksestasi kunnes olemme sen vastaanottaneet käsittelyymme. Korvaamme kadonneiden tuotteiden hinnan vain kuittia vastaan.


Palauttaminen on ilmaista. Huomioithan kuitenkin, että ilmaisten toimitusten raja on 80 €. Jos tilauksesi arvoksi palautuksen jälkeen jää alle 80 €, tilaukselle lisätään toimituskulut 3,95€, mikäli tilauksesi toimitettiin Matkahuollon kautta.

Palautusaikaa on 30 vuorokautta siitä laskien, kun tilaus on vastaanotettu.
Palautuspaketti matkaa meille 2-4 arkipäivää.
Palautukset käsitellään n. 3 arkipäivän sisällä paketin saapumisesta.

Palautusten hyvitys tulee Klarnan kautta ja käsittelyajat vaihtelevat maksutavasta riippuen. Mikäli herää kysymyksiä, voit olla suoraan yhteyksissä Klarnan asiakaspalveluun joko puhelimitse +358 9 425 99 771 tai Klarna-sovelluksen kautta.

Mikäli käytät Paypal- maksutapaa, palautusten hinta palautetaan Paypal-tilillesi.

Ensimmäisestä palautuksesta ja vaihdosta aiheutuvat toimituskulut menevät kokonaisuudessaan Disturbin piikkiin. Jos vaihdat tai palautat samalta tilaukselta tuotteita useammin kuin kerran, seuraavista vaihdoista tai palautuksista aiheutuvat toimituskulut maksat asiakkaana itse. 

 

VAIHTO:
Voit halutessasi vaihtaa tuotteen veloituksetta joko eri kokoon, tai kokonaan toiseen tuotteeseen. Mikäli uusi tuote on kalliimpi, sinun tulee maksaa erotus. Me korvaamme erotuksen, jos uusi tuote on ensimmäistä halvempi.

Lähetä meille sähköinen palautuslomake, jolloin palautuksesi käsittely hoituu sujuvasti.
Jos olet rekisteröitynyt asiakkaaksi verkkokauppaamme, voit lähettää sähköisen palautuslomakkeen Asiakastililtäsi, kohdasta Ilmoitus palautuksesta.
Jos et ole rekisteröitynyt, voit lähettää sähköisen palautuslomakkeen kohdasta Asiakaspalvelu, Palautukset.

Laita palautuspakettiin mukaan tilauskuitti.



TALLETUS ASIAKASTILILLE:
Mikäli olet rekisteröitynyt asiakkaamme, voit halutessasi valita, että palautuksesi summa talletetaan asiakastilisi krediitteihin. Näin summa on käytettävissäsi seuraavaan tilaukseesi. Asiakastilillesi kertyneet krediitit näkyvät ostoskorissasi, kun kirjaudut verkkokauppaamme tunnuksillasi.

 

2. Palautukset Virossa

Lähetä meille sähköinen palautuslomake, jolloin palautuksesi käsittely hoituu sujuvasti.
Jos olet rekisteröitynyt asiakkaaksi verkkokauppaamme, voit lähettää sähköisen palautuslomakkeen Asiakastililtäsi, kohdasta Ilmoitus palautuksesta.
Jos et ole rekisteröitynyt, voit lähettää sähköisen palautuslomakkeen kohdasta Asiakaspalvelu, Palautukset.

Voit myös ilmoittaa palautuksesta asiakaspalveluumme sähköpostitse: info@disturb.fi.

Palautukseen voit käyttää samaa toimituspussia, jossa sait tilauksesi.

Jos valitsit tilauksesi toimitustavaksi toimituksen pakettiautomaattiin:

Toimita palautuspussi pakettiautomaattiin 14 vrk kuluessa tilauksen noudosta.
Saat tilauksesi mukana palautusosoitetarran. Laita palautettava tuote palautuspussiin. Sulje palautuspussi huolellisesti, ja liimaa palautuspussin päälle palautusosoitetarra. Toimita palautuspussi pakettiautomaattiin, ja seuraa pakettiautomaatin ohjeita. Säilytä palautuksestasi kuitti.


Jos valitsit tilauksesi toimitustavaksi toimituksen postin toimipisteeseen:
Käytä tilauksesi mukana saamaasi palautustarraa. Sulje palautuspussi huolellisesti, ja liimaa palautuspussin päälle palautusosoitetarra. Toimita palautuspussi toimipisteeseen.
Säilytä palautuksestasi kuitti.


Palautusaikaa on 30 vuorokautta siitä laskien, kun tilaus on vastaanotettu. Palautuksesi käsitellään, kun se on saapunut Postin kuljetuksessa asiakaspalveluumme. Palautuspaketti matkaa meille 2-6 arkipäivää. Emme vastaa Postin kuljetuksesta aiheutuvista viivästyksistä.

Palautuksista aiheutuvat postituskulut 10€ maksat asiakkaana itse. Huomioimme tämän summan palautusta käsitellessä.

Muista ottaa palautuksesta kuitti, jolla voit todistaa luovuttaneesi palautettavan tuotteen postin kuljetettavaksi. Huomioithan, että asiakkaana olet itse vastuussa palautuksestasi kunnes olemme palautuksen vastaanottaneet. Korvaamme kadonneiden tuotteiden hinnan vain kuittia vastaan.

3. Palautukset Ruotsissa

Siirry tekemään tilaus osoitteeseen www.disturb.se.

4. Palautukset Suomen, Viron ja Ruotsin ulkopuolella 

Lähetä meille sähköinen palautuslomake, jolloin palautuksesi käsittely hoituu sujuvasti.
Jos olet rekisteröitynyt asiakkaaksi verkkokauppaamme, voit lähettää sähköisen palautuslomakkeen Asiakastililtäsi, kohdasta Ilmoitus palautuksesta.
Jos et ole rekisteröitynyt, voit lähettää sähköisen palautuslomakkeen myös kohdasta Asiakaspalvelu, Palautukset.
Voit myös ilmoittaa vaihdosta tai palautuksesta asiakaspalveluumme sähköpostitse: info@disturb.fi.

Jos haluat palauttaa tuotteita, asiakkaana maksat palautuspaketin postituskulut. Huomioimme 10€ palautuskulun palautustasi käsitellessä.

Asiakaspalautusten toimitusosoite: Disturb Scandinavia Oy, Valiontie 2, 94450 Keminmaa, Suomi.

Jos haluat vaihtaa tuotteita, ole hyvä ja tee uusi tilaus tuotteista, jotka haluat vaihdossa. Korvaamme sinulle palauttamiesi tuotteiden hinnan, kun palautuspakettisi on saapunut asiakaspalveluumme käsiteltäväksi.

Hyvä asiakas,

Lähetäthän meille sähköisen palautuslomakkeen, jos haluat palauttaa tai vaihtaa tuotteita.

Jos olet rekisteröitynyt asiakas, ja teit tilauksen kirjautuneena verkkokauppaamme,
tee ilmoitus palautuksesta valitsemalla Asiakastili > Ilmoitus palautuksesta
> valitse tilaus, jonka haluat palauttaa osittain tai kokonaan.

Palautus kohdistuu näin automaattisesti oikeaan tilausnumeroon ja nopeutat palautuksen käsittelyä.

Suora linkki: Ilmoitus palautuksesta


Halutessasi voit käyttää myös alla olevaa lomaketta.

Asiakaspalautuslomake

Hyvä asiakas,

Lähetäthän meille sähköisen palautuslomakkeen, jos haluat palauttaa tai vaihtaa tuotteita.

Jos olet rekisteröitynyt asiakas, ja teit tilauksen kirjautuneena verkkokauppaamme,
tee ilmoitus palautuksesta valitsemalla Asiakastili > Ilmoitus palautuksesta
> valitse tilaus, jonka haluat palauttaa osittain tai kokonaan.

Palautus kohdistuu näin automaattisesti oikeaan tilausnumeroon ja nopeutat palautuksen käsittelyä.

Suora linkki: Ilmoitus palautuksesta


Halutessasi voit käyttää myös alla olevaa lomaketta.

Asiakaspalautuslomake

* Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.

Tuotteen nimi
Lisää tuoterivi

* Mikäli tilauksellasi oli maksutapana Klarna-lasku, kuittaamme palautuksen laskultasi.

* Maksaessasi verkkopankilla tai luottokortilla, tulee palautus suoraan käyttämällesi maksutavalle Klarnan kautta.

* Jos maksoit tilauksesi Paypalin kautta, palautamme rahat Paypal-tilillesi.

 

Tuotelappujen irroitus on ostopäätös! Emme ole velvollisia korvaamaan tuotetta, joka ei ole alkuperäisessä kunnossaan, tai josta tuotelaput on irroitettu.

 

Palautukset tulee toimittaa meille käyttäen samaa toimitustapaa, jonka valitsit tilauksellesi.

PALAUTUKSET MATKAHUOLLON KAUTTA:
Voit käyttää palautukseen samaa uudelleensuljettavaa toimituspussia, jossa sait tilauksesi.
Pussi tulee avata ohjeiden mukaan, jotta sen voi sulkea palautusta varten uudelleen. Voit palauttaa asiakaspalautuksesi mihin tahansa Matkahuollon noutopisteistä (löytyy K-Marketeista, osasta R-Kioskeja ja Matkahuollon omista pisteistä).
Palautusta viedessäsi tarvitset Disturbin palautustunnuksen: 9521035.
Säilytä palautuksestasi kuitti.

Huom! Valitettavasti palautus Matkahuollon pakettiautomaatin kautta ei ole toistaiseksi mahdollista.


PALAUTUKSET POSTIN KAUTTA:
Voit käyttää palautukseen samaa uudelleensuljettavaa toimituspussia, jossa sait tilauksesi ja Customer return- osoitetarraa.
Pussi tulee avata ohjeiden mukaan, jotta sen voi sulkea palautusta varten uudelleen.
Toimita palautuspaketti joko postiin virkailijalle, tai Pakettiautomaattiin.
Säilytä palautuksestasi kuitti.

 

Lähetä meille sähköinen palautuslomake, jolloin palautuksesi käsittely hoituu sujuvasti.
Jos olet rekisteröitynyt asiakkaaksi verkkokauppaamme, voit lähettää sähköisen palautuslomakkeen Asiakastililtäsi, kohdasta Ilmoitus palautuksesta.
Jos et ole rekisteröitynyt, voit lähettää sähköisen palautuslomakkeen myös kohdasta Asiakaspalvelu, Palautukset.
Voit myös ilmoittaa vaihdosta tai palautuksesta asiakaspalveluumme sähköpostitse: info@disturb.fi.

Käytä tilauksesi mukana saamaasi palautustarraa. Sulje palautuspussi huolellisesti, ja liimaa palautuspussin päälle palautusosoitetarra. Toimita palautuspussi toimipisteeseen.
Säilytä palautuksestasi kuitti.

Mikäli vastaanotit tilauksesi UPS:in kautta, olethan yhteydessä Asiakaspalveluumme, saadaksesi palautustarran UPS-lähetyksellesi.

Jos haluat palauttaa tuotteita, asiakkaana maksat palautuspaketin postituskulut. Huomioimme 10€ palautuskulun palautustasi käsitellessä.

Asiakaspalautusten toimitusosoite: Disturb Scandinavia Oy, Valiontie 2, 94450 Keminmaa, Suomi.

Jos haluat vaihtaa tuotteita, ole hyvä ja tee uusi tilaus tuotteista, jotka haluat vaihdossa. Korvaamme sinulle palauttamiesi tuotteiden hinnan, kun palautuspakettisi on saapunut asiakaspalveluumme käsiteltäväksi.

* Mikäli tilauksellasi oli maksutapana Klarna-lasku, kuittaamme palautuksen laskultasi.

* Maksaessasi verkkopankilla tai luottokortilla, tulee palautus suoraan käyttämällesi maksutavalle Klarnan kautta.

* Jos maksoit tilauksesi Paypalin kautta, palautamme rahat Paypal-tilillesi.

 

Tuotelappujen irroitus on ostopäätös! Emme ole velvollisia korvaamaan tuotetta, joka ei ole alkuperäisessä kunnossaan, tai josta tuotelaput on irroitettu.

 

Palautukset tulee toimittaa meille käyttäen samaa toimitustapaa, jonka valitsit tilauksellesi.

PALAUTUKSET MATKAHUOLLON KAUTTA:
Voit käyttää palautukseen samaa uudelleensuljettavaa toimituspussia, jossa sait tilauksesi.
Pussi tulee avata ohjeiden mukaan, jotta sen voi sulkea palautusta varten uudelleen. Voit palauttaa asiakaspalautuksesi mihin tahansa Matkahuollon noutopisteistä (löytyy K-Marketeista, osasta R-Kioskeja ja Matkahuollon omista pisteistä).
Palautusta viedessäsi tarvitset Disturbin palautustunnuksen: 9521035.
Säilytä palautuksestasi kuitti.

Huom! Valitettavasti palautus Matkahuollon pakettiautomaatin kautta ei ole toistaiseksi mahdollista.


PALAUTUKSET POSTIN KAUTTA:
Voit käyttää palautukseen samaa uudelleensuljettavaa toimituspussia, jossa sait tilauksesi ja Customer return- osoitetarraa.
Pussi tulee avata ohjeiden mukaan, jotta sen voi sulkea palautusta varten uudelleen.
Toimita palautuspaketti joko postiin virkailijalle, tai Pakettiautomaattiin.
Säilytä palautuksestasi kuitti.

 

Rekisteröidy asiakkaaksi verkkokauppaamme, ja syötä asiakastietoihisi
omat mittasi. Saat suositukset koon valintaan mittojesi perusteella kaikista tuotteista, joista
koko-opas löytyy. Päivitämme koko-oppaita jatkuvasti. 

Kaikissa tuotteissamme on näkyvillä mallimme mitat, sekä mallin käyttämä koko kyseisestä tuotteesta. 

Huomaathan, että tuotteiden mitoituksissa on eroja eri merkkien välillä. Myös saman merkin
erityyppisillä tuotteilla on eri mitoituksia, ja myös istuvuudella on merkitystä.
Jos haluat lisätietoja jonkin tuotteen mitoituksesta, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme.

Mittaopasta päivitetään jatkuvasti uusiin tuotteisiin. Voit syöttää mittaoppaaseen pituutesi ja painosi, ja halutessasi myös tarkempia mittojasi.

Mikäli oikean koon valinnasta on kysyttävää, asiakaspalvelumme auttaa!

Etkö löydä vastausta kysymykseesi? Asiakaspalvelumme auttaa, ota yhteyttä: 
email: info@disturb.fi
puh / whatsapp: +358 9 4245 1512 (ark. klo 8-16)
Verkkokauppamme livechatin kautta (ark. klo 8-16)
Yhteydenottolomake 


1. MITEN BONUSSYSTEEMI TOIMII? 

Rekisteröityneenä asiakkaana kerrytät jokaisesta verkkokaupassamme tehdystä tilauksesta 5 % bonusta, kun teet tilauksesi kirjautuneena. Voit käyttää bonuksesi tulevissa tilauksissasi. Mahdolliset palautetut tuotteet eivät kerrytä bonussaldoa.

Bonukset saa käyttöön 30 vuorokauden kuluttua tilauksen vastaanottamisesta. Bonukset aktivoituvat asiakastilille krediiteiksi, ja ovat käytettävissä tulevissa tilauksissa. Kannattaa siis rekisteröityä asiakkaaksemme, ja kirjautua sisään omilla tunnuksilla aina tilausta tehdessäsi. Voit valita tilausta tehdessäsi, paljonko krediittejä haluat kullakin kerralla käyttää. Mikäli olet tehnyt tilauksia kirjautumatta, ota yhteyttä asiakaspalveluumme, ja bonuksesi hoidetaan ajan tasalle.


2. MITEN TEEN TILAUKSEN?

Jos teet tilauksesi Ruotsissa, tai haluat tilauksesi toimitettavan Ruotsiin, voit tehdä tilauksesi osoitteessa www.disturb.se.

Alle 18-vuotiaalla on oltava huoltajansa suostumus tilauksen tekemiseen.

Rekisteröitymällä sivun oikeasta yläkulmasta voit luoda itsellesi asiakastilin. Asiakastilille tallentuvat tiedot kaikista ostoistasi, mikä kerryttää henkilökohtaista bonussaldoasi. Jokainen ostos kerryttää henkilökohtaista bonustiliäsi, jolle kertynyttä summaa voit käyttää tuleviin ostoksiisi.

Tilaaminen onnistuu myös ilman rekisteröitymistä keräämällä tuotteet suoraan ostoskoriisi. Tilaaminen rekisteröitymättä ei kerrytä bonus-saldoa. 

Klikkaa haluamasi tuotteen kuvaa, valitse oikea koko ja väri ja klikkaa ”lisää ostoskoriin”- painiketta. Tuote siirtyy automaattisesti ostoskoriisi ja voit jatkaa tuotteisiin tutustumista. Voit tarkastaa ostoskorisi tilanteen ”ostoskorisi”- kohdasta. Voit tarkistaa siitä tilauksesi ja jatkaa maksutapahtumaan, poistaa tuotteita tai palata jatkamaan ostoksia. 

Tarkistettuasi ostoskorin voit siirtyä maksutapahtumaan. Mikäli olet kirjautunut, asiakastilisi tiedot tulevat automaattisesti lomakkeelle näkyviin, ja tilauksesi kerryttää henkilökohtaista bonussaldoasi. Muussa tapauksessa voit täyttää tilauslomakkeen tiedot myös kirjautumatta, jolloin bonussaldoa ei kerry. 

Seuraa tilauslomakkeen ohjeita. Onnistuneesta tilauksesta saat aina tilausvahvistuksen ilmoittamaasi sähköpostiosoitteeseen. Toimitustiedot ja lähetystunnuksen saat sähköpostitse sitten kun tilauksesi on varastollamme pakattu.

Jos haluat maksaa Disturb- lahjakortilla, raaputa koodi esiin lahjakortista ja syötä koodi ostoskorin kampanjakoodi-kenttään. Näin lahjakortin arvo vähentyy tilauksesi loppusummasta. Jos tilauksesi loppusummaksi jää 0,00 €, voit valita toimitustavaksi Matkahuollon, jolloin toimituskuluja ei sinulta veloiteta. Mikäli et käytä lahjakorttia kokonaan yhdellä tilauskerralla, talletetaan loppusumma asiakastilillesi, jos olet rekisteröitynyt asiakkaamme. Muutoin lahjakortille jäljelle jäänyt summa aktivoidaan käyttöön samalla koodilla.


3. MITEN, MILLOIN JA MINNE TILAUKSENI TOIMITETAAN?

Tilauksesi lähtee matkaan samana tai seuraavana arkipäivänä, kun olet tehnyt tilauksesi.
Tilauksesi toimitetaan valitsemallasi toimitustavalla, joko Matkahuollon tai Postin kyydissä.
Toimitusaikamme on 1-3 arkipäivää. Emme vastaa Matkahuollon tai Postin kuljetuksista johtuvista viivästyksistä.

Saat meiltä sähköpostiisi tiedon lähetyksestä, kun tilauksesi on toimitettu. Saat meilitse myös lähetystunnuksen, jolla voit seurata tilauksesi kulkua.

Lisätietoja toimituksista tästä.  


4. VOINKO MAKSAA TILAUKSENI LASKULLA TAI OSAMAKSULLA?

Käytössäsi on Klarnan lasku sekä osamaksu. Lisätietoja tästä. Klarna- sopimusta varten tarvitset suomalaisen henkilötunnuksen.

Jos valitset maksutavaksi laskun tai osamaksun, toimitusvaihtoehtoja postin pakettiautomaattiin on rajattu. Muut toimitustavat ovat tällöin käytössäsi.

Löydät tarkemmat tiedot maksutavoistamme tästä.


5. MITEN VAIHTO TAI PALAUTUS HOIDETAAN? 

Jos tarpeen, vaihto ja palautus onnistuu helposti Disturbin kanssa asioidessasi.

Lähetä meille sähköinen palautuslomake, jolloin palautuksesi käsittely hoituu sujuvasti.

Jos olet rekisteröitynyt asiakkaaksi verkkokauppaamme, voit lähettää sähköisen palautuslomakkeen Asiakastililtäsi, kohdasta Ilmoitus palautuksesta. Jos et ole rekisteröitynyt, voit lähettää sähköisen palautuslomakkeen myös kohdasta Asiakaspalvelu, Palautuslomake. Voit myös ilmoittaa vaihdosta tai palautuksesta asiakaspalveluumme sähköpostitse: info@disturb.fi.

Suosittelemme pitämään palautettavassa tuotteessa alkuperäiset tuotelaput paikoillaan. Palautettavan tuotteen tulee olla alkuperäisessä kunnossaan. Emme ole velvollisia korvaamaan käytettyjen tai vaurioituneiden tuotteiden hintaa. 

Palauttaminen on ilmaista. Huomioithan kuitenkin, että ilmaisten toimitusten raja on Matkahuollon toimitustavoilla 80 €. Jos tilauksesi arvoksi palautuksen jälkeen jää alle 80 €, tilaukselle lisätään toimituskulut 3,95 €.

Disturb kustantaa yhden vaihdon ja palautuksen postituskulut jokaiseen tilaukseen liittyen. Jos haluat vaihtaa tai palauttaa samalta tilaukselta tuotteita useammin kuin kerran, asiakkaana maksat näiden vaihtojen ja palautusten postituskulut itse.

Palautusaikaa on 30 vuorokautta siitä laskien, kun tilaus on vastaanotettu.

Pakkauspussi, jossa tilaus toimitetaan, tulee avata ohjeiden mukaan. Samaa uudelleen suljettavaa pakkauspussia voi käyttää palautuksen toimitukseen.

Palautukset tulee toimittaa meille käyttäen samaa toimitustapaa, jonka valitsit tilauksellesi.

PALAUTUKSET MATKAHUOLLON KAUTTA:
Voit palauttaa asiakaspalautuksesi mihin tahansa Matkahuollon noutopisteistä (löytyy K-Marketeista, osasta R-Kioskeja ja Matkahuollon omista pisteistä). Palautusta viedessäsi tarvitset Disturbin palautustunnuksen: 9521035. Säilytä palautuksestasi kuitti.

Huom! Palautus Matkahuollon pakettiautomaatin kautta ei ole toistaiseksi mahdollista.


PALAUTUKSET POSTIN KAUTTA:
Käytä tilauksesi mukana saamaasi Customer return- osoitetarraa.
Toimita palautuspaketti joko postiin virkailijalle, tai Pakettiautomaattiin. Säilytä palautuksestasi kuitti.

Tarkempia tietoja palautuksiin ja vaihtoihin liittyen löydät täältä.


6. HALUAMANI TUOTTEEN KOHDALLA VARASTOLISTA NÄYTTÄÄ, ETTÄ KOKONI ON LOPPU. ONKO TUOTETTA KUITENKIN SAATAVILLA? SAAKO SITÄ MAHDOLLISESTI LISÄÄ?

Kannattaa olla nopea, ja pitää silmällä verkkokauppaamme ja ilmoitteluitamme facebook- yhteisössämme uusista eristä, jotta saat haluamasi koon.

Tilaa kokovahti! Tilaamalla kokovahdin saat sähköpostiisi ilmoituksen samana päivänä, kun tuotetta saapuu varastoomme. Halutessasi voit sitten tehdä siitä tilauksen verkkokaupassamme. Kokovahdin voit tilata useammasta tuotteesta ja koosta. Kannattaa kuitenkin huomioida, että ihan kaikista tuotteista ei tule täydennyseriä. Tuotteita täydennetään saatavuuden ja kysynnän mukaan. Uutuuksia ja täydennyksiä saapuu usein!


7. REKLAMAATIOT

Jos havaitset tuotteessa valmistusvian tai virheen, ota välittömästi yhteyttä asiakaspalveluumme. Käsittelemme reklamaatiot tapauskohtaisesti. 

Reklamaatio-tapauksissa sovitaan tapauskohtaisesti, miten asiassa edetään. Jos haluat palauttaa reklamoitavan tuotteen, voit palauttaa sen meille asiakaspalautuksena, eikä siitä aiheudu sinulle postituskuluja. Mikäli sinulla ei ole paketin mukana saapuneita palautuspussia tai -osoitetarraa tallessa, voit palauttaa tuotteen myös samassa pussissa, jossa sen sait. Toimita pussi postiin ja ilmoita virkailijalle kyseessä olevan asiakaspalautus. Myös esim. postista saatava postituspussi sopii tarkoitukseen. Muista laittaa paketin mukaan viestiä, josta ilmenee nimesi, tilaustietosi, sekä miten haluat reklamoitavan palautuksen kanssa toimia. Merkitse vaan paketin päälle ASIAKASPALAUTUS, ja osoitetiedot: Disturb Scandinavia Oy, Valiontie 2, 94450 Keminmaa.

Ota reklamaatio- tapauksissa aina yhteyttä asiakaspalveluumme:
+358 9 4245 1512 (ark. klo 8-16),
info@disturb.fi,
tai sivuiltamme löytyvien livechatin tai yhteydenottolomakkeen kautta.

8. MITÄ TARKOITTAA, ETTÄ TILAUKSELLANI ON "ENNAKKOTILAUSTUOTE"? 

Osa tuotteistamme on myynnissä ennakkoon, mikä tarkoittaa sitä, että niitä ei löydy heti varastostamme. Ennakkotilaustuotteisiin on selkeästi merkitty arvioitu toimituspäivä.

Jos valitset tilauksellesi sekä ennakkotilaustuotteita että heti varastossa olevia tuotteita, voit ostoskorissa tehdä valinnan, haluatko kaikki tuotteet samassa toimituksessa vai erikseen. 

Jos haluat tilauksesi heti valmiina olevat tuotteet toimitettavan heti, ja jälkitoimitustuotteet myöhemmin ilmoitettuna ajankohtana, tilauksellesi lisätään myös jälkitoimituksen toimituskulut. 

Maksutavat

11.4.2019 alkaen maksuliikennettämme on hoitanut Klarna Group "Klarna Checkout" -palvelun kautta. Palvelun käyttöehtoihin voit tutustua täällä.

Klarna Checkout

Maksuliikenteemme tapahtuu Klarna Groupin tarjoaman Klarna Checkout -palvelun kautta. Palvelun avulla ostosten tekeminen on nopeaa, joustavaa ja turvallista. Palveluun tunnistautuminen on helppoa ja voit kätevästi valita sinulle parhaiten sopivan maksutavan.

Käytössäsi olevat maksuvaihtoehdot ovat Lasku, erämaksu, verkkopankkimaksu, Paypal sekä debit- ja luottokortit. Käyttämällä Klarna Checkout -palvelua hyväksyt Klarna AB:n (556737-0431, Sveavägen 46, 11134 Stockholm) ehdot. Ajantasaiset ehdot löydät kassasivultamme. Mikäli sinulla on maksamiseen liittyviä kysymyksiä, pyydämme ottamaan suoraan yhteyttä Klarnan asiakaspalveluun. Löydät asiakaspalvelun yhteystiedot, Oma Klarna -palvelun ja muuta hyödyllistä tietoa osoitteesta: https://www.klarna.com/fi/asiakaspalvelu

Klarna Checkout – palvelun kautta tapahtuneissa kortti- ja verkkopankkimaksuissa maksun saajana on Digital River World Payments AB.

 

THE GANG

Disturb Scandinavia Oy (Y-Tunnus 2381417-0) perustettiin 1. tammikuuta 2011. Omistajat Tiina ja Petri Skinnari.

Disturb.fi  on katumuodin uskottava verkkokauppa, joka pitää tyylisi tykissä! Inspiroidu uutuuksista, tukeudu suosikkituotteisiin, säväytä sesonkinostoilla. Yrityksen juuret ovat tukevasti Meri-Lapissa. Palvelemme asiakkaita Keminmaan liikehallista ripeällä tatsilla maan ääriin ja yli.

Disturbin tarina alkoi ajatuksesta, että nuorille miehille haluttiin tarjota mahdollisuus pukeutua erottuvasti, ”häiritsevästi”.  Kehittymisen ja trendien aallonharjalla pysymisen ansiosta mallisto on laajentunut: tarjolla on uskottava valikoima paitsi miesten myös naisten vaatteita, naisten laadukkaita sport-vaatteita sekä oma vaatemallisto, Disturb Clothing. Disturb Clothing suunnitellaan ja kaavoitetaan Keminmaassa. Disturbin ydinajatus on pysynyt samana: Disturb the street look #awefuckingsomestyle

Asiakastyytyväisyys on ykkösprioriteettimme. Asiointi verkkokaupassa on tehty turvalliseksi yhteistyössä luotettavien maksuliikennekumppaneidemme kanssa. Verkkokaupan tuotekohtaiset Mittaoppaat helpottavat oikean koon valintaa. Jos tarpeen, meillä vaihto ja palautus onnistuu helposti, nopeasti ja ilmaiseksi.  Haluamme tehdä parhaamme rakentaaksemme yhdessä asiakkaidemme kanssa toimivan ja asiakaslähtöisen verkkokaupan, ja siihen tarvitsemme myös sinun palautettasi!  

Disturboidu kanssamme Facebookissa @Disturb ja Instagramissa @disturbofficial.

 


Y-tunnus

2381417-0

Omistajat

Tiina Skinnari ja Petri Skinnari

Sähköposti: etunimi.sukunimi@disturb.fi
Tiina Skinnari: +358 44 033 13 73
Petri Skinnari: +358 40 742 76 94

Postiosoite

Disturb Scandinavia Oy
Valiontie 2
94450 Keminmaa

Laskutusosoite

Verkkolaskutusosoite: 003723814170
Verkkolaskuoperaattori: OpusCapita (E204503)

Sähköpostiskannauksen osoite: disturbscandinavia.FI.P.134384-7(at)docinbound.com

Paperiset laskut: 
Disturb Scandinavia Oy 
PL 99069
00021 LASKUTUS


Laskutusosoitteeseen ei tule lähettää muuta aineistoa, kuin laskuja.



Asiakaspalvelumme auttaa, mikäli tuotteistamme tai palveluistamme on kysyttävää tai reklamoitavaa. Käsittelemme palautteet ja reklamaatiot tapauskohtaisesti, ja otamme mielellämme palautetta vastaan. Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi verkkokaupan ja asiakkaan välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Riitatilanteissa kehotamme asiakasta kääntymään asiakaspalvelumme puoleen, ja mikäli asiaa ei saada ratkaistuksi, sen jälkeen kuluttajaneuvonnan puoleen.


Euroopan komission verkkovälitteinen riidanratkaisufoorumi: ec.europa.eu/odr


Toimitusehdot

Suostumus henkilötietojesi käsittelyyn

Tekemällä tilauksen hyväksyt henkilötietojesi käyttämisen. Katso tietosuojaseloste tästä

Toimitusehdot lyhyesti:
 

  • Kaikki verkkokaupan hinnat sisältävät voimassa olevan arvonlisäveron.

  • Alle 18-vuotiaalla täytyy olla huoltajansa suostumus tilauksen tekemiseksi. 

  • Tuotteillamme on 30päivän ilmainen palautusoikeusSovita tuotetta ennen kuin irroitat tuotelaput.Palautettavan tuotteen tulee olla alkuperäisessä kunnossaan. Käytettyjen tai vaurioituneiden tuotteiden hintaa emme voi korvata. Huomioi tuotetta sovittaessasi, ettei siihen tartu tuoksuja, tahroja tai esim. eläinten karvoja. Mikäli tuotteen saadessasi huomaat siinä jotain kuljetuksen aikana syntyneitä vaurioita, ilmoitathan siitä viipymättä meille sopiaksesi vaihdosta tai palautuksesta.

  • Käsittelemme tilauksesi arkisin 24 tunnin kuluessa sen saapumisesta. Viikonloppuna tulleet tilaukset käsittelemme maanantaina. Ennen klo 1saapuneet tilaukset lähetetään pääsääntöisesti samana päivänä.Kun tuotteet lähtevät kuljetukseen, saat sähköpostiisi tilauksen seurantanumeron.

  • Emme vastaa siitä, jos tilauksen toimitus estyy, vaikeutuu tai myöhästyy meidän vaikutusmahdollisuuksiemme ulkopuolella olevasta seikasta, kuten sodasta, luonnonmullistuksesta, vienti- tai tuontikiellosta, viranomaisen päätöksestä, yleisen liikenteen häiriintymisestä tai muusta vastaavasta Disturb-verkkokaupan toimintaa vaikeuttavasta tai estävästä toiminnasta.

 

 

Tarkemmat toimitusehdot:

 

Toimitusaika

Pyrimme aina mahdollisimman pikaiseen toimitukseen. Ennen klo 14saapuneet tilaukset lähetetään pääsääntöisesti samana päivänä. Kun tilauksesi lähtee matkaan, saat meiltä sähköpostitse tiedot lähetyksestä ja lähetystunnuksen, jolla voit seurata tilauksesi kulkua. Kun lähetys on saapunut perille noudettavaksi valitsemaasi toimipaikkaan, saat saapumisilmoituksen tekstiviestitse tai sähköpostitse. Tilausta noutaessasi tarvitset mukaan lähetystunnuksen ja henkilöllisyystodistuksen.

Toimitustavat

Tarjoamme asiakkaillemme nopeat ja edulliset toimitustavat. Kuljetuskumppanimme Matkahuolto ja Posti kuljettavat paketit joka puolelle Suomea 1-3 arkipäivässä.

  

  • Matkahuolto 3,95 

Nouto valitsemastasi Matkahuollon toimi- tai pakettipisteestä (mm. K-kaupat, R-kioskit, Tokmannit ja monet muut yritykset), joita on lähes 2000 kautta maan. Nopeimmin tilaus saapuu Matkahuollon toimipisteisiin, mutta pakettipisteet tarjoavat pidemmät aukioloajat ja tiheämmän verkoston.

 

  • Postipaketti 3,95 €

Nouto valitsemastasi Postin pakettiautomaatista tai toimipisteestä. Saat saapumisilmoituksen tai lokerokoodin tekstiviestillä kun paketti on noudettavissa.

 

 

  • Posti Kotipaketti nyt 3,95 € (norm. 9,95 €)

Toimitus suoraan kotiovellesi sovittuna ajankohtana. Posti ottaa sinuun yhteyttä sopiakseen toimitusajankohdan, lähetys toimitetaan ilmoittamaasi osoitteeseen arkipäivisin.

 

  • Nouto Keminmaan myymälästä 0 €

Huom! Poikkeus noutokäytäntöön:

Asiakkaidemme ja henkilökuntamme turvallisuus on meille kaikkein tärkeintä. Turvallisuuden takaamiseksi ja koronaviruksen leviämisen estämiseksi Keminmaan myymälästä vain valmiiksi maksettujen  tilausten nouto. Jos sinulla on odottava myymälätilaus, jota olet tulossa noutamaan, soita numeroon +358 9 4245 1512 (ark. 8-16) niin tulemme avaamaan oven. Ei sovitusmahdollisuutta.

Osoite: Valiontie 2, 94450 Keminmaa

Ennakkotilaustuotteet:

Jos tilauksellasi on sekä ennakkotilaustuotteita että heti varastossa olevia tuotteita, voit ostoskorissa tehdä valinnan, haluatko kaikki tuotteet samassa toimituksessa vai erikseen. 
Jos haluat tilauksesi heti valmiina olevat tuotteet toimitettavan heti, ja jälkitoimitustuotteet myöhemmin ilmoitettuna ajankohtana, tilauksellesi lisätään myös jälkitoimituksen toimituskulut. 


Huomioitavaa: 

Noutamattomista paketeista aiheutuu Disturbille huomattavia kuluja. Lain nojalla (1211/2013) pidätämme oikeuden laskuttaa aiheutuneet kulut asiakkaalta, jos toimitettuja paketteja palautuu meille noutamattomina. Laskutettava kulu on 19 € per noutamaton paketti, sisältäen toimituskulut, palautuskulut ja käsittelykulut. Huomioithan pakettisi noutoajan, ja ilmoitathan meille, jos et pääse noutamaan pakettiasi noutoajan puitteissa.


Matkahuolto säilyttää toimituksia 14 vrk. Posti säilyttää toimituksia noutopisteissä ja pakettiautomaateissa 7 vrk. 


Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

 

Maksutavat

 

  • Klarna Checkout

Maksuliikenteemme tapahtuu Klarna Groupin tarjoaman Klarna Checkout -palvelun kautta. Palvelun avulla ostosten tekeminen on nopeaa, joustavaa ja turvallista. Palveluun tunnistautuminen on helppoa ja voit kätevästi valita sinulle parhaiten sopivan maksutavan.

Käytössäsi olevat maksuvaihtoehdot ovat Lasku, erämaksu, verkkopankkimaksu sekä debit- ja luottokortit. Käyttämällä Klarna Checkout -palvelua hyväksyt Klarna AB:n (556737-0431, Sveavägen 46, 11134 Stockholm) ehdot. Ajantasaiset ehdot löydät kassasivultamme. Mikäli sinulla on maksamiseen liittyviä kysymyksiä, pyydämme ottamaan suoraan yhteyttä Klarnan asiakaspalveluun. Löydät asiakaspalvelun yhteystiedot, Oma Klarna -palvelun ja muuta hyödyllistä tietoa osoitteesta: https://www.klarna.com/fi/asiakaspalvelu

Klarna Checkout – palvelun kautta tapahtuneissa kortti- ja verkkopankkimaksuissa maksun saajana on Digital River World Payments AB.

 

  • Paypal

Voi suorittaa maksusi myös kätevästi ja vaivattomasti Paypal maksuna.

 

Palautusoikeus ja tuotevaihdot

Palautukset Suomessa

Kaikilla tuotteillamme on täysi 30 vuorokauden ilmainen palautusoikeus.

Sovita tuotetta ennen kuin irroitat tuotelaput.Palautettavan tuotteen tulee olla alkuperäisessä kunnossaan. Käytettyjen tai vaurioituneiden tuotteiden hintaa emme voi korvata. Huomioi tuotetta sovittaessasi, ettei siihen tartu tuoksuja, tahroja tai esim. eläinten karvoja. Mikäli tuotteen saadessasi huomaat siinä jotain kuljetuksen aikana syntyneitä vaurioita, ilmoitathan siitä viipymättä meille sopiaksesi vaihdosta tai palautuksesta.

Lähetä meille sähköinen palautuslomake, jolloin palautuksesi käsittely hoituu sujuvasti.
 
Jos olet rekisteröitynyt asiakkaaksi verkkokauppaamme, voit lähettää sähköisen palautuslomakkeen Asiakastililtäsi, kohdasta Ilmoitus palautuksesta.
Jos et ole rekisteröitynyt, voit lähettä sähköisen palautuslomakkeen myös kohdasta Asiakaspalvelu, Palautukset.

Voit käyttää palautukseen samaa uudelleensuljettavaa toimituspussia, jossa sait tilauksesi.
Pussi tulee avata ohjeiden mukaan, jotta sen voi sulkea palautusta varten uudelleen.

 

  • PALAUTUKSET POSTIN KAUTTA:


Käytä tilauksesi mukana saamaasi Customer return- osoitetarraa. Jos sinulla ei ole tarraa, toimita palautuspaketti Postin toimipisteeseen virkailijalle, ja ilmoita sopimustunnuksemme: 630944.
Laita tilauskuitti palautuspakettiin mukaan. 
Jos noudit tilauksesi Postin toimipisteestä, toimita palautuspaketti postiin virkailijalle.
Jos noudit tilauksesi Postin Pakettiautomaatista, toimita palautuspaketti samaan automaattiin. Tarvitset tekstiviestitse saamasi koodin, jolla sait luukun tilausta noutaessasi auki.
Säilytä palautuksestasi kuitti.

 

 

  • PALAUTUKSET MATKAHUOLLON KAUTTA:

Laita tilauskuitti palautuspakettiin mukaan. Voit palauttaa asiakaspalautuksesi mihin tahansa Matkahuollon noutopisteistä.
Palautusta viedessäsi tarvitset Disturbin palautustunnuksen: 9521035.
Säilytä palautuksestasi kuitti.

Huom! Valitettavasti palautus Matkahuollon pakettiautomaatin kautta ei ole toistaiseksi mahdollista.

Säilytä palautuksestasi kuitti! Huomioithan, että olet asiakkaana itse vastuussa palautuksestasi kunnes olemme sen vastaanottaneet käsittelyymme. Korvaamme kadonneiden tuotteiden hinnan vain kuittia vastaan.


Palauttaminen on ilmaista.Huomioithan kuitenkin, että ilmaisten toimitusten raja on 80 €. Jos tilauksesi arvoksi palautuksen jälkeen jää alle 80 €, tilaukselle lisätään toimituskulut 3,95€, mikäli tilauksesi toimitettiin Matkahuollon kautta.

 

Palautusaikaa on 30 vuorokauttasiitä laskien, kun tilaus on vastaanotettu.
Palautuspaketti matkaa meille 2-4 arkipäivää.
Palautukset käsitellään n. 3 arkipäivän sisällä paketin saapumisesta.

 

Palautusten hyvitys tulee Klarnan kautta ja käsittelyajat vaihtelevat maksutavasta riippuen. Mikäli herää kysymyksiä, voit olla suoraan yhteyksissä Klarnan asiakaspalveluun joko puhelimitse +358 9 425 99 771 tai Klarna-sovelluksen kautta.

 

Mikäli käytät Paypal- maksutapaa, palautusten hinta palautetaan Paypal-tilillesi.

Ensimmäisestä palautuksesta ja vaihdosta aiheutuvat toimituskulut menevät kokonaisuudessaan Disturbin piikkiin. Jos vaihdat tai palautat samalta tilaukselta tuotteita useammin kuin kerran, seuraavista vaihdoista tai palautuksista aiheutuvat toimituskulut maksat asiakkaana itse. 

 

Vaihto


Voit halutessasi vaihtaa tuotteen veloituksetta joko eri kokoon, tai kokonaan toiseen tuotteeseen. Mikäli uusi tuote on kalliimpi, sinun tulee maksaa erotus. Me korvaamme erotuksen, jos uusi tuote on ensimmäistä halvempi.

Lähetä meille sähköinen palautuslomake, jolloin palautuksesi käsittely hoituu sujuvasti.
Jos olet rekisteröitynyt asiakkaaksi verkkokauppaamme, voit lähettää sähköisen palautuslomakkeen Asiakastililtäsi, kohdasta Ilmoitus palautuksesta.
Jos et ole rekisteröitynyt, voit lähettää sähköisen palautuslomakkeen kohdasta Asiakaspalvelu, Palautukset.

Laita palautuspakettiin mukaan tilauskuitti.



TALLETUS ASIAKASTILILLE


Mikäli olet rekisteröitynyt asiakkaamme, voit halutessasi valita, että palautuksesi summa talletetaan asiakastilisi krediitteihin. Näin summa on käytettävissäsi seuraavaan tilaukseesi. Asiakastilillesi kertyneet krediitit näkyvät ostoskorissasi, kun kirjaudut verkkokauppaamme tunnuksillasi.

Disturb Scandinavia Oy:n tietosuojaseloste

 

Disturbkerää tietoja asiakkaistaan sekä verkkokauppansa käyttäjistä, jotta se voi tarjota asiakkailleen parhaan mahdollisen palveluidensa käyttökokemuksen. Asiakastietoja käytetään mm. turvallisen palvelun toimittamiseen sekä asiakaspalvelun laadun ja verkkokaupan kehittämiseen.

Disturbkunnioittaa asiakkaidensa yksityisyyttä, ja käyttää keräämiään henkilötietoja vain tässä tietosuojaselosteessa mainittuihin käyttötarkoituksiin. Disturbei myy eikä luovuta asiakkaidensa tietoja eteenpäin muissa kuin tämän tietosuojaselosteen 7. kohdassa mainituissa tarkoituksissa.

Toukokuussa 2018 voimaan astuvan EU:n tietosuoja-asetuksen (GDPR) mukaan henkilörekisterin pitäjällä on velvollisuus informoida rekisteröityjä heidän henkilötietojensa käsittelystä. Tämä seloste täyttää tietosuoja-asetuksen informointivelvoitteen. Asiakkaan on hyväksyttävä tämän tietosuojaselosteen ehdot käyttääkseen Disturbinpalveluita.

 

1. Rekisterinpitäjä

 

Disturb Scandinavia Oy (y-tunnus 2381417-0)

 

Yhteystiedot:
Valiontie 2
94450 Keminmaa

Yhteystiedot rekisteriä koskevissa asioissa:

Puh.+358 9 4245 1512
E-mail:info@disturb.fi

 

2. Rekisteröidyt

 

Rekisteriin kuuluvat Disturb ScandinaviaOy:n asiakkaat, jotka ovat rekisteröityneet verkkokaupan asiakkaiksi tai tehneet tilauksen. Rekisteriin kuuluvat myös ne henkilöt, jotka ovat ottaneet yhteyttä Disturb ScandinaviaOy:n asiakaspalveluun verkkokaupan, puhelimen tai sähköpostin välityksellä tai myymälässä ja jättäneet yhteystietonsa tilauksen tai yhteydenoton yhteydessä.

Uutiskirjeen tilanneiden sähköpostiosoitteet kerätään toiseen rekisteriin, jota käytetään uutiskirjeiden lähettämiseen ja markkinointiviestintään.

 

3. Rekisterin pitämisen peruste ja käyttötarkoitus

 

Henkilötietojen keräys ja käsittely perustuu:

  • asiakkaan antamaan suostumukseen
  • Disturbinja asiakkaan väliseen rekisteröityyn asiakassuhteeseen
  • tilauksiin liittyvien velvoitteiden hoitamiseen

Henkilötietojen käsittelyn ja rekisterin käyttötarkoitus 

Henkilötietoja käsitellään vain alla lueteltaviin, ennalta määriteltyihin tarkoituksiin: 

  • asiakkuuden hoitamiseen ja yhteydenpidon helpottamiseen
  • tilausten käsittelyyn, toimitukseen ja arkistointiin
  • ostohistorian säilyttämiseen mahdollisia tuotepalautuksia tai takuukäsittelyjä varten
  • väärinkäytösten estämiseen
  • asiakaskokemuksen ja asiakaspalvelun laadun parantamiseen
  • yrityksen oman toiminnan ja palveluiden kehittämiseen
  • kohdennetun sisällön, viestinnän ja markkinoinnin tuottamiseen
  • tilastojen laatimiseen

 

4. Rekisteriin tallennettavat henkilötiedot

 

Asiakasrekisteri sisältää seuraavat tiedot:

  • Tunnistamistiedot, kuten etu- ja sukunimi
  • Yhteystiedot, kuten osoite, sähköpostiosoite ja puhelinnumero
  • Ostoshistoria: mm. tilatut tuotteet ja hintatiedot, toimitusosoite, valittu maksutapa ja toimitusehto
  • Kontaktihistoria ja tallenteet puhelimen, sähköpostin tai internetin välityksellä käydyistä keskusteluista

 

5. Rekisteröidyn oikeudet

 

Rekisteröidyllä on seuraavat oikeudet, joiden käyttämistä koskevat pyynnöt tulee tehdä osoitteeseen info@disturb.fi

Tarkastusoikeus 

Rekisteröity voi tarkistaa tallentamamme henkilötiedot. 

Oikeus tietojen oikaisemiseen

Rekisteröity voi pyytää oikaisemaan häntä koskevat virheelliset tai puutteelliset tiedot.

Vastustamisoikeus

Rekisteröity voi vastustaa henkilötietojen käsittelyä, mikäli kokee, että henkilötietoja on käsitelty lainvastaisesti. 

Suoramarkkinointikielto

Rekisteröidyllä on oikeus kieltää tietojen käyttäminen suoramarkkinointiin.

Poisto-oikeus 

Rekisteröidyllä on oikeus pyytää tietojen poistamista, jos tietojen käsittely ei ole tarpeen. Käsittelemme poistopyynnön, jonka jälkeen joko poistamme tiedot tai ilmoitamme perustellun syyn, miksi tietoja ei voida poistaa. 

On huomioitava, että rekisterinpitäjällä voi olla lakisääteinen tai muu oikeus olla poistamatta pyydettyä tietoa. Rekisterinpitäjällä on velvollisuus säilyttää kirjanpitoaineisto Kirjanpitolaissa (luku 2, 10 §) määritellyn ajan (10 vuotta) mukaisesti. Tämän vuoksi kirjanpitoon liittyvää aineistoa ei voida poistaa ennen määräajan umpeutumista.

Suostumuksen peruuttaminen

Jos rekisteröityä koskeva henkilötietojen käsittely perustuu ainoastaan suostumukseen, eikä esim. asiakkuuteen tai jäsenyyteen, voi rekisteröity peruuttaa suostumuksen.

Rekisteröity voi valittaa päätöksestä tietosuojavaltuutetulle

Rekisteröidyllä on oikeus vaatia, että rajoitamme kiistanalaisten tietojen käsittelyä siksi aikaa, kunnes asia saadaan ratkaistua.

Valitusoikeus 

Rekisteröidyllä on oikeus tehdä valitus tietosuojavaltuutetulle kantelu, jos hän kokee, että rikomme henkilötietoja käsitellessämme voimassa olevaa tietosuojalainsäädäntöä.

Tietosuojavaltuutetun yhteystiedot:  www.tietosuoja.fi/fi/index/yhteystiedot.html

 

6. Säännönmukaiset tietolähteet

 

Asiakastiedot saadaan säännönmukaisesti:

  • Asiakkaan itse syöttämien tietojen perusteella asiakkaaksi rekisteröityessään tai tilausta tehdessään.
  • Asiakkaan itse tekemän yhteydenoton perusteella. Yhteydenotto voi tapahtua puhelimen, sähköpostin, chatin, Messengerin tai muun internetsovelluksen välityksellä.
  • Asiakkaalle toteutettavien käyttäjäkokemuskyselyiden tai -haastattelujen avulla
  • Asiakkaan itse syöttämien tietojen perusteella uutiskirjeen tilauksen yhteydessä

 

7. Säännönmukaiset tietojen luovutukset

 

Luovutamme joitakin välttämättömiä tietoja kolmansille osapuolille tilausten toimitukseen liittyvien velvollisuuksien täyttämiseksi. Näitä kolmansia osapuolia ovat:

  • logistiikkakumppanit, jotka toimittavat lähetykset asiakkaan valitsemaan paikkaan
  • maksunvälittäjäkumppanit
  • laskuoperaattorit
  • tuotteen toimittajat, kun kyse on suoratoimituksista
  • tulli, kun tuotteita ostetaan verottomana
  • perintäyhtiö, kun lasku erääntyy ja siirtyy perintään

Yhteistyökumppaniyritykset ovat sitoutuneet noudattamaan tietosuoja-asetuksen vaatimuksia.

Tarvittaessa luovutamme tietoja myös viranomaisten pyynnöstä, mikäli lainsäädäntö sitä vaatii.

 

8. Käsittelyn kesto

 

  • Henkilötietoja käsitellään pääsääntöisesti niin kauan, kuin asiakkuus on voimassa
  • Uutiskirjelistallemme rekisteröity pääsee poistumaan itse jokaisessa lähettämässämme uutiskirjeessä olevan linkin kautta.

Asiakas voi pyytää häntä koskevan henkilötiedon anonymisoimista tai poistamista rekistereistämme. Osalle tiedosta lainsäädäntö voi asettaa velvoitteita tiedon pidempiaikaiseen säilytykseen (mm. kirjanpitolaki sekä kuluttajansuojalaki).

 

9. Henkilötietojen käsittelijät

 

Henkilötietoihin on pääsy vain Disturb ScandinaviaOy:n omilla työntekijöillä, jotka on koulutettu käsittelemään henkilötietoja turvallisesti ja vastuullisesti. Pääsy henkilötietoihin on myös IT-tukihenkilöillä, joiden kanssa olemme tehneet sopimusjärjestelyn, joka takaa, että henkilötietoja käsitellään voimassa olevan tietosuojalainsäädännön mukaisesti ja muutoinkin asianmukaisesti.

Kaikki rekisterissä olevat henkilötiedot on suojattu asiattomalta pääsyltä ja palvelimien tietoturva on korkealla tasolla. Tulosteet ja arkistot säilytetään lukitussa ja turvakameroilla varustetussa tilassa, jonne on pääsy vain Disturb ScandinaviaOy:n omilla työntekijöillä.

 

10. Tietojen siirto EU:n ulkopuolelle

 

Henkilötietoja ei siirretä EU:n tai Euroopan talousalueen ulkopuolelle kuin poikkeustapauksissa. Poikkeustapauksia ovat vain EU:n ulkopuolelta tulleet tilaukset, jolloin kyseisen tilauksen toimitustiedot luovutetaan kuljetuspalveluyhtiölle toimituksen mahdollistamiseksi.

 

11. Evästeiden (”cookies”) käyttö

 

Disturb ScandinaviaOy:n verkkokaupoissa käytetään evästeitä (pieniä laitteeseen sijoitettuja tekstitiedostoja) tietojen keräämiseen. Evästeillä voidaan kerätä tietoja esimerkiksi miltä sivulta käyttäjä on siirtynyt osoitteeseen, mitä internetsivuja hän on selannut, mitä selainta käyttää sekä mikä hänen tietokoneensa IP-osoite on. Evästeiden avulla voimme muun muassa näyttää käyttäjän kiinnostuksen kohteisiin perustuvia mainoksia ja analysoida sitä, miten hyvin sivustomme ja verkkopalvelumme toimivat. Evästeiden kautta kerättyä tietoa hyödynnetään myös tilastointitarkoituksiin.

Evästeiden avulla kerättyjä tietoja ei yhdistetä asiakasrekisteritietoihin eikä käyttäjiä yksilöidä evästeiden avulla tehdyssä mainonnan kohdentamisessa.

Verkkokaupan asiakkailla on mahdollisuus estää evästeiden käyttö muuttamalla selaimensa asetuksia siten, että selain ei salli evästeiden tallentamista. Evästeiden käytön kieltäminen saattaa kuitenkin estää joidenkin verkkokaupan toiminnallisuuksien hyödyntämisen.

 

12. Automaattinen päätöksenteko ja profilointi

 

Emme käytä tietoja automaattiseen päätöksentekoon tai profilointiin.

 

13. Tietosuojaselosteen muuttaminen

 

Palvelumme kehittyessä ja lainsäädännön muuttuessa tai tarkentuessa pidätämme oikeuden muuttaa tätä tietosuojaselostetta. Merkittävistä tietosuojaselosteen muutoksista ilmoitetaan palveluun rekisteröityneille asiakkaille ehtojen päivityksen yhteydessä.

 

Tämä tietosuojaseloste korvaa aikaisemman rekisteriselosteemme.