Valittu määrä ylitti varastosaldon
18.11.2019
DSTRB Lonkero saatavilla!
27.04.2019
Disturb goes Panimo!
07.11.2019
Pidennetty maksu- ja palautusaika
11.11.2019
Disturb mukana auttamassa vähävaraisia lapsiperheitä
14.2.2019
Disturb tekee hyvää <3
31.5.2018
Disturb on Suomen paras verkkokauppa!
16.10.2018
ILTALEHTI: Tiina, 31, perusti opiskelijayksiössään miljoonabisneksen, johon ei aluksi uskonut kukaan
8.6.2018
Lapin nuori yrittäjä 2018 on Tiina Skinnari
03.11.2018
Team Disturb pikku-pikkujouluissa!
25.6.2018
Disturb maailmanympärysmatkalle Sini Ariell Bondsin perheen kanssa
12.6.2018
Disturb & Aavedata
19.6.2018
Disturb mukana Midsummer Specialissa!
Valiontie 2, Maksun voit hoitaa perinteiseen tapaan joko kortilla tai käteisellä. Voit myös tehdä tilauksen verkkokaupassamme normaaliin tapaan kotona ja valita toimitustavaksi Nouto Keminmaan myymälästämme. Jos valitset maksutavaksi Myymälä, voit maksaa tilauksen myymälässämme. Tai voit halutessasi myös hoitaa maksun verkkokaupassamme haluamallasi maksutavalla jo tilausta tehdessäsi. Tilauksesi laitetaan valmiiksi, ja voit tulla noutamaan tilauksesi, sekä halutessasi sovittaa tuotteita paikan päällä oikean koon varmistamiseksi. Saat meiltä ilmoituksen tekstiviestitse, kun tilauksesi on valmiina noudettavaksi. Säilytämme maksamattomia myymälätilauksia 2 viikkoa tilauspäivämäärästä. Mikäli tilausta ei noudeta, tilauksen tuotteet palautetaan takaisin myyntiin. |
Lähetä meille sähköinen palautuslomake, jolloin palautuksesi käsittely hoituu sujuvasti. Huom! Tuotelappujen irrottaminen tuotteesta on ostopäätös. Emme ole velvollisia vastaanottamaan asiakaspalautuksena tuotetta, josta on tuotelaput irrotettu paikoiltaan tai joka ei ole myyntikuntoinen. Lisätietoja asiakaspalautuksista löydät täältä. FAQ- otsikon alta löydät vastauksia useiten kysyttyihin kysymyksiin, liittyen esimerkiksi bonuksiin, reklamaatioihin, asiakaspalautuksiin ja toimitusaikoihin. Jos et löydä vastausta kysymyksiin, ole hyvä ja ota yhteyttä asiakaspalveluumme:
|
email: info@disturb.fi
puh. / whatsapp: 020 730 6380 (ark. klo 8-16)
Verkkosivuillamme toimii myös livechat! (ark. klo 8-16)
Valiontie 2,
94450 Keminmaa
MA - PE klo 8-16
Turvallisuus ja hyvä hygienia ovat tärkeitä. Tulethan myymälään vain terveenä ja puhtain käsin. Jos myymälässä on ruuhkaa, pyydämme ystävällisesti odottamaan rauhassa vuoroasi. Voit nopeuttaa asiointiasi tekemällä tilauksen valmiiksi ja valitsemalla toimitustavaksi Nouto Keminmaan myymälästä. Saat tekstiviestitse ilmoituksen, kun tilauksesi on valmis noudettavaksi.
Tuotteiden sovitus ja mahdollinen koon vaihto onnistuvat myymälässä. Voit maksaa tilauksen jo valmiiksi verkkokaupassa, jolloin maksutapoja on valittavanasi useita. Jos maksat tilauksesi myymälässä, maksu onnistuu joko kortilla tai käteisellä. Suosittelemme hygieniasyistä käyttämään korttimaksua. Voit toki maksaa tilauksen jo valmiiksi verkkokaupassa.
Säilytämme maksamattomia myymälätilauksia 2 viikkoa tilauspäivämäärästä. Mikäli tilausta ei noudeta, tilauksen tuotteet palautetaan takaisin myyntiin.
Vaikuttaja - oletko kiinnostunut tekemään kanssamme yhteistyötä? To do:
Mikäli sinulle herää kysymyksiä Adtractionin käyttöön tai yhteistyöhön liittyen, olethan yhteydessä Adtractioniin heidän sivuiltaan löytyvässä chat-palvelussa. |
Voit jättää palautetta alla olevalla lomakkeella.
MATKAHUOLTOToimitus- ja käsittelykulu: 4,95 € POSTI
Posti toimipisteeseen tai pakettiautomaattiin Suomessa, toimitus- ja käsittelykulu: 4,95 € __________________________________________________________________ POSTNORDToimitus toimipisteeseen Ruotsissa, toimitus- ja käsittelykulu: 5,95 €
NOUTONouto varastoltamme Keminmaalta : 0 €
Turvallisuus ja hyvä hygienia ovat tärkeitä. Tulethan myymälään vain terveenä ja puhtain käsin. Jos myymälässä on ruuhkaa, pyydämme ystävällisesti odottamaan rauhassa vuoroasi. Voit nopeuttaa asiointiasi tekemällä tilauksen valmiiksi ja valitsemalla toimitustavaksi Nouto Keminmaan myymälästä. Saat tekstiviestitse ilmoituksen, kun tilauksesi on valmis noudettavaksi. Tuotteiden sovitus ja mahdollinen koon vaihto onnistuvat myymälässä. Voit maksaa tilauksen jo valmiiksi verkkokaupassa, jolloin maksutapoja on valittavanasi useita. Jos maksat tilauksesi myymälässä, maksu onnistuu joko kortilla tai käteisellä. Suosittelemme hygieniasyistä käyttämään korttimaksua. Voit toki maksaa tilauksen jo valmiiksi verkkokaupassa. Säilytämme maksamattomia myymälätilauksia 2 viikkoa tilauspäivämäärästä. Mikäli tilausta ei noudeta, tilauksen tuotteet palautetaan takaisin myyntiin.
|
Tilauksesi laitetaan matkaan joko tilauspäivänä, tai tilauksen tekoa seuraavana arkipäivänä.
Löydät lisätietoa Matkahuollon palveluista täältä. Ennakkotilaustuotteet: Jos tilauksellasi on sekä ennakkotilaustuotteita että heti varastossa olevia tuotteita, voit ostoskorissa tehdä valinnan, haluatko kaikki tuotteet samassa toimituksessa vai erikseen. Noutamattomista paketeista aiheutuu Disturbille huomattavia kuluja. Lain nojalla (1211/2013) pidätämme oikeuden laskuttaa aiheutuneet kulut asiakkaalta, jos toimitettuja paketteja palautuu meille noutamattomina. Laskutettava kulu on 19 € per noutamaton paketti, sisältäen toimituskulut, palautuskulut ja käsittelykulut. Huomioithan pakettisi noutoajan, ja ilmoitathan meille, jos et pääse noutamaan pakettiasi noutoajan puitteissa.
|
Sovita tuotetta ennen kuin irroitat tuotelaput. PALAUTUKSET MATKAHUOLLON KAUTTA: Huom! Valitettavasti palautus Matkahuollon pakettiautomaatin kautta ei ole toistaiseksi mahdollista.
Säilytä palautuksestasi kuitti! Huomioithan, että olet asiakkaana itse vastuussa palautuksestasi kunnes olemme sen vastaanottaneet käsittelyymme. Korvaamme kadonneiden tuotteiden hinnan vain kuittia vastaan.
Palautusaikaa on 30 vuorokautta siitä laskien, kun tilaus on vastaanotettu. Palautusten hyvitys tulee Avardan kautta ja käsittelyajat vaihtelevat maksutavasta riippuen. Mikäli herää kysymyksiä, voit olla suoraan yhteyksissä Avardan asiakaspalveluun: https://omatsivut.avarda.fi/, asiakaspalvelu@avarda.fi, 0925327100 (ma-pe 9-19) Mikäli käytät Paypal- maksutapaa, palautusten hinta palautetaan Paypal-tilillesi.
VAIHTO: Lähetä meille sähköinen palautuslomake, jolloin palautuksesi käsittely hoituu sujuvasti.
|
Lähetä meille sähköinen palautuslomake, jolloin palautuksesi käsittely hoituu sujuvasti. Jos haluat palauttaa tuotteita, asiakkaana maksat palautuspaketin postituskulut. Huomioimme palautuskulun palautustasi käsitellessä. Asiakaspalautusten toimitusosoite: Disturb Scandinavia Oy, Valiontie 2, 94450 Keminmaa, Suomi. Muista ottaa palautuksesta kuitti, jolla voit todistaa luovuttaneesi palautettavan tuotteen postin kuljetettavaksi. Huomioithan, että asiakkaana olet itse vastuussa palautuksestasi kunnes olemme palautuksen vastaanottaneet. Korvaamme kadonneiden tuotteiden hinnan vain kuittia vastaan.
|
Hyvä asiakas,
Lähetäthän meille sähköisen palautuslomakkeen, jos haluat palauttaa tai vaihtaa tuotteita.
Jos olet rekisteröitynyt asiakas, ja teit tilauksen kirjautuneena verkkokauppaamme,
tee ilmoitus palautuksesta valitsemalla Asiakastili > Ilmoitus palautuksesta
> valitse tilaus, jonka haluat palauttaa osittain tai kokonaan.
Palautus kohdistuu näin automaattisesti oikeaan tilausnumeroon ja nopeutat palautuksen käsittelyä.
Suora linkki: Ilmoitus palautuksesta
Halutessasi voit käyttää myös alla olevaa lomaketta.
Hyvä kirjautunut asiakas,
Lähetä meille ilmoitus palautuksesta käyttämällä alla olevaa lomaketta.
Palautus kohdistuu näin oikeaan tilaukseen ja nopeutat palautuksen käsittelyä.
* Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.
Jos havaitset tuotteessa valmistusvian tai virheen, ota välittömästi yhteyttä asiakaspalveluumme. Käsittelemme reklamaatiot tapauskohtaisesti. Kuvan lähettäminen reklamoitavasta tuotteesta ja viasta nopeuttaa asian käsittelyä.
Asiakaspalvelumme:
020 730 6380 (ark. klo 8-16)
tai sivuiltamme löytyvien livechatin tai yhteydenottolomakkeen kautta.
Reklamaatio-tapauksissa sovitaan tapauskohtaisesti, miten asiassa edetään. Jos kyse on valmistusvirheestä, palautus- ja vaihtoaika ei ole rajattu 30 vuorokauteen.
Jos haluat palauttaa reklamoitavan tuotteen, voit palauttaa sen meille asiakaspalautuksena, eikä siitä aiheudu sinulle postituskuluja. Voit käyttää palautukseen samaa uudelleensuljettavaa pussia, jossa sait tilauksesi tai jossain muussa lähettämiseen soveltuvassa pakkauksessa.
Toimita palautuspaketti postiin/matkahuoltoon ja ilmoita virkailijalle kyseessä olevan asiakaspalautus. Postin sopimustunnuksemme on: 630 944 ja Matkahuollon: 95 210 35. Muista laittaa paketin mukaan viestiä, josta ilmenee nimesi, tilaustietosi, sekä miten haluat reklamoitavan palautuksen kanssa toimia. Merkitse vaan paketin päälle ASIAKASPALAUTUS, ja osoitetiedot: Disturb Scandinavia Oy, Valiontie 2, 94450 Keminmaa.
Asiakaspalvelumme auttaa, mikäli tuotteistamme tai palveluistamme on kysyttävää tai reklamoitavaa. Käsittelemme palautteet ja reklamaatiot tapauskohtaisesti, ja otamme mielellämme palautetta vastaan. Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi verkkokaupan ja asiakkaan välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Riitatilanteissa kehotamme asiakasta kääntymään asiakaspalvelumme puoleen, ja mikäli asiaa ei saada ratkaistuksi, sen jälkeen kuluttajaneuvonnan puoleen.
Euroopan komission verkkovälitteinen riidanratkaisufoorumi: ec.europa.eu/odr
Rekisteröidy asiakkaaksi verkkokauppaamme, ja syötä asiakastietoihisi
omat mittasi. Saat suositukset koon valintaan mittojesi perusteella kaikista tuotteista, joista
koko-opas löytyy. Päivitämme koko-oppaita jatkuvasti.
Kaikissa tuotteissamme on näkyvillä mallimme mitat, sekä mallin käyttämä koko kyseisestä tuotteesta.
Huomaathan, että tuotteiden mitoituksissa on eroja eri merkkien välillä. Myös saman merkin
erityyppisillä tuotteilla on eri mitoituksia, ja myös istuvuudella on merkitystä.
Jos haluat lisätietoja jonkin tuotteen mitoituksesta, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme.
Mittaopasta päivitetään jatkuvasti uusiin tuotteisiin. Voit syöttää mittaoppaaseen pituutesi ja painosi, ja halutessasi myös tarkempia mittojasi.
Mikäli oikean koon valinnasta on kysyttävää, asiakaspalvelumme auttaa!
Etkö löydä vastausta kysymykseesi? Asiakaspalvelumme auttaa, ota yhteyttä:
email: info@disturb.fi
puh / whatsapp: 020 730 6380 (ark. klo 8-16)
Verkkokauppamme livechatin kautta (ark. klo 8-16)
Yhteydenottolomake
Rekisteröityneenä asiakkaana kerrytät jokaisesta verkkokaupassamme tehdystä tilauksesta 5 % bonusta, kun teet tilauksesi kirjautuneena. Voit käyttää bonuksesi tulevissa tilauksissasi. Mahdolliset palautetut tuotteet eivät kerrytä bonussaldoa. Bonukset saa käyttöön 30 vuorokauden kuluttua tilauksen vastaanottamisesta. Bonukset aktivoituvat asiakastilille krediiteiksi, ja ovat käytettävissä tulevissa tilauksissa. Kannattaa siis rekisteröityä asiakkaaksemme, ja kirjautua sisään omilla tunnuksilla aina tilausta tehdessäsi. Voit valita tilausta tehdessäsi, paljonko krediittejä haluat kullakin kerralla käyttää. Mikäli olet tehnyt tilauksia kirjautumatta, ota yhteyttä asiakaspalveluumme, ja bonuksesi hoidetaan ajan tasalle. |
Alle 18-vuotiaalla on oltava huoltajansa suostumus tilauksen tekemiseen. Klikkaa haluamasi tuotteen kuvaa, valitse oikea koko ja väri ja klikkaa ”lisää ostoskoriin”- painiketta. Tuote siirtyy automaattisesti ostoskoriisi ja voit jatkaa tuotteisiin tutustumista. Voit tarkastaa ostoskorisi tilanteen ”ostoskorisi”- kohdasta. Voit tarkistaa siitä tilauksesi ja jatkaa maksutapahtumaan, poistaa tuotteita tai palata jatkamaan ostoksia. Tarkistettuasi ostoskorin voit siirtyä maksutapahtumaan. Mikäli olet kirjautunut, asiakastilisi tiedot tulevat automaattisesti lomakkeelle näkyviin, ja tilauksesi kerryttää henkilökohtaista bonussaldoasi. Muussa tapauksessa voit täyttää tilauslomakkeen tiedot myös kirjautumatta, jolloin bonussaldoa ei kerry. Seuraa tilauslomakkeen ohjeita. Onnistuneesta tilauksesta saat aina tilausvahvistuksen ilmoittamaasi sähköpostiosoitteeseen. Toimitustiedot ja lähetystunnuksen saat sähköpostitse sitten kun tilauksesi on varastollamme pakattu. Jos haluat maksaa Disturb- lahjakortilla, raaputa koodi esiin lahjakortista ja syötä koodi ostoskorin kampanjakoodi-kenttään. Näin lahjakortin arvo vähentyy tilauksesi loppusummasta. Jos tilauksesi loppusummaksi jää 0,00 €, voit valita toimitustavaksi Matkahuollon, jolloin toimituskuluja ei sinulta veloiteta. Mikäli et käytä lahjakorttia kokonaan yhdellä tilauskerralla, talletetaan loppusumma asiakastilillesi, jos olet rekisteröitynyt asiakkaamme. Muutoin lahjakortille jäljelle jäänyt summa aktivoidaan käyttöön samalla koodilla. |
Tilauksesi lähtee matkaan samana tai seuraavana arkipäivänä, kun olet tehnyt tilauksesi. Lisätietoja toimituksista tästä. |
Käytössäsi on Avardan lasku sekä osamaksu. Lisätietoja tästä. Jos valitset maksutavaksi laskun tai osamaksun, toimitusvaihtoehtoja postin pakettiautomaattiin on rajattu. Muut toimitustavat ovat tällöin käytössäsi. |
Jos tarpeen, vaihto ja palautus onnistuu helposti Disturbin kanssa asioidessasi. Lähetä meille sähköinen palautuslomake, jolloin palautuksesi käsittely hoituu sujuvasti. Palauttaminen on ilmaista. Huomioithan kuitenkin, että ilmaisten toimitusten raja on Matkahuollon toimitustavoilla 80 €. Jos tilauksesi arvoksi palautuksen jälkeen jää alle 80 €, tilaukselle lisätään toimituskulut 4,95 €. Palautusaikaa on 30 vuorokautta siitä laskien, kun tilaus on vastaanotettu. Pakkauspussi, jossa tilaus toimitetaan, tulee avata ohjeiden mukaan. Samaa uudelleen suljettavaa pakkauspussia voi käyttää palautuksen toimitukseen. Palautukset tulee toimittaa meille käyttäen samaa toimitustapaa, jonka valitsit tilauksellesi. Huom! Palautus Matkahuollon pakettiautomaatin kautta ei ole toistaiseksi mahdollista.
|
Kannattaa olla nopea, ja pitää silmällä verkkokauppaamme ja ilmoitteluitamme facebook- yhteisössämme uusista eristä, jotta saat haluamasi koon. Tilaa kokovahti! Tilaamalla kokovahdin saat sähköpostiisi ilmoituksen samana päivänä, kun tuotetta saapuu varastoomme. Halutessasi voit sitten tehdä siitä tilauksen verkkokaupassamme. Kokovahdin voit tilata useammasta tuotteesta ja koosta. Kannattaa kuitenkin huomioida, että ihan kaikista tuotteista ei tule täydennyseriä. Tuotteita täydennetään saatavuuden ja kysynnän mukaan. Uutuuksia ja täydennyksiä saapuu usein! |
Jos havaitset tuotteessa valmistusvian tai virheen, ota välittömästi yhteyttä asiakaspalveluumme. Käsittelemme reklamaatiot tapauskohtaisesti. Reklamaatio-tapauksissa sovitaan tapauskohtaisesti, miten asiassa edetään. Jos haluat palauttaa reklamoitavan tuotteen, voit palauttaa sen meille asiakaspalautuksena, eikä siitä aiheudu sinulle postituskuluja. Mikäli sinulla ei ole paketin mukana saapuneita palautuspussia tai -osoitetarraa tallessa, voit palauttaa tuotteen myös samassa pussissa, jossa sen sait. Toimita pussi postiin ja ilmoita virkailijalle kyseessä olevan asiakaspalautus. Myös esim. postista saatava postituspussi sopii tarkoitukseen. Muista laittaa paketin mukaan viestiä, josta ilmenee nimesi, tilaustietosi, sekä miten haluat reklamoitavan palautuksen kanssa toimia. Merkitse vaan paketin päälle ASIAKASPALAUTUS, ja osoitetiedot: Disturb Scandinavia Oy, Valiontie 2, 94450 Keminmaa. Ota reklamaatio- tapauksissa aina yhteyttä asiakaspalveluumme: 020 730 6380 (ark. klo 8-16), info@disturb.fi, tai sivuiltamme löytyvien livechatin tai yhteydenottolomakkeen kautta. |
Osa tuotteistamme on myynnissä ennakkoon, mikä tarkoittaa sitä, että niitä ei löydy heti varastostamme. Ennakkotilaustuotteisiin on selkeästi merkitty arvioitu toimituspäivä. Jos valitset tilauksellesi sekä ennakkotilaustuotteita että heti varastossa olevia tuotteita, voit ostoskorissa tehdä valinnan, haluatko kaikki tuotteet samassa toimituksessa vai erikseen. Jos haluat tilauksesi heti valmiina olevat tuotteet toimitettavan heti, ja jälkitoimitustuotteet myöhemmin ilmoitettuna ajankohtana, tilauksellesi lisätään myös jälkitoimituksen toimituskulut. |
Verkkokauppamme maksamisen tuottaa Avarda (Y-tunnus 2594352-3) yhteistyössä pankkien kanssa. Palvelun käyttö ei vaadi rekisteröitymistä tai lisämaksujen suorittamista. Kaikki tiedonsiirto ja rahaliikenne on SSL-suojattu eli kukaan ulkopuolinen ei voi nähdä tietojasi.
Lasku
Kun valitset maksutavaksi laskun, saat tilaamasi tuotteet ennen maksamista. Voit myös jakaa ostoksesi pienempiin osiin laskun saatuasi. Sinun on maksettava vähintään laskulla ilmoitettu vähimmäismäärä eräpäivään mennessä. Myöhästyneestä maksusuorituksesta peritään viiden euron muistutuslasku.
Tili
Voit myös jakaa ostoksesi pienempiin osiin pidemmälle maksuajalle. Saat kuukausittain tilinhoitoilmoituksen, jossa on kerrottu vaadittu vähimmäiserä. Voit milloin tahansa maksaa myös suurempia suorituksia tai koko avoinna olevan saldon kerralla pois ilman lisäkuluja.
Luottoehdot ja Vakiomuotoiset eurooppalaiset kuluttajaluottotiedot
Lisätietoja Lasku ja tili -maksutavoista
Verkkomaksu
Verkkomaksu on mahdollista OP:n, Aktian, Danske Bankin, Handelsbankenin, Nordean, Säästöpankin, S-pankin, POP-pankin ja Oma Säästöpankin asiakkaille. Maksaminen tapahtuu pankin sivuilla ja onnistuneen maksutapahtuman jälkeen istunto palautuu automaattisesti verkkokauppaamme.
Korttimaksu
Korttimaksu on mahdollista Visa, Visa Electron, Maestro sekä MasterCard -korteilla. Korttimaksun yhteydessä sinut ohjataan Netsin maksupalveluun, missä maksun voi suorittaa turvallisesti. Onnistuneen maksutapahtuman jälkeen istunto palautuu automaattisesti verkkokauppaamme.
MobilePay
Mobilepay on korttimaksuun perustuva maksu, jossa maksu viimeistellään Mobilepay-sovelluksessa. Valitsemalla Mobilepayn, sinut ohjataan Netsin maksukorttipalveluun, missä maksun voi suorittaa turvallisesti. Netsin maksukorttipalvelussa annat puhelinnumerosi, avaat Mobilepay-sovelluksen matkapuhelimeltasi, jossa voit hyväksyä ja viimeistellä maksun. Onnistuneen maksutapahtuman jälkeen istunto palautuu automaattisesti verkkokauppaamme. Maksunsaajana näkyy Avarda, joka huolehtii verkkokauppamme maksunvälityksestä.
Kysymyksiä maksamiseen liittyvissä asioissa?
Luotonmyöntäjä Avarda auttaa sinua kaikissa ostoksen maksamiseen liittyvissä asioissa.
Voi suorittaa maksusi myös kätevästi ja vaivattomasti Paypal maksuna.
Disturb Scandinavia Oy (Y-Tunnus 2381417-0) perustettiin 1. tammikuuta 2011. Omistajat Tiina ja Petri Skinnari.
Disturb.fi on katumuodin uskottava verkkokauppa, joka pitää tyylisi tykissä! Inspiroidu uutuuksista, tukeudu suosikkituotteisiin, säväytä sesonkinostoilla. Yrityksen juuret ovat tukevasti Meri-Lapissa. Palvelemme asiakkaita Keminmaan liikehallista ripeällä tatsilla maan ääriin ja yli.
Disturbin tarina alkoi ajatuksesta, että nuorille miehille haluttiin tarjota mahdollisuus pukeutua erottuvasti, ”häiritsevästi”. Kehittymisen ja trendien aallonharjalla pysymisen ansiosta mallisto on laajentunut: tarjolla on uskottava valikoima paitsi miesten myös naisten vaatteita, naisten laadukkaita sport-vaatteita sekä oma vaatemallisto, Disturb Clothing. Disturb Clothing suunnitellaan ja kaavoitetaan Keminmaassa. Disturbin ydinajatus on pysynyt samana: Disturb the street look #awefuckingsomestyle
Asiakastyytyväisyys on ykkösprioriteettimme. Asiointi verkkokaupassa on tehty turvalliseksi yhteistyössä luotettavien maksuliikennekumppaneidemme kanssa. Verkkokaupan tuotekohtaiset Mittaoppaat helpottavat oikean koon valintaa. Jos tarpeen, meillä vaihto ja palautus onnistuu helposti, nopeasti ja ilmaiseksi. Haluamme tehdä parhaamme rakentaaksemme yhdessä asiakkaidemme kanssa toimivan ja asiakaslähtöisen verkkokaupan, ja siihen tarvitsemme myös sinun palautettasi!
Disturboidu kanssamme Facebookissa @Disturb.fi ja Instagramissa @disturbofficial.
2381417-0 |
Tiina Skinnari ja Petri Skinnari Sähköposti: etunimi.sukunimi@disturb.fi Tiina Skinnari: +358 44 033 13 73 Petri Skinnari: +358 40 742 76 94 |
Disturb Scandinavia Oy Valiontie 2 94450 Keminmaa |
Verkkolaskutusosoite: 003723814170 Sähköpostiskannauksen osoite: disturbscandinavia.FI.P.134384-7(at)docinbound.com Paperiset laskut: |
Asiakaspalvelumme auttaa, mikäli tuotteistamme tai palveluistamme on kysyttävää tai reklamoitavaa. Käsittelemme palautteet ja reklamaatiot tapauskohtaisesti, ja otamme mielellämme palautetta vastaan. Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi verkkokaupan ja asiakkaan välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Riitatilanteissa kehotamme asiakasta kääntymään asiakaspalvelumme puoleen, ja mikäli asiaa ei saada ratkaistuksi, sen jälkeen kuluttajaneuvonnan puoleen.
Euroopan komission verkkovälitteinen riidanratkaisufoorumi: ec.europa.eu/odr
Disturb Scandinavia Oy:n tietosuojaseloste
Disturb kerää tietoja asiakkaistaan sekä verkkokauppansa käyttäjistä, jotta se voi tarjota asiakkailleen parhaan mahdollisen palveluidensa käyttökokemuksen. Asiakastietoja käytetään mm. turvallisen palvelun toimittamiseen sekä asiakaspalvelun laadun ja verkkokaupan kehittämiseen.
Disturb kunnioittaa asiakkaidensa yksityisyyttä, ja käyttää keräämiään henkilötietoja vain tässä tietosuojaselosteessa mainittuihin käyttötarkoituksiin. Disturb ei myy eikä luovuta asiakkaidensa tietoja eteenpäin muissa kuin tämän tietosuojaselosteen 7. kohdassa mainituissa tarkoituksissa.
Toukokuussa 2018 voimaan astuvan EU:n tietosuoja-asetuksen (GDPR) mukaan henkilörekisterin pitäjällä on velvollisuus informoida rekisteröityjä heidän henkilötietojensa käsittelystä. Tämä seloste täyttää tietosuoja-asetuksen informointivelvoitteen. Asiakkaan on hyväksyttävä tämän tietosuojaselosteen ehdot käyttääkseen Disturbin palveluita.
Disturb Scandinavia Oy (y-tunnus 2381417-0)
Yhteystiedot:
Valiontie 2
94450 Keminmaa
Yhteystiedot rekisteriä koskevissa asioissa:
Puh. 020 730 6380
E-mail:info@disturb.fi
Rekisteriin kuuluvat Disturb Scandinavia Oy:n asiakkaat, jotka ovat rekisteröityneet verkkokaupan asiakkaiksi tai tehneet tilauksen. Rekisteriin kuuluvat myös ne henkilöt, jotka ovat ottaneet yhteyttä Disturb Scandinavia Oy:n asiakaspalveluun verkkokaupan, puhelimen tai sähköpostin välityksellä tai myymälässä ja jättäneet yhteystietonsa tilauksen tai yhteydenoton yhteydessä.
Uutiskirjeen tilanneiden sähköpostiosoitteet kerätään toiseen rekisteriin, jota käytetään uutiskirjeiden lähettämiseen ja markkinointiviestintään.
Henkilötietojen keräys ja käsittely perustuu:
Henkilötietojen käsittelyn ja rekisterin käyttötarkoitus
Henkilötietoja käsitellään vain alla lueteltaviin, ennalta määriteltyihin tarkoituksiin:
Asiakasrekisteri sisältää seuraavat tiedot:
Rekisteröidyllä on seuraavat oikeudet, joiden käyttämistä koskevat pyynnöt tulee tehdä osoitteeseen info@disturb.fi
Tarkastusoikeus
Rekisteröity voi tarkistaa tallentamamme henkilötiedot.
Oikeus tietojen oikaisemiseen
Rekisteröity voi pyytää oikaisemaan häntä koskevat virheelliset tai puutteelliset tiedot.
Vastustamisoikeus
Rekisteröity voi vastustaa henkilötietojen käsittelyä, mikäli kokee, että henkilötietoja on käsitelty lainvastaisesti.
Suoramarkkinointikielto
Rekisteröidyllä on oikeus kieltää tietojen käyttäminen suoramarkkinointiin.
Poisto-oikeus
Rekisteröidyllä on oikeus pyytää tietojen poistamista, jos tietojen käsittely ei ole tarpeen. Käsittelemme poistopyynnön, jonka jälkeen joko poistamme tiedot tai ilmoitamme perustellun syyn, miksi tietoja ei voida poistaa.
On huomioitava, että rekisterinpitäjällä voi olla lakisääteinen tai muu oikeus olla poistamatta pyydettyä tietoa. Rekisterinpitäjällä on velvollisuus säilyttää kirjanpitoaineisto Kirjanpitolaissa (luku 2, 10 §) määritellyn ajan (10 vuotta) mukaisesti. Tämän vuoksi kirjanpitoon liittyvää aineistoa ei voida poistaa ennen määräajan umpeutumista.
Suostumuksen peruuttaminen
Jos rekisteröityä koskeva henkilötietojen käsittely perustuu ainoastaan suostumukseen, eikä esim. asiakkuuteen tai jäsenyyteen, voi rekisteröity peruuttaa suostumuksen.
Rekisteröity voi valittaa päätöksestä tietosuojavaltuutetulle
Rekisteröidyllä on oikeus vaatia, että rajoitamme kiistanalaisten tietojen käsittelyä siksi aikaa, kunnes asia saadaan ratkaistua.
Valitusoikeus
Rekisteröidyllä on oikeus tehdä valitus tietosuojavaltuutetulle kantelu, jos hän kokee, että rikomme henkilötietoja käsitellessämme voimassa olevaa tietosuojalainsäädäntöä.
Tietosuojavaltuutetun yhteystiedot: www.tietosuoja.fi/fi/index/yhteystiedot.html
Asiakastiedot saadaan säännönmukaisesti:
Luovutamme joitakin välttämättömiä tietoja kolmansille osapuolille tilausten toimitukseen liittyvien velvollisuuksien täyttämiseksi. Näitä kolmansia osapuolia ovat:
Yhteistyökumppaniyritykset ovat sitoutuneet noudattamaan tietosuoja-asetuksen vaatimuksia.
Tarvittaessa luovutamme tietoja myös viranomaisten pyynnöstä, mikäli lainsäädäntö sitä vaatii.
Asiakas voi pyytää häntä koskevan henkilötiedon anonymisoimista tai poistamista rekistereistämme. Osalle tiedosta lainsäädäntö voi asettaa velvoitteita tiedon pidempiaikaiseen säilytykseen (mm. kirjanpitolaki sekä kuluttajansuojalaki).
Henkilötietoihin on pääsy vain Disturb Scandinavia Oy:n omilla työntekijöillä, jotka on koulutettu käsittelemään henkilötietoja turvallisesti ja vastuullisesti. Pääsy henkilötietoihin on myös IT-tukihenkilöillä, joiden kanssa olemme tehneet sopimusjärjestelyn, joka takaa, että henkilötietoja käsitellään voimassa olevan tietosuojalainsäädännön mukaisesti ja muutoinkin asianmukaisesti.
Kaikki rekisterissä olevat henkilötiedot on suojattu asiattomalta pääsyltä ja palvelimien tietoturva on korkealla tasolla. Tulosteet ja arkistot säilytetään lukitussa ja turvakameroilla varustetussa tilassa, jonne on pääsy vain Disturb Scandinavia Oy:n omilla työntekijöillä.
Henkilötietoja ei siirretä EU:n tai Euroopan talousalueen ulkopuolelle kuin poikkeustapauksissa. Poikkeustapauksia ovat vain EU:n ulkopuolelta tulleet tilaukset, jolloin kyseisen tilauksen toimitustiedot luovutetaan kuljetuspalveluyhtiölle toimituksen mahdollistamiseksi.
Disturb Scandinavia Oy:n verkkokaupoissa käytetään evästeitä (pieniä laitteeseen sijoitettuja tekstitiedostoja) tietojen keräämiseen. Evästeillä voidaan kerätä tietoja esimerkiksi miltä sivulta käyttäjä on siirtynyt osoitteeseen, mitä internetsivuja hän on selannut, mitä selainta käyttää sekä mikä hänen tietokoneensa IP-osoite on. Evästeiden avulla voimme muun muassa näyttää käyttäjän kiinnostuksen kohteisiin perustuvia mainoksia ja analysoida sitä, miten hyvin sivustomme ja verkkopalvelumme toimivat. Evästeiden kautta kerättyä tietoa hyödynnetään myös tilastointitarkoituksiin.
Evästeiden avulla kerättyjä tietoja ei yhdistetä asiakasrekisteritietoihin eikä käyttäjiä yksilöidä evästeiden avulla tehdyssä mainonnan kohdentamisessa.
Verkkokaupan asiakkailla on mahdollisuus estää evästeiden käyttö muuttamalla selaimensa asetuksia siten, että selain ei salli evästeiden tallentamista. Evästeiden käytön kieltäminen saattaa kuitenkin estää joidenkin verkkokaupan toiminnallisuuksien hyödyntämisen.
Emme käytä tietoja automaattiseen päätöksentekoon tai profilointiin.
Palvelumme kehittyessä ja lainsäädännön muuttuessa tai tarkentuessa pidätämme oikeuden muuttaa tätä tietosuojaselostetta. Merkittävistä tietosuojaselosteen muutoksista ilmoitetaan palveluun rekisteröityneille asiakkaille ehtojen päivityksen yhteydessä.
Tämä tietosuojaseloste korvaa aikaisemman rekisteriselosteemme.
Suostumus henkilötietojesi käsittelyyn
Tekemällä tilauksen hyväksyt henkilötietojesi käyttämisen. Katso tietosuojaseloste tästä
Toimitusehdot lyhyesti:
Pyrimme aina mahdollisimman pikaiseen toimitukseen. Ennen klo 14saapuneet tilaukset lähetetään pääsääntöisesti samana päivänä. Kun tilauksesi lähtee matkaan, saat meiltä sähköpostitse tiedot lähetyksestä ja lähetystunnuksen, jolla voit seurata tilauksesi kulkua. Kun lähetys on saapunut perille noudettavaksi valitsemaasi toimipaikkaan, saat saapumisilmoituksen tekstiviestitse tai sähköpostitse. Tilausta noutaessasi tarvitset mukaan lähetystunnuksen ja henkilöllisyystodistuksen.
Tarjoamme asiakkaillemme nopeat ja edulliset toimitustavat. Kuljetuskumppanimme Matkahuolto ja Posti kuljettavat paketit joka puolelle Suomea 1-3 arkipäivässä.
Nouto valitsemastasi Matkahuollon toimi- tai pakettipisteestä (mm. K-kaupat, R-kioskit, Tokmannit ja monet muut yritykset), joita on lähes 2000 kautta maan. Nopeimmin tilaus saapuu Matkahuollon toimipisteisiin, mutta pakettipisteet tarjoavat pidemmät aukioloajat ja tiheämmän verkoston.
Nouto valitsemastasi Postin pakettiautomaatista tai toimipisteestä. Saat saapumisilmoituksen tai lokerokoodin tekstiviestillä kun paketti on noudettavissa.
Toimitus suoraan kotiovellesi sovittuna ajankohtana. Posti ottaa sinuun yhteyttä sopiakseen toimitusajankohdan, lähetys toimitetaan ilmoittamaasi osoitteeseen arkipäivisin.
Turvallisuus ja hyvä hygienia ovat tärkeitä. Tulethan myymälään vain terveenä ja puhtain käsin. Jos myymälässä on ruuhkaa, pyydämme ystävällisesti odottamaan rauhassa vuoroasi. Voit nopeuttaa asiointiasi tekemällä tilauksen valmiiksi ja valitsemalla toimitustavaksi Nouto Keminmaan myymälästä. Saat tekstiviestitse ilmoituksen, kun tilauksesi on valmis noudettavaksi.
Osoite: Valiontie 2, 94450 Keminmaa
Ennakkotilaustuotteet:
Jos tilauksellasi on sekä ennakkotilaustuotteita että heti varastossa olevia tuotteita, voit ostoskorissa tehdä valinnan, haluatko kaikki tuotteet samassa toimituksessa vai erikseen.
Jos haluat tilauksesi heti valmiina olevat tuotteet toimitettavan heti, ja jälkitoimitustuotteet myöhemmin ilmoitettuna ajankohtana, tilauksellesi lisätään myös jälkitoimituksen toimituskulut.
Huomioitavaa:
Noutamattomista paketeista aiheutuu Disturbille huomattavia kuluja. Lain nojalla (1211/2013) pidätämme oikeuden laskuttaa aiheutuneet kulut asiakkaalta, jos toimitettuja paketteja palautuu meille noutamattomina. Laskutettava kulu on 19 € per noutamaton paketti, sisältäen toimituskulut, palautuskulut ja käsittelykulut. Huomioithan pakettisi noutoajan, ja ilmoitathan meille, jos et pääse noutamaan pakettiasi noutoajan puitteissa.
Matkahuolto säilyttää toimituksia 7 vrk. Posti säilyttää toimituksia noutopisteissä ja pakettiautomaateissa 7 vrk.
Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.
Verkkokauppamme maksamisen tuottaa Avarda (Y-tunnus 2594352-3) yhteistyössä pankkien kanssa. Palvelun käyttö ei vaadi rekisteröitymistä tai lisämaksujen suorittamista. Kaikki tiedonsiirto ja rahaliikenne on SSL-suojattu eli kukaan ulkopuolinen ei voi nähdä tietojasi.
Lasku
Kun valitset maksutavaksi laskun, saat tilaamasi tuotteet ennen maksamista. Voit myös jakaa ostoksesi pienempiin osiin laskun saatuasi. Sinun on maksettava vähintään laskulla ilmoitettu vähimmäismäärä eräpäivään mennessä. Myöhästyneestä maksusuorituksesta peritään viiden euron muistutuslasku.
Tili
Voit myös jakaa ostoksesi pienempiin osiin pidemmälle maksuajalle. Saat kuukausittain tilinhoitoilmoituksen, jossa on kerrottu vaadittu vähimmäiserä. Voit milloin tahansa maksaa myös suurempia suorituksia tai koko avoinna olevan saldon kerralla pois ilman lisäkuluja.
Luottoehdot ja Vakiomuotoiset eurooppalaiset kuluttajaluottotiedot
Lisätietoja Lasku ja tili -maksutavoista
Verkkomaksu
Verkkomaksu on mahdollista OP:n, Aktian, Danske Bankin, Handelsbankenin, Nordean, Säästöpankin, S-pankin, POP-pankin ja Oma Säästöpankin asiakkaille. Maksaminen tapahtuu pankin sivuilla ja onnistuneen maksutapahtuman jälkeen istunto palautuu automaattisesti verkkokauppaamme.
Korttimaksu
Korttimaksu on mahdollista Visa, Visa Electron, Maestro sekä MasterCard -korteilla. Korttimaksun yhteydessä sinut ohjataan Netsin maksupalveluun, missä maksun voi suorittaa turvallisesti. Onnistuneen maksutapahtuman jälkeen istunto palautuu automaattisesti verkkokauppaamme.
MobilePay
Mobilepay on korttimaksuun perustuva maksu, jossa maksu viimeistellään Mobilepay-sovelluksessa. Valitsemalla Mobilepayn, sinut ohjataan Netsin maksukorttipalveluun, missä maksun voi suorittaa turvallisesti. Netsin maksukorttipalvelussa annat puhelinnumerosi, avaat Mobilepay-sovelluksen matkapuhelimeltasi, jossa voit hyväksyä ja viimeistellä maksun. Onnistuneen maksutapahtuman jälkeen istunto palautuu automaattisesti verkkokauppaamme. Maksunsaajana näkyy Avarda, joka huolehtii verkkokauppamme maksunvälityksestä.
Kysymyksiä maksamiseen liittyvissä asioissa?
Luotonmyöntäjä Avarda auttaa sinua kaikissa ostoksen maksamiseen liittyvissä asioissa.
Voi suorittaa maksusi myös kätevästi ja vaivattomasti Paypal maksuna.
Palautukset Suomessa
Kaikilla tuotteillamme on täysi 30 vuorokauden ilmainen palautusoikeus.
Sovita tuotetta ennen kuin irroitat tuotelaput.Palautettavan tuotteen tulee olla alkuperäisessä kunnossaan. Käytettyjen tai vaurioituneiden tuotteiden hintaa emme voi korvata. Huomioi tuotetta sovittaessasi, ettei siihen tartu tuoksuja, tahroja tai esim. eläinten karvoja. Mikäli tuotteen saadessasi huomaat siinä jotain kuljetuksen aikana syntyneitä vaurioita, ilmoitathan siitä viipymättä meille sopiaksesi vaihdosta tai palautuksesta.
Lähetä meille sähköinen palautuslomake, jolloin palautuksesi käsittely hoituu sujuvasti.
Jos olet rekisteröitynyt asiakkaaksi verkkokauppaamme, voit lähettää sähköisen palautuslomakkeen Asiakastililtäsi, kohdasta Ilmoitus palautuksesta.
Jos et ole rekisteröitynyt, voit lähettä sähköisen palautuslomakkeen myös kohdasta Asiakaspalvelu, Palautukset.
Voit käyttää palautukseen samaa uudelleensuljettavaa toimituspussia, jossa sait tilauksesi.
Pussi tulee avata ohjeiden mukaan, jotta sen voi sulkea palautusta varten uudelleen.
Käytä tilauksesi mukana saamaasi Customer return- osoitetarraa. Jos sinulla ei ole tarraa, toimita palautuspaketti Postin toimipisteeseen virkailijalle, ja ilmoita sopimustunnuksemme: 630944.
Laita tilauskuitti palautuspakettiin mukaan.
Jos noudit tilauksesi Postin toimipisteestä, toimita palautuspaketti postiin virkailijalle.
Jos noudit tilauksesi Postin Pakettiautomaatista, toimita palautuspaketti samaan automaattiin. Tarvitset tekstiviestitse saamasi koodin, jolla sait luukun tilausta noutaessasi auki.
Säilytä palautuksestasi kuitti.
Laita tilauskuitti palautuspakettiin mukaan. Voit palauttaa asiakaspalautuksesi mihin tahansa Matkahuollon noutopisteistä.
Palautusta viedessäsi tarvitset Disturbin palautustunnuksen: 9521035.
Säilytä palautuksestasi kuitti.
Huom! Valitettavasti palautus Matkahuollon pakettiautomaatin kautta ei ole toistaiseksi mahdollista.
Säilytä palautuksestasi kuitti! Huomioithan, että olet asiakkaana itse vastuussa palautuksestasi kunnes olemme sen vastaanottaneet käsittelyymme. Korvaamme kadonneiden tuotteiden hinnan vain kuittia vastaan.
Palauttaminen on ilmaista. Huomioithan kuitenkin, että ilmaisten toimitusten raja on 80 €. Jos tilauksesi arvoksi palautuksen jälkeen jää alle 80 €, tilaukselle lisätään toimituskulut 3,95€, mikäli tilauksesi toimitettiin Matkahuollon kautta.
Palautusaikaa on 30 vuorokautta siitä laskien, kun tilaus on vastaanotettu.
Palautuspaketti matkaa meille 2-4 arkipäivää.
Palautukset käsitellään n. 3 arkipäivän sisällä paketin saapumisesta.
Mikäli käytät Paypal- maksutapaa, palautusten hinta palautetaan Paypal-tilillesi.
Ensimmäisestä palautuksesta ja vaihdosta aiheutuvat toimituskulut menevät kokonaisuudessaan Disturbin piikkiin. Jos vaihdat tai palautat samalta tilaukselta tuotteita useammin kuin kerran, seuraavista vaihdoista tai palautuksista aiheutuvat toimituskulut maksat asiakkaana itse.
Vaihto
Voit halutessasi vaihtaa tuotteen veloituksetta joko eri kokoon, tai kokonaan toiseen tuotteeseen. Mikäli uusi tuote on kalliimpi, sinun tulee maksaa erotus. Me korvaamme erotuksen, jos uusi tuote on ensimmäistä halvempi.
Lähetä meille sähköinen palautuslomake, jolloin palautuksesi käsittely hoituu sujuvasti.
Jos olet rekisteröitynyt asiakkaaksi verkkokauppaamme, voit lähettää sähköisen palautuslomakkeen Asiakastililtäsi, kohdasta Ilmoitus palautuksesta.
Jos et ole rekisteröitynyt, voit lähettää sähköisen palautuslomakkeen kohdasta Asiakaspalvelu, Palautukset.
Laita palautuspakettiin mukaan tilauskuitti.
TALLETUS ASIAKASTILILLE
Mikäli olet rekisteröitynyt asiakkaamme, voit halutessasi valita, että palautuksesi summa talletetaan asiakastilisi krediitteihin. Näin summa on käytettävissäsi seuraavaan tilaukseesi. Asiakastilillesi kertyneet krediitit näkyvät ostoskorissasi, kun kirjaudut verkkokauppaamme tunnuksillasi.