Etkö löydä vastausta kysymykseesi? Asiakaspalvelumme auttaa, ota yhteyttä: 
email: info@disturb.fi
puh / whatsapp: 0400 775 385 (ark. klo 8-16)
Yhteydenottolomake 
Verkkokauppamme livechatin kautta (ark. klo 8-21)


1. MITEN BONUSSYSTEEMI TOIMII? 

Rekisteröityneenä asiakkaana kerrytät jokaisesta verkkokaupassamme tehdystä tilauksesta 5 % bonusta, kun teet tilauksesi kirjautuneena. Voit käyttää bonuksesi tulevissa tilauksissasi. Mahdolliset palautetut tuotteet eivät kerrytä bonussaldoa.

Bonukset saa käyttöön 30 vuorokauden kuluttua tilauksen vastaanottamisesta. Bonukset aktivoituvat asiakastilille krediiteiksi, ja ovat käytettävissä tulevissa tilauksissa. Kannattaa siis rekisteröityä asiakkaaksemme, ja kirjautua sisään omilla tunnuksilla aina tilausta tehdessäsi. Voit valita tilausta tehdessäsi, paljonko krediittejä haluat kullakin kerralla käyttää. Mikäli olet tehnyt tilauksia kirjautumatta, ota yhteyttä asiakaspalveluumme, ja bonuksesi hoidetaan ajan tasalle.

 


 

2. MITEN TEEN TILAUKSEN?

Jos teet tilauksesi Ruotsissa, tai haluat tilauksesi toimitettavan Ruotsiin, voit tehdä tilauksesi osoitteessa www.disturb.se.

Rekisteröitymällä sivun oikeasta yläkulmasta voit luoda itsellesi asiakastilin. Asiakastilille tallentuvat tiedot kaikista ostoistasi, mikä kerryttää henkilökohtaista bonussaldoasi. Jokainen ostos kerryttää henkilökohtaista bonustiliäsi, jolle kertynyttä summaa voit käyttää tuleviin ostoksiisi.

Tilaaminen onnistuu myös ilman rekisteröitymistä keräämällä tuotteet suoraan ostoskoriisi. Tilaaminen rekisteröitymättä ei kerrytä bonus-saldoa. 

Klikkaa haluamasi tuotteen kuvaa, valitse oikea koko ja väri ja klikkaa ”lisää ostoskoriin”- painiketta. Tuote siirtyy automaattisesti ostoskoriisi ja voit jatkaa tuotteisiin tutustumista. Voit tarkastaa ostoskorisi tilanteen ”ostoskorisi”- kohdasta. Voit tarkistaa siitä tilauksesi ja jatkaa maksutapahtumaan, poistaa tuotteita tai palata jatkamaan ostoksia. 

Tarkistettuasi ostoskorin voit siirtyä maksutapahtumaan. Mikäli olet kirjautunut, asiakastilisi tiedot tulevat automaattisesti lomakkeelle näkyviin, ja tilauksesi kerryttää henkilökohtaista bonussaldoasi. Muussa tapauksessa voit täyttää tilauslomakkeen tiedot myös kirjautumatta, jolloin bonussaldoa ei kerry. 

Seuraa tilauslomakkeen ohjeita. Onnistuneesta tilauksesta saat aina vahvistuksen ilmoittamaasi sähköpostiosoitteeseen. Vahvistuksesta löydät tilausnumeron ja lähetystunnuksen, jonka avulla voit seurata tilauksesi kulkua Postin sivuilla.

Jos haluat maksaa Disturb.fi-lahjakortilla, raaputa koodi esiin lahjakortista ja syötä koodi ostoskorin kampanjakoodi-kenttään. Näin lahjakortin arvo vähentyy tilauksesi loppusummasta. Jos tilauksesi loppusummaksi jää 0,00 €, voit valita maksutavaksi Bonus/Lahjakortti/Kampanja-vaihtoehdon, jolloin toimituskuluja ei sinulta veloiteta. Mikäli et käytä lahjakorttia kokonaan yhdellä tilauskerralla, talletetaan loppusumma asiakastilillesi, jos olet rekisteröitynyt asiakkaamme. Muutoin lahjakortille jäljelle jäänyt summa aktivoidaan käyttöön samalla koodilla.

Asiakaspalvelumme:
info@disturb.fi
0400 775 385 (ark. klo 8-16)
Voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme myös verkkokauppamme yhteydenottolomakkeen tai livechatin kautta.

 


 

3. MITEN, MILLOIN JA MINNE TILAUKSENI TOIMITETAAN?


Tilauksesi lähtee matkaan samana tai seuraavana arkipäivänä, kun olet tehnyt tilauksesi.
Tilauksesi toimitetaan valitsemallasi toimitustavalla, joko Matkahuollon tai Postin kyydissä.
Toimitusaikamme on 1-3 arkipäivää. Emme vastaa Matkahuollon tai Postin kuljetuksista johtuvista viivästyksistä.

Saat meiltä sähköpostiisi tiedon lähetyksestä, kun tilauksesi on toimitettu. Saat meilitse myös lähetystunnuksen, jolla voit seurata tilauksesi kulkua.

Lahjakorttitilaukset ja yksittäin tilatut pipot toimitetaan 1 lk. kirjeenä suoraan tilaajan osoitteeseen, jos maksutapana on Verkkopankit ja luottokortit, tai Klarna.

Lisätietoja toimituksista tästä.  


 

4. VOINKO MAKSAA TILAUKSENI LASKULLA TAI OSAMAKSULLA?

Käytössäsi on Disturb-lasku tai -erämaksu. Lisätietoja täältä. Sopimusta varten tarvitset suomalaisen henkilötunnuksen.

Käytössäsi on myös Klarnan lasku sekä osamaksu. Lisätietoja tästä. Klarna- sopimusta varten tarvitset suomalaisen henkilötunnuksen.

Jos valitset maksutavaksi laskun tai osamaksun, toimitus postin pakettiautomaattiin ei ole mahdollinen.
Muut toimitustavat ovat tällöin käytössäsi.

Löydät tarkemmat tiedot maksutavoistamme tästä.


 

5. MITEN VAIHTO TAI PALAUTUS HOIDETAAN? 

Jos tarpeen, vaihto ja palautus onnistuu helposti Disturbin kanssa asioidessasi.

Lähetä meille sähköinen palautuslomake, jolloin palautuksesi käsittely hoituu sujuvasti.
Sähköpostitse saamastasi Tilausvahvistuksesta löydät linkin, jonka kautta pääset lähettämään sähköisen ilmoituksen.

Tai, jos olet rekisteröitynyt asiakkaaksi verkkokauppaamme, voit lähettää sähköisen palautuslomakkeen myös Asiakastililtäsi, kohdasta Ilmoitus palautuksesta. Jos et ole rekisteröitynyt, voit lähettää sähköisen palautuslomakkeen myös kohdasta Asiakaspalvelu, Palautukset.
Voit myös ilmoittaa vaihdosta tai palautuksesta asiakaspalveluumme sähköpostitse: info@disturb.fi.

Palautettavassa tuotteessa tulee olla alkuperäiset tuotelaput paikoillaan. Palautettavan tuotteen tulee olla alkuperäisessä kunnossaan. Emme ole velvollisia korvaamaan käytettyjen tai vaurioituneiden tuotteiden hintaa. 

Palauttaminen on ilmaista. Huomioithan kuitenkin, että ilmaisten toimitusten raja on Matkahuollon toimitustavoilla 50 €. Jos tilauksesi arvoksi palautuksen jälkeen jää alle 50 €, tilaukselle lisätään toimituskulut 3,45 - 3,95 € valitsemastasi toimitustavasta riippuen.

Disturb kustantaa yhden vaihdon ja palautuksen postituskulut jokaiseen tilaukseen liittyen. Jos haluat vaihtaa tai palauttaa samalta tilaukselta tuotteita useammin kuin kerran, asiakkaana maksat näiden vaihtojen ja palautusten postituskulut itse.

Palautusaikaa on 30 vuorokautta siitä laskien, kun tilaus on vastaanotettu.

Pakkauspussi, jossa tilaus toimitetaan, tulee avata ohjeiden mukaan. Samaa uudelleen suljettavaa pakkauspussia voi käyttää palautuksen toimitukseen.

Palautukset tulee toimittaa meille käyttäen samaa toimitustapaa, jonka valitsit tilauksellesi.

PALAUTUKSET MATKAHUOLLON KAUTTA:
Voit palauttaa asiakaspalautuksesi mihin tahansa Matkahuollon noutopisteistä (löytyy Siwoista, Valintataloista, osasta R-Kioskeja ja Matkahuollon omista pisteistä). Palautusta viedessäsi tarvitset Disturbin palautustunnuksen: 9521035. Säilytä palautuksestasi kuitti.


PALAUTUKSET POSTIN KAUTTA:
Käytä tilauksesi mukana saamaasi Customer return- osoitetarraa.
Toimita palautuspaketti joko postiin virkailijalle, tai Pakettiautomaattiin. Säilytä palautuksestasi kuitti.


PALAUTUS KIRJEPOSTILLE:
Jos vastaanotit tilauksesi kirjepostina suoraan kotiin, voit jättää asiakaspalautuksen Postin toimipisteeseen.
Postin toimipisteessä ilmoita sopimustunnuksemme: 630944, sekä kyseessä olevan asiakaspalautus Disturb Scandinavia Oy:lle. Säilytä palautuksestasi kuitti.


Tarkempia tietoja palautuksiin ja vaihtoihin liittyen löydät täältä.

 


 

6. HALUAMANI TUOTTEEN KOHDALLA VARASTOLISTA NÄYTTÄÄ, ETTÄ KOKONI ON LOPPU. ONKO TUOTETTA KUITENKIN SAATAVILLA? SAAKO SITÄ MAHDOLLISESTI LISÄÄ?

Kannattaa olla nopea, ja pitää silmällä verkkokauppaamme ja ilmoitteluitamme facebook- yhteisössämme uusista eristä, jotta saat haluamasi koon.

Tilaa kokovahti! Tilaamalla kokovahdin saat sähköpostiisi ilmoituksen samana päivänä, kun tuotetta saapuu varastoomme. Halutessasi voit sitten tehdä siitä tilauksen verkkokaupassamme. Kokovahdin voit tilata useammasta tuotteesta ja koosta. Kannattaa kuitenkin huomioida, että ihan kaikista tuotteista ei tule täydennyseriä. Tuotteita täydennetään saatavuuden ja kysynnän mukaan. Uutuuksia ja täydennyksiä saapuu usein!


 

7. REKLAMAATIOT

Jos havaitset tuotteessa valmistusvian tai virheen, ota välittömästi yhteyttä asiakaspalveluumme. Käsittelemme reklamaatiot tapauskohtaisesti. Jos kyse on valmistusviasta tai muusta virheestä itse tuotteessa, palautusaikaa ei ole rajattu 30 vrk mittaiseksi. 

Reklamaatio-tapauksissa sovitaan tapauskohtaisesti, miten asiassa edetään. Jos haluat palauttaa reklamoitavan tuotteen, voit palauttaa sen meille asiakaspalautuksena, eikä siitä aiheudu sinulle postituskuluja. Mikäli sinulla ei ole paketin mukana saapuneita palautuspussia tai -osoitetarraa tallessa, voit palauttaa tuotteen myös samassa pussissa, jossa sen sait. Toimita pussi postiin ja ilmoita virkailijalle kyseessä olevan asiakaspalautus. Myös esim. postista saatava postituspussi sopii tarkoitukseen. Muista laittaa paketin mukaan viestiä, josta ilmenee nimesi, tilaustietosi, sekä miten haluat reklamoitavan palautuksen kanssa toimia. Merkitse vaan paketin päälle ASIAKASPALAUTUS, ja osoitetiedot: Disturb Scandinavia Oy, Valiontie 2, 94450 Keminmaa.

Ota reklamaatio- tapauksissa aina yhteyttä asiakaspalveluumme:
0400 775 385 (ark. klo 8-16),
info@disturb.fi,
tai sivuiltamme löytyvien livechatin tai yhteydenottolomakkeen kautta.



8. MITÄ TARKOITTAA, ETTÄ TILAUKSELLANI ON "ENNAKKOTILAUSTUOTE"? 

Osa tuotteistamme on myynnissä ennakkoon, mikä tarkoittaa sitä, että niitä ei löydy heti varastostamme. Ennakkotilaustuotteisiin on selkeästi merkitty arvioitu toimituspäivä.

Jos valitset tilauksellesi sekä ennakkotilaustuotteita että heti varastossa olevia tuotteita, voit ostoskorissa tehdä valinnan, haluatko kaikki tuotteet samassa toimituksessa vai erikseen. 

Jos haluat tilauksesi heti valmiina olevat tuotteet toimitettavan heti, ja jälkitoimitustuotteet myöhemmin ilmoitettuna ajankohtana, tilauksellesi lisätään myös jälkitoimituksen toimituskulut. 

Huomioithan, että jos valitset maksutavaksi postiennakon, ja haluat tilauksesi tuotteet kahdessa erässä, tilauksellesi lisätään myös jälkitoimitustuotteiden toimituskulut. Koko summa peritään ensimmäistä tilauksen osaa noudettaessa noutopisteessä. 

PayTrail

Klarna

PayPal Logo

Disturb.fi tuo saatavillesi laajan valikoiman halutuimpia vaatemuodin virtauksia ja ikisuosikkeja sekä naisille että miehille. Yhdistämme sekä tunnettuja brändejä että ihan uusia, edukseen erottuvia tuotemerkkejä.
Arvostamme asiakastyytyväisyyttä, ja asiointi verkkokaupassamme on tehty turvalliseksi yhteistyössä luotettavien maksuliikenne- kumppaneidemme kanssa.

Verkkokauppamme tuotekohtaiset Mittaoppaat helpottavat oikean koon valintaa. Jos tarpeen, meillä vaihto ja palautus onnistuu helposti, nopeasti ja ilmaiseksi.  

Haluatko tietää lisää yrityksestämme? Lue lisää tästä, tai ota yhteyttä!